Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Forumupgrade
Collapse
X
-
-
Re: Forumupgrade
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtHéla dames en heren upgraders, komt de witte menubalk nog terug?
p.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk berichtNiet direct, vermoedelijk samen met de nieuwe site. Maar 't kan ook een ander kleurtje zijn. p.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Eenmaal binnen via een achterpoortje geraak je niet meer terug buiten. De poorten gaan maar in 1 richting open...
Ik heb het ook nog niet gevonden, logo linksbovenaan verwijst naar beginpagina forum maar niet naar site.
Zal wel in orde komen eenmaal de nieuwe site er is
En anders gewoon hier klikkenMijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk berichtEn anders gewoon hier klikken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtIk kom meestal langs de achterdeur (Testforum) op BD binnen. Hoe kan ik dan vanop een of ander subforum (staan allemaal in "Mijn favorieten" ) naar de frontpagina?
Om terug te keren naar de forumindex klik je op het eerste niveau (Belgiumdigital forum - Digitale fotografie) of klik je gewoon op het Belgiumdigital.com Logo.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtOm te navigeren in het forum, (om terug te keren naar een hoger niveau of naar de forumindex) vind je linksbovenaan onder het logo het pad terug waar je zit. Door op een hoger niveau te klikken ga je daar naar toe. Om terug te keren naar de forumindex klik je op het eerste niveau (Belgiumdigital forum - Digitale fotografie) of klik je gewoon op het Belgiumdigital.com Logo.
Doe geen moeite, Peter heeft al een (tussen)oplossing aangereikt.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment