Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Na Sint-Truiden met de mist, hoop ik dat we dan goed weer hebben, zodat we een paar rare vogels kunnen vastleggen. die we nog niet zijn tegengekomen in het wild.
Mic, ik verklap nog niet alles.... maar ik kan je alvast gerust stellen.... de plaatselijke supermarkten, nachtwinkels & dagblandhandels zorgen voor genoeg Fanto voorraad....
Hoop wel dat je het niet erg vindt dat we bij het menu geen fanta besteld hebben?
Mic, ik verklap nog niet alles.... maar ik kan je alvast gerust stellen.... de plaatselijke supermarkten, nachtwinkels & dagblandhandels zorgen voor genoeg Fanto voorraad....
Oei,dan is het gewoon maar in de stad te doen en geen natuur.....dan heb ik geen tele nodig of ik moet ze gebruiken om de aanwezige BD'ers vanop afstand te fotograferen als ze ne Fanta aan't drinken zijn.
Hoop wel dat je het niet erg vindt dat we bij het menu geen fanta besteld hebben?
oo, voor de Fanta ??? Daar moet je echt niet voor zorgen hoor.
Ik koop mijn Fanta nooit ter plaatse. Ik breng hem altijd zelf mee.
Je weet nooit wat die inboorlingen als Fanta verkopen...
Enne je verklapt nog niets??? Nu net één maand van de vergadering... mmm dat zal dan wel iets heel speciaals zijn... Ben echt benieuwd.
Je hebt gelijk, een verrassing is nog leuker.
Als we al weten wat er op de agenda staat, is 't geen verrassing meer.
Hopelijk hebben we mooi weer met wat mist in de ochtend.
Op 2 mei vergadert de RvB van de VZW.
Kort daarna zullen we het programma en de locaties van de AV-SD gedetailleerd online zetten en kunnen de inschrijvingen gebeuren.
Dus, nog heel even geduld.
Comment