Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête
Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête
Wat het "HOFboek" team betreft. Elke dag zijn we er meer en meer van overtuigd dat het boek er komt.
Jullie kunnen ons helpen met het invullen van de poll. Dan weten we zeker, en beter, wat we met de drukkers/uitgevers/fotoboekenmakers enz. moeten bespreken.
Want buiten de prijs, en die begint haalbaar te worden... bij genoeg bestellingen..... is er nog de vorm van het boek.
Vorm is : groot-klein, harde kaft-of à la Snoecks, met of zonder Publiciteit, enzovoort. Bekijk de vragen van de poll maar.
En dank voor jullie medewerking.... want het zal jullie boek zijn..
Groetjes
Sktich
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
misschien vergeten, je mag er toch vanuit gaan, dat als je de eerste niet invult, het weinig nut heeft om de rest wel in te vullen.
of denk ik te Hollands??
grt,bouk.
Wie wil aangeven dat hij/zij geen interesse heeft, kan dat (enkel) aangeven door de eerste vraag niet te beantwoorden maar wel 1 of meer van de volgende vragen.
zie ook http://forum.belgiumdigital.com/show...&postcount=111
In principe zouden dan bij de volgende vragen de antwoorden moeten geschrapt worden van diegene wiens naam niet in de eerste vraag voorkomt (want niet geïnteresseerd)... tenzij het een verstrooidheid van de invuller betreft
misschien vergeten, je mag er toch vanuit gaan, dat als je de eerste niet invult, het weinig nut heeft om de rest wel in te vullen.
of denk ik te Hollands??
grt,bouk.
Neen, je denkt niet te Hollands.
Het zijn allemaal nuttige vragen.
Interesse tonen duidt niet op een verplichting om het boek te kopen, bouk
Ik denk dat door het tegendeel een aantal mensen deze eerste vraag
niet 'durven' invullen.
Wie wil aangeven dat hij/zij geen interesse heeft, kan dat (enkel) aangeven door de eerste vraag niet te beantwoorden maar wel 1 of meer van de volgende vragen.
zie ook http://forum.belgiumdigital.com/show...&postcount=111
In principe zouden dan bij de volgende vragen de antwoorden moeten geschrapt worden van diegene wiens naam niet in de eerste vraag voorkomt (want niet geïnteresseerd)... tenzij het een verstrooidheid van de invuller betreft
Ben ik het niet mee eens
Interesse duidt niet op een verplichting tot kopen.
Als je dit bedoelt natuurlijk.
Je mag me verbeteren.
Mijn steentje bijgedragen,vind dit een uitstekend idee
succes
Toon
Canon 5D Mark III+Canon G11+70-200 L F2.8 IS USM +EF100mm F/2.8L Macro IS USM+16-35 L F2.8 +Canon 420 EX +Manfrotto MT 190CXPRO4+Monopod+ extender II 1.4 Canon
Ben ik het niet mee eens
Interesse duidt niet op een verplichting tot kopen.
Als je niet in iets geïnteresseerd bent (eerste antwoord niet aangekruist), dan ga je het toch niet kopen en maakt het dan iets uit voor de uitgever of je een voorkeur hebt voor een rode of blauwe versie ?
Als je wel geïnteresseerd bent (eerste antwoord aangekruist), dan hebben de volgende antwoorden wel betekenis voor de uitgever, ook al beslis je nadien om het boek toch niet te kopen.
Als je niet in iets geïnteresseerd bent (eerste antwoord niet aangekruist), dan ga je het toch niet kopen en maakt het dan iets uit voor de uitgever of je een voorkeur hebt voor een rode of blauwe versie ?
Als je wel geïnteresseerd bent (eerste antwoord aangekruist), dan hebben de volgende antwoorden wel betekenis voor de uitgever, ook al beslis je nadien om het boek toch niet te kopen.
Of bedoel je iets anders ?
Neen, je hebt hier een punt.
Toch zou ik nog kunnen aanvullen: hoe meer vragen er worden ingevuld
hoe beter men een algemeen idee krijgt van wat het zou moeten worden
en dit als iedereen eerlijk antwoordt...
OF ze zouden met ons voeten aan 't spelen zijn
Mijn vraag: waarom hebben sommigen vraag 1 niet ingevuld.
't Is geen ramp he en of mijn geredeneer iets oplevert?
Kan me best voorstellen dat sommigen dit "gezever" heten
Moet ge niet denken dat dit me raakt
Ik prijs me gelukkig dat ik niet de grootste ben....haha.
Toch zou ik nog kunnen aanvullen: hoe meer vragen er worden ingevuld
hoe beter men een algemeen idee krijgt van wat het zou moeten worden
en dit als iedereen eerlijk antwoordt...
ziezo ook mijn steentje bijgedragen bij dit goede initiatief !
ik zie wel dat mijn antwoorden in lijn liggen met de meerderheid dus dat zit al goed
G
As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison like.no.other
Erwin, wacht maar, ik zal ze eens bekijken.
Dan 'gade' wa meemaken
Je kunt er toch moeilijk naast kijken: 't zijn toch allemaal ferm foto's niet?
Misschien is het jammer dan andere jaren niet aan bod komen...
Als de eerste uitgave van het HOFboek na één week uitverkocht is met een oplage van 1000 stuks (tweede herdruk ) dan kunnen de andere (vorige) jaren zeker in het tweede HOFboek hé. Voordat het derde HOFboek uitkomt.....
Maar het HOFboek team is nu vooral bezig met het eerste boek..... Daarna zien we wel.
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment