Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

    Een mooi initiatief..

    Comment


    • #17
      Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

      Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
      Ik mis een ding in de vragenlijst: wil de fotograaf vernoemd worden met zijn eigen naam, of met het pseudoniem waaronder hij hier bekent is.
      Niet waarschijnlijk, maar mocht ik in een boek zoals deze een plaatsje krijgen, zou ik liever mijn naam dan mijn pseudoniem bij de foto zien.
      Afgezien van dat, een mooi project.
      Deze vragenlijst is vooral bedoeld als haalbaarheidsstudie. Zodat het BoF team weet wat ze moeten vragen aan de drukker om bvb. een prijs te bepalen. Het formaat enz....

      Die naam/nickname daar wordt later werk van gemaakt. Maar dat staat alleszins al in de ruwe planning vermeld als aandachtspunt.

      Groetjes
      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

      Comment


      • #18
        Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

        Ingevuld, reserveer mijn exemplaar alvast maar
        Nikon D80 / Sony DSC-H5

        Comment


        • #19
          Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

          Ingevuld! Vind het een zeer leuk voorstel en ik zou alvast geïnteresseerd zijn om er eentje te kopen

          Comment


          • #20
            Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

            ook ingevuld, ik ben benieuwd
            aangezien bijna iedereen hier zijn volledige foto-uitrusting in zijn signature zet...


            doe ik dat lekker niet!

            Comment


            • #21
              Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

              Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk bericht
              Gewoon een steviger kartonnetje rond het boek zelf.
              Ok, ik dacht het wel, maar kon het niet geloven...
              "The Book of Fame" van waarschijnlijk het performantste Belgische (en ook een beetje Nederlands) fotoforum
              met de wolnderlijkste foto's van één jaar met een kartonnetje errond ???
              Ik weet wel wat ik moet antwoorden
              Feb bedankt voor het antwoord - en... de werkgroep van het BoF
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #22
                Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                Ok, ik dacht het wel, maar kon het niet geloven...
                "The Book of Fame" van waarschijnlijk het performantste Belgische (en ook een beetje Nederlands) fotoforum
                met de wolnderlijkste foto's van één jaar met een kartonnetje errond ???
                Ik weet wel wat ik moet antwoorden
                Feb bedankt voor het antwoord - en... de werkgroep van het BoF
                Greetz, Kariboe
                Snoecks is ook een paperback

                Gr. X.

                Comment


                • #23
                  Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                  Snoecks is ook een paperback

                  Gr. X.
                  Hahaha, touché
                  Greetz, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #24
                    Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                    Toch niet oninteressant weetje, na ongeveer 2 dagen poll, zitten we al bijna aan 100 geinteresseerden !!!

                    Dat lijkt me een mooie start.
                    Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                    Mijn foto's
                    Mijn blogje

                    Comment


                    • #25
                      Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                      Oorspronkelijk geplaatst door Feb Bekijk bericht
                      Toch niet oninteressant weetje, na ongeveer 2 dagen poll, zitten we al bijna aan 100 geinteresseerden !!!

                      Dat lijkt me een mooie start.
                      En ondertussen 100
                      Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                      Mijn foto's
                      Mijn blogje

                      Comment


                      • #26
                        Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                        Ook ik heb mijn steentje bijgedragen, hopelijk kan ik binnenkort mijn centje bijdragen.
                        Bedankt aan de werkgroep voor hun inzet en veel succes.
                        SITE: http://www.xraypictures.be
                        FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

                        Comment


                        • #27
                          Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                          of ik zie het verkeerd of kan niet rekenen, maar heb het vermoeden, dat sommige niet ALLE vragen hebben beantwoord.
                          is er ingebouwd, dat als je niet alle vragen beantwoord, dat je stem niet mee telt???.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #28
                            Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            of ik zie het verkeerd of kan niet rekenen, maar heb het vermoeden, dat sommige niet ALLE vragen hebben beantwoord.
                            is er ingebouwd, dat als je niet alle vragen beantwoord, dat je stem niet mee telt???.
                            grt,bouk.
                            Je bewijst dat je heel goed kan rekenen bouk .

                            De beantwoorde vragen zijn een leidraad voor de BoF ploeg.
                            En eigenlijk zijn de onbeantwoorde vragen dat ook. Dat geeft ons aanwijzingen...
                            Je kan wel geen twee keer stemmen.

                            Vermits het een interesse peiling is en geen stemming waar er regeringszetels moeten verdeeld worden , tellen alle stemmen mee . Ook de "onthoudingen". En wordt er niet herteld.... .

                            Groetjes
                            Skitch
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

                            Comment


                            • #29
                              Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                              Dit komt volgens mij ook omdat men niet eenduidig kan aangeven dat men niet geinteresseerd is. Dus op zich hoeft het nog geen ramp te zijn, naar mijn mening zal deze poll ons een duidelijke indicatie geven van waar naar we moeten trachten te werken met Book of Fame.
                              Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                              Mijn foto's
                              Mijn blogje

                              Comment


                              • #30
                                Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête

                                aha bedankt voor de uitleg hoor, vond het nl vreemd, dat het aantal ja stemmers voor het boek(eerste vraag), niet in overeenstemming was met het aantal uitgebrachte stemmen(onder aan de pagina).
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X