Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ben hem nu gaan halen..
.
.
.
.
.
.
WTF
.
.
.
ZEER knap drukwerk
-Kan ik daar ook gewoon fotos naar sturen zoals bij pixum of foto.com??
Glenn
Tuurlijk maar het gaat je veeeeel geld kosten
Drukkwaliteit is idd uitzonderlijk goed, er zijn niet veel drukkerijen die een raster 300LPI met succes kunnen drukken... ze beweren zelfs de enige te zijn in België... daardoor zijn fijne details zeer goed zichtbaar.
Dat zijn allemaaal goede berichten.
Hoe gaat het nu verder met de distributie?
Ik heb een tijd geleden al met Xarder afgesproken dat ik eventueel distributie adres ben voor omgeving Nijmegen. Ik weet niet of hier behoefte aan is?
Ik hoor het nog wel.
Ik heb mijn exemplaar vandaag opgehaald bij ajuin.
Ik ben zeer tevreden met het resultaat .
Stuk voor stuk prachtige foto's, afgedrukt in een hoge kwaliteit.
Bedankt aan allen die op een of andere manier meegewerkt hebben aan dit project.
Deze voormiddag ook mijn exemplaar van het BOF mogen in ontvangst nemen, niks dan lof voor de mensen die dit fotoboek hebben mogelijk gemaakt
Zeker voor herhaling vatbaar
Deze voormiddag ook mijn exemplaar van het BOF mogen in ontvangst nemen, niks dan lof voor de mensen die dit fotoboek hebben mogelijk gemaakt
Zeker voor herhaling vatbaar
Groeten, Jean-Pierre
Dank voor je lovende woorden.
Gelukkig schrijf je niets over "Skitch onder de douche".
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Ik ben daarstraks mijn exemplaar in Diepenbeek gaan halen. Werden daar nog getrakteerd op een heuse kerstmarkt.
Het boek zelf verdoet volledig aan mijn verwachtingen. Ik kreeg onmiddellijk zin om meer foto's te nemen en ze te posten ook (zal ik toch eens moeten doen). Dit stilletjes in de hoop dat ik volgend jaar ook de "BD bijbel" mag staan.
Zonder zotheid mijn welgemeende felicitaties aan het BoF-team. Meer van dat zou ik zo zeggen.
Ook vandaag mijn exemplaar gaan afhalen in Diepenbeek. Spijtig genoeg hadden we niet genoeg tijd om iedereen te kunnen begroeten, sorry.
Maar wat een práchtig boek het geworden is!
Reeds van bij de oprichting van de HoF heeft het idee in m'n achterhoofd gespeeld om méér te doen met die fotografische kunststukjes. Bedankt aan de BoF-medewerkers die een droom tot werkelijkheid gemaakt hebben, en natuurlijk ook bedankt aan de fotografen die echt wel trots mogen zijn!
Willy
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment