Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
we zitten nu al aan 1001828 of al meer.... de stats lopen dus niet juist...
Neen hoor, de stats lopen juist. Alleen worden de verwijderde topics en reply's (dubbelposts vooral en een enkele spammer) er niet bijgevoegd in de teller.
In de loop der tijd -5 jaar forum- zijn er dus een aantal niet meer in het forum terug te vinden, maar de 1 miljoenste post is wel degelijk de 1 miljoenste post.
Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Bravo Ajuin !!! Hoe weet jij dat ???
Sorry voor de late bekendmaking, maar het feest is nog altijd aan de gang.
Toch vond ik even de tijd om de, hoe kan het ook anders, foto te posten.
Bedankt BD !!! Dit was een totale verrassing ... ik sta er nog verstomd van.
Ik hoop echt dat er ooit iemand de 1.000.000.000.000.000ste post schrijft.
M.a.w. BelgiumDigital, de grootste fotoclub, moet voor altijd blijven bestaan.
foto gewist
Last edited by dg; 17 september 2007, 19:50.
Reden: foto gewist
Ha, heb ik gelijk... Tja, heb wat geprobeerd, en blijkbaar was het juist...
Maar jij moest de champagne klaar zetten, en je hebt er nog gekregen? Dan is het een nuloperatie
Heb je ook gekregen wat daar aan die neklace hangt? Want de foto is genomen met een Minolta, die je draagt
ps: hiermee heb je gewonnen
Citaat:
Origineel gepost door Jdude
die domme verkeersborden
Allee, wat is dat voor zever, compleet naast de kwestie ... wat heeft zo'n opmerking nog te maken met het feit of dit nu een goede of slechte foto is?
Dat kleine bordje voegt hier zelfs iets toe aan de foto, een klein detail dat net iets meer vertelt over die specifieke plaats.
Het hoort hier gewoon te zijn op deze foto, het is zo, amen.
Citaat:
Origineel gepost door Jdude
mooie kleuren, alhoewel op het randje
Op het randje? Omdat iemand anders dat nu minder graag ziet maakt het daarom toch nog niet "op het randje" hé.
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Heb je ook gekregen wat daar aan die neklace hangt? Want de foto is genomen met een Minolta, die je draagt
Voor de foto heb ik snel even mijn oude analoge body bovengehaald zodat ik toch met een kodakske op de foto zou staan.
Geef nu zelf toe ... een BD'er zonder kodakske is als een ... citeer mij en vul maar aan .
Comment