Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

En als je de eerste vergeet, dat je het achteraf niet meer kan toevoegen.

Comment

Wat het "HOFboek" team betreft. Elke dag zijn we er meer en meer van overtuigd dat het boek er komt.

Jullie kunnen ons helpen met het invullen van de poll. Dan weten we zeker, en beter, wat we met de drukkers/uitgevers/fotoboekenmakers enz. moeten bespreken.

Want buiten de prijs, en die begint haalbaar te worden... bij genoeg bestellingen..... is er nog de vorm van het boek.
      Vorm is : groot-klein, harde kaft-of à la Snoecks, met of zonder Publiciteit, enzovoort. Bekijk de vragen van de poll maar.

En dank voor jullie medewerking.... want het zal jullie boek zijn..

Groetjes
      Sktich
      " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        misschien vergeten, je mag er toch vanuit gaan, dat als je de eerste niet invult, het weinig nut heeft om de rest wel in te vullen.
        of denk ik te Hollands??
        grt,bouk.
        Wie wil aangeven dat hij/zij geen interesse heeft, kan dat (enkel) aangeven door de eerste vraag niet te beantwoorden maar wel 1 of meer van de volgende vragen.
        zie ook http://forum.belgiumdigital.com/show...&postcount=111

In principe zouden dan bij de volgende vragen de antwoorden moeten geschrapt worden van diegene wiens naam niet in de eerste vraag voorkomt (want niet geïnteresseerd)... tenzij het een verstrooidheid van de invuller betreft
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          misschien vergeten, je mag er toch vanuit gaan, dat als je de eerste niet invult, het weinig nut heeft om de rest wel in te vullen.
          of denk ik te Hollands??
          grt,bouk.
          Neen, je denkt niet te Hollands.
          Het zijn allemaal nuttige vragen.
          Interesse tonen duidt niet op een verplichting om het boek te kopen, bouk
          Ik denk dat door het tegendeel een aantal mensen deze eerste vraag
          niet 'durven' invullen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
            Wie wil aangeven dat hij/zij geen interesse heeft, kan dat (enkel) aangeven door de eerste vraag niet te beantwoorden maar wel 1 of meer van de volgende vragen.
            zie ook http://forum.belgiumdigital.com/show...&postcount=111

In principe zouden dan bij de volgende vragen de antwoorden moeten geschrapt worden van diegene wiens naam niet in de eerste vraag voorkomt (want niet geïnteresseerd)... tenzij het een verstrooidheid van de invuller betreft
            Ben ik het niet mee eens
            Interesse duidt niet op een verplichting tot kopen.
            Als je dit bedoelt natuurlijk.
            Je mag me verbeteren.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Mijn steentje bijgedragen,vind dit een uitstekend idee

succes

Toon
              Canon 5D Mark III+Canon G11+70-200 L F2.8 IS USM +EF100mm F/2.8L Macro IS USM+16-35 L F2.8 +Canon 420 EX +Manfrotto MT 190CXPRO4+Monopod+ extender II 1.4 Canon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Ben ik het niet mee eens
                Interesse duidt niet op een verplichting tot kopen.
                Als je niet in iets geïnteresseerd bent (eerste antwoord niet aangekruist), dan ga je het toch niet kopen en maakt het dan iets uit voor de uitgever of je een voorkeur hebt voor een rode of blauwe versie ?
                Als je wel geïnteresseerd bent (eerste antwoord aangekruist), dan hebben de volgende antwoorden wel betekenis voor de uitgever, ook al beslis je nadien om het boek toch niet te kopen.

Of bedoel je iets anders ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                  Als je niet in iets geïnteresseerd bent (eerste antwoord niet aangekruist), dan ga je het toch niet kopen en maakt het dan iets uit voor de uitgever of je een voorkeur hebt voor een rode of blauwe versie ?
                  Als je wel geïnteresseerd bent (eerste antwoord aangekruist), dan hebben de volgende antwoorden wel betekenis voor de uitgever, ook al beslis je nadien om het boek toch niet te kopen.

Of bedoel je iets anders ?
                  Neen, je hebt hier een punt.
                  Toch zou ik nog kunnen aanvullen: hoe meer vragen er worden ingevuld
                  hoe beter men een algemeen idee krijgt van wat het zou moeten worden
                  en dit als iedereen eerlijk antwoordt...
                  OF ze zouden met ons voeten aan 't spelen zijn

Mijn vraag: waarom hebben sommigen vraag 1 niet ingevuld.

't Is geen ramp he en of mijn geredeneer iets oplevert?
                  Kan me best voorstellen dat sommigen dit "gezever" heten
                  Moet ge niet denken dat dit me raakt
                  Ik prijs me gelukkig dat ik niet de grootste ben....haha.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Toch zou ik nog kunnen aanvullen: hoe meer vragen er worden ingevuld
                    hoe beter men een algemeen idee krijgt van wat het zou moeten worden
                    en dit als iedereen eerlijk antwoordt...
                    Daar heb je ook een punt

Comment

ziezo ook mijn steentje bijgedragen bij dit goede initiatief !

ik zie wel dat mijn antwoorden in lijn liggen met de meerderheid dus dat zit al goed

G
                      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                      like.no.other

Comment

Misschien zie ik het weer te negatief maar tot nu toe is er zelden of nooit kritiek geweest op de foto's die in den HOF kwamen te staan.

Misschien gaat dat wel eens veranderen , want zeg nu zelf , wie wil nu niet in een naslagwerk opgenomen worden ...

Het zou er wel eens kunnen op aan komen om heel strategisch te bepalen wanneer je juist de foto van uw leven plaatst.

Erwin
                        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                          Misschien zie ik het weer te negatief maar tot nu toe is er zelden of nooit kritiek geweest op de foto's die in den HOF kwamen te staan.

Misschien gaat dat wel eens veranderen , want zeg nu zelf , wie wil nu niet in een naslagwerk opgenomen worden ...

Het zou er wel eens kunnen op aan komen om heel strategisch te bepalen wanneer je juist de foto van uw leven plaatst.

Erwin
                          Erwin, wacht maar, ik zal ze eens bekijken.
                          Dan 'gade' wa meemaken
                          Je kunt er toch moeilijk naast kijken: 't zijn toch allemaal ferm foto's niet?

Misschien is het jammer dan andere jaren niet aan bod komen...
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Erwin, wacht maar, ik zal ze eens bekijken.
                            Dan 'gade' wa meemaken
                            Je kunt er toch moeilijk naast kijken: 't zijn toch allemaal ferm foto's niet?

Misschien is het jammer dan andere jaren niet aan bod komen...
                            Als de eerste uitgave van het HOFboek na één week uitverkocht is met een oplage van 1000 stuks (tweede herdruk ) dan kunnen de andere (vorige) jaren zeker in het tweede HOFboek hé. Voordat het derde HOFboek uitkomt.....

Maar het HOFboek team is nu vooral bezig met het eerste boek..... Daarna zien we wel.

Groetjes

Skitch
                            " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Voila, mijn bijdrage geleverd !!
                              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

BD Hall of Fame book, 1067pages, 100% quality

only 299 euro

order NOW and receive a free copy of PS CS3 (limited license!)
                                foto als spiegel of als venster?

Comment

Working...
                                X