Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête
Ik mis een ding in de vragenlijst: wil de fotograaf vernoemd worden met zijn eigen naam, of met het pseudoniem waaronder hij hier bekent is.
Niet waarschijnlijk, maar mocht ik in een boek zoals deze een plaatsje krijgen, zou ik liever mijn naam dan mijn pseudoniem bij de foto zien.
Afgezien van dat, een mooi project.
Deze vragenlijst is vooral bedoeld als haalbaarheidsstudie. Zodat het BoF team weet wat ze moeten vragen aan de drukker om bvb. een prijs te bepalen. Het formaat enz....
Die naam/nickname daar wordt later werk van gemaakt. Maar dat staat alleszins al in de ruwe planning vermeld als aandachtspunt.
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Gewoon een steviger kartonnetje rond het boek zelf.
Ok, ik dacht het wel, maar kon het niet geloven...
"The Book of Fame" van waarschijnlijk het performantste Belgische (en ook een beetje Nederlands) fotoforum
met de wolnderlijkste foto's van één jaar met een kartonnetje errond ???
Ik weet wel wat ik moet antwoorden
Feb bedankt voor het antwoord - en... de werkgroep van het BoF
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ok, ik dacht het wel, maar kon het niet geloven...
"The Book of Fame" van waarschijnlijk het performantste Belgische (en ook een beetje Nederlands) fotoforum
met de wolnderlijkste foto's van één jaar met een kartonnetje errond ???
Ik weet wel wat ik moet antwoorden
Feb bedankt voor het antwoord - en... de werkgroep van het BoF
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Re: Belgiumdigital Book of Fame - INTERESSEPEILING - Enquête
of ik zie het verkeerd of kan niet rekenen, maar heb het vermoeden, dat sommige niet ALLE vragen hebben beantwoord.
is er ingebouwd, dat als je niet alle vragen beantwoord, dat je stem niet mee telt???.
grt,bouk.
of ik zie het verkeerd of kan niet rekenen, maar heb het vermoeden, dat sommige niet ALLE vragen hebben beantwoord.
is er ingebouwd, dat als je niet alle vragen beantwoord, dat je stem niet mee telt???.
grt,bouk.
Je bewijst dat je heel goed kan rekenen bouk .
De beantwoorde vragen zijn een leidraad voor de BoF ploeg.
En eigenlijk zijn de onbeantwoorde vragen dat ook. Dat geeft ons aanwijzingen...
Je kan wel geen twee keer stemmen.
Vermits het een interesse peiling is en geen stemming waar er regeringszetels moeten verdeeld worden , tellen alle stemmen mee . Ook de "onthoudingen". En wordt er niet herteld.... .
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Dit komt volgens mij ook omdat men niet eenduidig kan aangeven dat men niet geinteresseerd is. Dus op zich hoeft het nog geen ramp te zijn, naar mijn mening zal deze poll ons een duidelijke indicatie geven van waar naar we moeten trachten te werken met Book of Fame.
aha bedankt voor de uitleg hoor, vond het nl vreemd, dat het aantal ja stemmers voor het boek(eerste vraag), niet in overeenstemming was met het aantal uitgebrachte stemmen(onder aan de pagina).
grt,bouk.
Comment