Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ziet er allemaal dik ok uit
Wanneer zijn de onderdelen Lounge en Vraag en Aanbod toegankelijk?
Mogen sepia foto's nu ook onder Zwart Wit geplaatst worden? Zoniet, is dat niet het overwegen waard?
Net nog een leukigheidje ontdekt Als je nu een mail krijgt met de vermelding dat je een prive bericht hebt, staat de inhoud van dat bericht ook in de mail
Net nog een leukigheidje ontdekt Als je nu een mail krijgt met de vermelding dat je een prive bericht hebt, staat de inhoud van dat bericht ook in de mail
Helaas dat zal niet lang meer zijn. Ondanks dat er duidelijk in vermeld staat om niet te reageren op die mail doen mensen dat opnieuw. Mensen reageren nu gewoon op dat mailtje, en in de veronderstelling dat het bij de verzender van de PM komt. Want dus niet het geval is.
Van zodra ik een kwartier'tje vrij heb zal ik de inhoud uit die mail verwijderen.
Er is mij wel opgevallen dat het bol-icoontje in de adresbalk vervange is door het v-bulletin-logo.
Het was wel handig als er een aantal tabs openstaan. BD was onmiddelijk gevonden
Er is mij wel opgevallen dat het bol-icoontje in de adresbalk vervange is door het v-bulletin-logo.
Zou niet mogen. Misschien je cache van je browser eens wissen? Is eigenlijk voor iedereen een goeie tip, zo goed als alle modules hebben update gekregen, en met je cache te wissen, ben je zeker dat je de meest actuele dingen hebt.
Het was wel handig als er een aantal tabs openstaan. BD was onmiddelijk gevonden
Ik gebruik ook Safari (3,1,1), en hier staat het BD(bol)-ikoontje/logootje wel in de adresbalk hoor... Gebruik je safari op pc of op mac? (ikke op mac)
Comment