Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Book of Fame 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Book of Fame 2007

    Ben sinds gisteren ook in het bezit van een uniek fotoarchief. Proficiat aan al wie ertoe heeft bijgedragen.
    Mvg
    ES
    BD0543BE

    Comment


    • Re: Book of Fame 2007

      Wanneer wordt het boek verstuurd? Begin nou toch wel erg ongeduldig te worden met al die lovende woorden
      Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
      en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
      Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

      Comment


      • Re: Book of Fame 2007

        Ook ik ben het gisteren in Diepenbeek gaan halen tijdens een gezellige middag in een kroeg op de markt.
        In elk geval bedank ook ik graag het hele Bof-team, Jos en Lut voor het organiseren van deze bijeenkomst en alle aanwezigen die ik daar tegenkwam voor de gezellige middag.
        En om de woorden van Willy (hombre) te gebruiken, "ik ben er trots op dat ik er ook in sta" en het is een echt "collecters-item" geworden.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • Re: Book of Fame 2007

          Gisteren op de sd Schulensmeer mijn boek mogen ontvangen...1 woord schitterend....alles erop en eraan...bij deze een geweldige proficiat voor het BOF team voor dit werk...'k ben apetrots dat ik er in sta

          Comment


          • Re: Book of Fame 2007

            Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
            Gisteren op de sd Schulensmeer mijn boek mogen ontvangen...1 woord schitterend....alles erop en eraan...bij deze een geweldige proficiat voor het BOF team voor dit werk...'k ben apetrots dat ik er in sta
            En natuurlijk ook omdat ik er in sta hé

            Comment


            • Re: Book of Fame 2007

              amai, allemaal zo goeie commentaar!!
              ik kan niet wachten op de mijne
              * All We Really Need To Survive Is Just One Person Who Really Loves Us..

              Comment


              • Re: Book of Fame 2007

                Hallo, ik heb ook het boek besteld en betaald. Ik kijk er met spanning naar uit. Laat iemand mij weten waar en wanneer ik het hier in Brugge of omgeving kan ophalen? Alvast bedankt!

                groetjes,
                nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
                fotosite: www.nolfinarium.be

                Comment


                • Re: Book of Fame 2007

                  Oorspronkelijk geplaatst door nolfinarium Bekijk bericht
                  Hallo, ik heb ook het boek besteld en betaald. Ik kijk er met spanning naar uit. Laat iemand mij weten waar en wanneer ik het hier in Brugge of omgeving kan ophalen? Alvast bedankt!

                  www.nolfinarium.be
                  In Brugge is het boek al 2 weken te krijgen bij Skitch... stuur hem een PM?
                  Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                  Comment


                  • Re: Book of Fame 2007

                    Vorige week heb ik in Terneuzen mijn boek(en) van Skitch gekregen.
                    Ik ben onder de indruk van al het werk dat geleverd is door het Bof team, om tot dit resultaat te komen! Dikke complimenten voor allen die meewerkten.
                    Had er 4 besteld om aan bevriende foto-geïnteresseerden een exemplaar cadeau te doen. Alleen maar positieve reacties gehad Goede reclame voor BD
                    Groetjes Christianne
                    Christianne's fotoweb
                    BD0243nl

                    Comment


                    • Re: Book of Fame 2007

                      Ja, ik had vandaag het boek mee naar het werk en heb ondertussen ook al 1 extra bestelling binnen. Dus aan iedereen, toon het boek aan familie, vrienden, werkmakkers... misschien zijn er nog gïnteresseerden.
                      De voorraad is beperkt.

                      Hans
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                      Comment


                      • Re: Book of Fame 2007

                        Net mijn exemplaar in ontvangst mogen nemen
                        Prachtig werk geleverd, eht is een pareltje geworden!
                        Iedereen die aan het afwachten is, bestellen die handel!
                        Iedereen die neen knikt heeft zeker en vast ongelijk
                        StijnDeGrauwe.be

                        Comment


                        • Re: Book of Fame 2007

                          Ik heb net ook mijn 3 exemplaren ontvangen. Knap werk jongens

                          Alleen had ik beter mijn foto's voor een keertje zonder kader doorgestuurd

                          Het zwarte papier is ook niet echt optimaal voor mijn vettige vingers. Daarom kan ik er maar eentje openen en doorbladeren. In mijn exemplaar is 1 pagina wat bevlekt en is er op 1 foto een vlek op een arm te zien. Niet de moeite om moeilijk over te doen hoor.

                          Bedankt BOFteam

                          Comment


                          • Re: Book of Fame 2007

                            Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                            Het zwarte papier is ook niet echt optimaal voor mijn vettige vingers.
                            Zo een mooi boek neem je toch enkel vast met fluwelen handschoenen aan ??



                            PS : onderaan elke pagina is er een handig wit-grijs gedeelte dat minder gevoelig is voor "vettige vingers"
                            Mijn fotowebsite : www.filover.be

                            Comment


                            • BoF - Verzending

                              Voor degenen die het BoF wensen opgestuurd te zien, de kosten voor België:

                              5,75 € - verzending en verpakking inbegrepen.

                              Gelieve over te schrijven op het BoF - Rekeningnummer:

                              979-5397575-15
                              Belgiumdigital vzw, Book of Fame
                              Dooistraat 16, 3590 Diepenbeek
                              IBAN: BE83 9795 3975 7515
                              BICS: ARSPBE22


                              Met vermelding van je nickname. Weliswaar is dit de prijs voor 1 exemplaar

                              Voor meerdere exemplaren moet ik het nog even bekijken, alsook voor Nederland, hier verwacht ik ten laatste morgen een antwoord op te posten.
                              Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                              Mijn foto's
                              Mijn blogje

                              Comment


                              • Re: Book of Fame 2007

                                Oorspronkelijk geplaatst door nolfinarium Bekijk bericht
                                Hallo, ik heb ook het boek besteld en betaald. Ik kijk er met spanning naar uit. Laat iemand mij weten waar en wanneer ik het hier in Brugge of omgeving kan ophalen? Alvast bedankt!

                                www.nolfinarium.be
                                Een PM is onderweg...

                                Groetjes
                                Skitch
                                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                                Comment

                                Working...
                                X