Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumlid Bujin

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Forumlid Bujin

    eigenlijk heb je gelijk, antoine.

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #17
      Re: Forumlid Bujin

      Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
      Ik denk dat De Heer Bujin jullie allemaal bij jullie pietje heeft ... hij houdt jullie gewoon voor de gek ... ik heb er z'n posts eens op nagelezen en eerlijk gezegd, ik geniet wel van z'n lompheid, héél grappig allemaal ...

      Ik begrijp dan ook niet waarom anderen zich daar zo kunnen aan ergeren ... of het nu gespeeld is of niet, zijn reactie is compleet over the top en daarom is het ontzettend grappig ...

      Ik heb me trouwens in het verleden al vaker geërgerd aan de kinderachtigheden van sommige leden ... je voelt je precies weer tussen de kleine jongetjes op school ... "Meester kijk nu eens wat hij gezegd heeft en Meester hij is begonnen!!" Live and let live ...

      en ga nu allen in vrede ...

      Ik zeg al jaren dat BD net een kleuterschool is !

      Ik weet dat ze da niet graag horen, maar het dag dagelijkse bewijst het gewoon ! Gelukkig zijn er BD'rs die wel de moeite waard zijn, en dat maakt veel goed !

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #18
        Re: Forumlid Bujin

        Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
        De tijd die we aan de Bujin besteden kunnen we veel beter besteden aan mensen die openstaan voor kritiek en met die kritiek ook nog iets positief doen...

        antoine200
        ... en die er dankbaar voor zijn?
        (zoals ondergetekende )

        mvg
        W.L.
        "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

        Comment


        • #19
          Re: Forumlid Bujin

          denk niet dat het de bedoeling is dat we hier discussiëren, dit is nl BD-Mededelingen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Forumlid Bujin

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            denk niet dat het de bedoeling is dat we hier discussiëren, dit is nl BD-Mededelingen.
            grt,bouk.
            Maar ik mag hier toch wel effe laten weten dat ik het met Antoine eens ben en ook met zijn voorstel meega.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #21
              Re: Forumlid Bujin

              Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
              Ik moet dit toch even kwijt.
              Op dit moment erger ik me rot aan het feit dat de heer Jan van den Bos (alias Bujin) zoveel respons/aandacht krijgt.
              Het kost ons dagelijks veel moeite en ook veel tijd om iedereen die een foto plaatst te voorzien van een goed gemotiveerd advies.
              De tijd die we aan de Bujin besteden kunnen we veel beter besteden aan mensen die openstaan voor kritiek en met die kritiek ook nog iets positief doen.
              Het is toch te gek voor woorden dat 1 persoon op ieder forumonderdeel de volledige aandacht trekt en ook nog krijgt.
              Vandaar mijn MOTTO vestig je energie op de forumleden die het verdienen.
              ZIJ WACHTEN ALLEN OP JULLIE ADVIEZEN.
              mvgr
              antoine200
              WOEHOE ... daar drink ik op !!!

              ... en ik drink geeneens ...

              Scotty... beam me up !!!

              Comment


              • #22
                Re: Forumlid Bujin

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Ik zeg al jaren dat BD net een kleuterschool is !
                BD is geen kleuterschool, wat niet wegneemt dat hier wel een aantal kleuters vertoeven.

                Er zijn hier gelukkig veel volwassen leden die eerst lezen, dan glimlachen of wenkbrauwen fronsen, en dan snel doorklikken naar een volgend en hopelijk interessanter topic.

                Resultaat: het is enkel de commentaar van de kleuters die je zal terugvinden, want de anderen onthouden zich en ze hebben nog gelijk ook.

                Groetjes, Wim
                Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                Comment


                • #23
                  Re: Forumlid Bujin

                  Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                  Ik moet dit toch even kwijt.
                  Op dit moment erger ik me rot aan het feit dat de heer Jan van den Bos (alias Bujin) zoveel respons/aandacht krijgt.
                  Het kost ons dagelijks veel moeite en ook veel tijd om iedereen die een foto plaatst te voorzien van een goed gemotiveerd advies.
                  De tijd die we aan de Bujin besteden kunnen we veel beter besteden aan mensen die openstaan voor kritiek en met die kritiek ook nog iets positief doen.
                  Het is toch te gek voor woorden dat 1 persoon op ieder forumonderdeel de volledige aandacht trekt en ook nog krijgt.
                  Vandaar mijn MOTTO vestig je energie op de forumleden die het verdienen.
                  ZIJ WACHTEN ALLEN OP JULLIE ADVIEZEN.
                  mvgr
                  antoine200
                  Je hebt overschot van gelijk Antoine, maar laat me het zo stellen... bujin is niet alleen. Er zijn er nog vele anderen die steeds terugvallen op dezelfde fouten en foto's met dezelfde fouten blijven posten. Ik ga geen namen noemen, maar mensen die dit forum regelmatig frequenteren, weten over wie het gaat.
                  Misschien moeten mensen eens aangespoord worden om ook te leren van de comments op andere foto's, en die foto's vergelijken met hun eigen foto's. Ook dat zou een hoop tijd besparen.

                  Mvg

                  Comment


                  • #24
                    Re: Forumlid Bujin

                    Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
                    Ongetwijfeld met de beste bedoeling van jou gepost,
                    maar denk dat alex bedoeld, mischien beter via p.m. je reactie te geven aan bujin, je bedoeling mag dan nog zo eerbaar zijn, het kan wel veel pijn doen zo iets,
                    en dan nog openlijk, snap je.
                    Mocht nu blijken dat Mr. bujin, met onze voeten rammelt, tja das dan jammer, maar ik denk van niet .
                    exact
                    Website : www.alextimmermans.com
                    Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                    Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                    Comment


                    • #25
                      Re: Forumlid Bujin

                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Je hebt overschot van gelijk Antoine, maar laat me het zo stellen... bujin is niet alleen. Er zijn er nog vele anderen die steeds terugvallen op dezelfde fouten en foto's met dezelfde fouten blijven posten. Ik ga geen namen noemen, maar mensen die dit forum regelmatig frequenteren, weten over wie het gaat.
                      Misschien moeten mensen eens aangespoord worden om ook te leren van de comments op andere foto's, en die foto's vergelijken met hun eigen foto's. Ook dat zou een hoop tijd besparen.

                      Mvg
                      Ik kan alleen maar hopen dat je mij niet bedoeld , in feb 07 met de beste bedoelingen hier ingeschreven , sindsdien steeds meer gedemotiveerd om allerlei redenen ,je plaats iets in showcase en wordt teruggefloten niet altijd subtiel ,je zakt af naar discussie (dikwijls géén reactie)omwille dat dat subforum soms overspoeldt wordt door de bugins van deze wereld en andere pretbedervers met als gevolg dat je binnen 4à6 uur in de vergeetput zit .

                      Tot enkele dagen geleden probeeerde ik mijn steentje bij te dragen aan discussie zei het dat ik beginner ben ;goedbedoeld is niet altijd correct krijg je dan;of zoals somigge senior leden het uitdrukken "er wordt nog al wat gekakeld op discussie ".

                      Ik zal dus bijgevolg geduldig afwachten op de nieuwe forumindeling ,hopelijk brengen deze soelaas .

                      En toch nog even dit ,dit is een fotoforum geen cursus correct Nederlands.

                      Dit moest me even van het hart!

                      Ik blijf alles hier met aandacht volgen tot er beterschap in zicht is ,

                      Met vriendelijke groeten ,Galamus.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Forumlid Bujin

                        man man man... als je zijn nieuwe posts opzoekt, besef je toch dat het gewoon weer dezelfde weg opgaat met die kerel. ik maak er geen woorden meer vuil aan hoor...
                        With Canon, I can (or at least try)
                        Photastic.be ~ Passion for the picture
                        Nieuwe site

                        Comment


                        • #27
                          Re: Forumlid Bujin

                          ik reageer ook niet meer op die post want "wat baten kaas en bril als de .... niet zienen wil". jammer want er zijn veel post in fotodiscussies die wel een reactie vragen waar wel naar geluisterd wordt naar de kritiek die gegeven wordt en die minder of bijna geen aandacht krijgen
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                          IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                          Comment


                          • #28
                            Re: Forumlid Bujin

                            en hij heeft het zelfs voor elkaar, dat op meerdere fotosites deze discussie op BD wordt gevolgd.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #29
                              Re: Forumlid Bujin

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              en hij heeft het zelfs voor elkaar, dat op meerdere fotosites deze discussie op BD wordt gevolgd.
                              grt,bouk.
                              Hij is op een ander forum (zelfde gedrag) er ook al afgegooid.http://www.dutchphotozone.com/viewto...ht=shihanbujin
                              Last edited by robert62; 23 november 2007, 17:13.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Forumlid Bujin

                                Kijk eens op deze url : http://www.hetfotoforum.nl/forumone/...st=0&sk=t&sd=a

                                Hij krijgt degelijke kritieken op inderdaad 2 niet zo een slechte foto's.

                                Maar wat ik frapant vind is wat hij zelf zegt in dit geheel :

                                "Dank je hartelijk voor je complimenten, mijn hele dag is meteen goed!
                                Eindelijk foto's, die anderen ook aardig gelukt vinden!
                                :roll: :roll: :roll: Jan van den Bos"

                                Wel een rare uitspraak voor iemand die internationaal posters etc... verkoopt... Vind je ook niet

                                Besluit : ofwel is die man zo zot als een achterdeur, ofwel rammelt die serieus met ons kl****...

                                In het laatste geval hihi
                                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                                Comment

                                Working...
                                X