Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mag ik nog even een suggestie tot nieuwe functie doen? :P
Het zou handig zijn om een zogenaamde "snel antwoorden"-box onderaan elke pagina te hebben. Veel vlugger en gemakkelijker om een antwoord te geven
Mag ik nog even een suggestie tot nieuwe functie doen? :P
Het zou handig zijn om een zogenaamde "snel antwoorden"-box onderaan elke pagina te hebben. Veel vlugger en gemakkelijker om een antwoord te geven
Ik neem aan dat onze administrator je voorstel ondertussen heeft gelezen, de fijnafstelling van het forum is nog steeds gaande, dus er komen zeker nog andere functionaliteiten bij in de toekomst
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Hiervoor moet eerst nog een en ander gebeuren, daarnaast staan andere dingen hoger op de todo lijst. Ik bekijk het wel eens, van zodra ik even de tijd heb.
Gewoon even een informatief vraagje. Zou het kunnen dat de session timeout van het forum is ingekort ?
Ik merk vooral op het werk dat ik iedere keer opnieuw moet inloggen na een tijdje afwezigheid, dit was voor de upgrade niet het geval.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Gewoon even een informatief vraagje. Zou het kunnen dat de session timeout van het forum is ingekort ?
Ik merk vooral op het werk dat ik iedere keer opnieuw moet inloggen na een tijdje afwezigheid, dit was voor de upgrade niet het geval.
Ik heb op het werk toch nog geen problemen ondervonden Niet voor en ook niet na de update. Maar misschien heb je je cache leeggemaakt. Als je je opnieuw aanmeldt, en blijft de homepage refreshen, heb ik ook dat fenomeen. Gewoon de browser efkes sluiten en heropstarten biedt een oplossing.
Comment