Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik denk dat De Heer Bujin jullie allemaal bij jullie pietje heeft ... hij houdt jullie gewoon voor de gek ... ik heb er z'n posts eens op nagelezen en eerlijk gezegd, ik geniet wel van z'n lompheid, héél grappig allemaal ...
Ik begrijp dan ook niet waarom anderen zich daar zo kunnen aan ergeren ... of het nu gespeeld is of niet, zijn reactie is compleet over the top en daarom is het ontzettend grappig ...
Ik heb me trouwens in het verleden al vaker geërgerd aan de kinderachtigheden van sommige leden ... je voelt je precies weer tussen de kleine jongetjes op school ... "Meester kijk nu eens wat hij gezegd heeft en Meester hij is begonnen!!" Live and let live ...
en ga nu allen in vrede ...
Ik zeg al jaren dat BD net een kleuterschool is !
Ik weet dat ze da niet graag horen, maar het dag dagelijkse bewijst het gewoon ! Gelukkig zijn er BD'rs die wel de moeite waard zijn, en dat maakt veel goed !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
De tijd die we aan de Bujin besteden kunnen we veel beter besteden aan mensen die openstaan voor kritiek en met die kritiek ook nog iets positief doen...
antoine200
... en die er dankbaar voor zijn?
(zoals ondergetekende )
mvg
W.L.
"Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"
Ik moet dit toch even kwijt.
Op dit moment erger ik me rot aan het feit dat de heer Jan van den Bos (alias Bujin) zoveel respons/aandacht krijgt.
Het kost ons dagelijks veel moeite en ook veel tijd om iedereen die een foto plaatst te voorzien van een goed gemotiveerd advies.
De tijd die we aan de Bujin besteden kunnen we veel beter besteden aan mensen die openstaan voor kritiek en met die kritiek ook nog iets positief doen.
Het is toch te gek voor woorden dat 1 persoon op ieder forumonderdeel de volledige aandacht trekt en ook nog krijgt.
Vandaar mijn MOTTO vestig je energie op de forumleden die het verdienen.
ZIJ WACHTEN ALLEN OP JULLIE ADVIEZEN.
mvgr
antoine200
BD is geen kleuterschool, wat niet wegneemt dat hier wel een aantal kleuters vertoeven.
Er zijn hier gelukkig veel volwassen leden die eerst lezen, dan glimlachen of wenkbrauwen fronsen, en dan snel doorklikken naar een volgend en hopelijk interessanter topic.
Resultaat: het is enkel de commentaar van de kleuters die je zal terugvinden, want de anderen onthouden zich en ze hebben nog gelijk ook.
Ik moet dit toch even kwijt.
Op dit moment erger ik me rot aan het feit dat de heer Jan van den Bos (alias Bujin) zoveel respons/aandacht krijgt.
Het kost ons dagelijks veel moeite en ook veel tijd om iedereen die een foto plaatst te voorzien van een goed gemotiveerd advies.
De tijd die we aan de Bujin besteden kunnen we veel beter besteden aan mensen die openstaan voor kritiek en met die kritiek ook nog iets positief doen.
Het is toch te gek voor woorden dat 1 persoon op ieder forumonderdeel de volledige aandacht trekt en ook nog krijgt.
Vandaar mijn MOTTO vestig je energie op de forumleden die het verdienen.
ZIJ WACHTEN ALLEN OP JULLIE ADVIEZEN.
mvgr
antoine200
Je hebt overschot van gelijk Antoine, maar laat me het zo stellen... bujin is niet alleen. Er zijn er nog vele anderen die steeds terugvallen op dezelfde fouten en foto's met dezelfde fouten blijven posten. Ik ga geen namen noemen, maar mensen die dit forum regelmatig frequenteren, weten over wie het gaat.
Misschien moeten mensen eens aangespoord worden om ook te leren van de comments op andere foto's, en die foto's vergelijken met hun eigen foto's. Ook dat zou een hoop tijd besparen.
Ongetwijfeld met de beste bedoeling van jou gepost,
maar denk dat alex bedoeld, mischien beter via p.m. je reactie te geven aan bujin, je bedoeling mag dan nog zo eerbaar zijn, het kan wel veel pijn doen zo iets,
en dan nog openlijk, snap je.
Mocht nu blijken dat Mr. bujin, met onze voeten rammelt, tja das dan jammer, maar ik denk van niet .
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Je hebt overschot van gelijk Antoine, maar laat me het zo stellen... bujin is niet alleen. Er zijn er nog vele anderen die steeds terugvallen op dezelfde fouten en foto's met dezelfde fouten blijven posten. Ik ga geen namen noemen, maar mensen die dit forum regelmatig frequenteren, weten over wie het gaat.
Misschien moeten mensen eens aangespoord worden om ook te leren van de comments op andere foto's, en die foto's vergelijken met hun eigen foto's. Ook dat zou een hoop tijd besparen.
Mvg
Ik kan alleen maar hopen dat je mij niet bedoeld , in feb 07 met de beste bedoelingen hier ingeschreven , sindsdien steeds meer gedemotiveerd om allerlei redenen ,je plaats iets in showcase en wordt teruggefloten niet altijd subtiel ,je zakt af naar discussie (dikwijls géén reactie)omwille dat dat subforum soms overspoeldt wordt door de bugins van deze wereld en andere pretbedervers met als gevolg dat je binnen 4à6 uur in de vergeetput zit .
Tot enkele dagen geleden probeeerde ik mijn steentje bij te dragen aan discussie zei het dat ik beginner ben ;goedbedoeld is niet altijd correct krijg je dan;of zoals somigge senior leden het uitdrukken "er wordt nog al wat gekakeld op discussie ".
Ik zal dus bijgevolg geduldig afwachten op de nieuwe forumindeling ,hopelijk brengen deze soelaas .
En toch nog even dit ,dit is een fotoforum geen cursus correct Nederlands.
Dit moest me even van het hart!
Ik blijf alles hier met aandacht volgen tot er beterschap in zicht is ,
man man man... als je zijn nieuwe posts opzoekt, besef je toch dat het gewoon weer dezelfde weg opgaat met die kerel. ik maak er geen woorden meer vuil aan hoor...
ik reageer ook niet meer op die post want "wat baten kaas en bril als de .... niet zienen wil". jammer want er zijn veel post in fotodiscussies die wel een reactie vragen waar wel naar geluisterd wordt naar de kritiek die gegeven wordt en die minder of bijna geen aandacht krijgen
Hij krijgt degelijke kritieken op inderdaad 2 niet zo een slechte foto's.
Maar wat ik frapant vind is wat hij zelf zegt in dit geheel :
"Dank je hartelijk voor je complimenten, mijn hele dag is meteen goed!
Eindelijk foto's, die anderen ook aardig gelukt vinden!
:roll: :roll: :roll: Jan van den Bos"
Wel een rare uitspraak voor iemand die internationaal posters etc... verkoopt... Vind je ook niet
Besluit : ofwel is die man zo zot als een achterdeur, ofwel rammelt die serieus met ons kl****...
Comment