Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vrijdag zullen we de definitieve verzendkosten vermelden, zowel voor België als voor Nederland. De prijzen die in het topic door mm aangehaald zijn 99% zeker de correcte prijzen.
Voor Nederland dacht ik zal het ongeveer 6,20 € bedragen.
Beste, ik heb ondertussen aanbod gekregen voor een afhaalpunt in de buurt van Eindhoven.
Voor degenen die wensen om daar hun boek op te halen (hetzij alex from holland, hetzij Telecaster) kan dit geregeld worden. Stuur mij een pm zodat ik het correcte aantal kan voorzien voor levering in Eindhoven.
Elk teamlid van het BoF team ( + nog andere BD medewerkers...) nemen een deel van van de boeken voor hun rekening om verder te verdelen.
Hier het afhaalpunt voor Gent.
En dat van Brugge :
Groetjes
Skitch
Last edited by Skitch; 30 november 2007, 20:41.
Reden: Afhaalpunt Brugge bijgevoegd
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment