Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumupgrade

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Quick Reply

    Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
    Met wat vertraging, maar u vraagt, wij draaien. Met dank aan creator voor het gepersonalisteerd icon'tje.

    Hoe gaat dit in zijn werk? Op het quick reply icon klikken en je gaat direct naar onderaan de pagina in het edit venster.

    Zie onderstaand screenshot.

    mvg,
    peter
    prachtig!
    bedankt
    Camera: Nikon D300 - Nikon D700
    Lenzen: Nikkor 80-200 f2.8 | Nikkor 50 f2 MF | Nikkor 50mm f1.4 | Nikkor 35mm | Samyang 14mm f2.8 MF

    Comment


    • #62
      Re: Forumupgrade

      Héla dames en heren upgraders, komt de witte menubalk nog terug?
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #63
        Re: Forumupgrade

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Héla dames en heren upgraders, komt de witte menubalk nog terug?
        Niet direct, vermoedelijk samen met de nieuwe site. Maar 't kan ook een ander kleurtje zijn.

        p.

        Comment


        • #64
          Re: Forumupgrade

          Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
          Niet direct, vermoedelijk samen met de nieuwe site. Maar 't kan ook een ander kleurtje zijn. p.
          Ik kom meestal langs de achterdeur (Testforum) op BD binnen. Hoe kan ik dan vanop een of ander subforum (staan allemaal in "Mijn favorieten" ) naar de frontpagina?
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #65
            Re: Forumupgrade

            Eenmaal binnen via een achterpoortje geraak je niet meer terug buiten. De poorten gaan maar in 1 richting open...

            Ik heb het ook nog niet gevonden, logo linksbovenaan verwijst naar beginpagina forum maar niet naar site.
            Zal wel in orde komen eenmaal de nieuwe site er is
            En anders gewoon hier klikken
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #66
              Re: Forumupgrade

              Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
              En anders gewoon hier klikken
              Of onderaan iedere pagina "Belgiumdigital VZW"

              Comment


              • #67
                Re: Forumupgrade

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Ik kom meestal langs de achterdeur (Testforum) op BD binnen. Hoe kan ik dan vanop een of ander subforum (staan allemaal in "Mijn favorieten" ) naar de frontpagina?
                Om te navigeren in het forum, (om terug te keren naar een hoger niveau of naar de forumindex) vind je linksbovenaan onder het logo het pad terug waar je zit. Door op een hoger niveau te klikken ga je daar naar toe.

                Om terug te keren naar de forumindex klik je op het eerste niveau (Belgiumdigital forum - Digitale fotografie) of klik je gewoon op het Belgiumdigital.com Logo.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #68
                  Re: Forumupgrade

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  Om te navigeren in het forum, (om terug te keren naar een hoger niveau of naar de forumindex) vind je linksbovenaan onder het logo het pad terug waar je zit. Door op een hoger niveau te klikken ga je daar naar toe. Om terug te keren naar de forumindex klik je op het eerste niveau (Belgiumdigital forum - Digitale fotografie) of klik je gewoon op het Belgiumdigital.com Logo.
                  Dit is helemaal geen antwoord op mijn vraag Zunoel.

                  Doe geen moeite, Peter heeft al een (tussen)oplossing aangereikt.
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment

                  Working...
                  X