Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zojuist een BD pet besteld...enne mijn workshop voor den 28 mei afgezegd... Ze zullen één dag moeten wachten... BD gaat voor
Wat krijgen we te eten? Is er een speciaal verjaardagsmenu? tournedos? mmm
Aha, leuke dingen voor de mens, ik ga ook proberen aanwezig te zijn, Sint-Truiden is ook een echte meevaller geweest, ik kijk al naar Leuven uit
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Zojuist een BD pet besteld...enne mijn workshop voor den 28 mei afgezegd... Ze zullen één dag moeten wachten... BD gaat voor
Wat krijgen we te eten? Is er een speciaal verjaardagsmenu? tournedos? mmm
Kalm,kalm,Mic 't is binnen twee maand maar eerst zelle.
Allé vooruit nu ga ik zeker mijn best doen om er te zijn.
Ik ben dien ene met weinig grijs haar en een brilleke op met L glazen.
Dan zal ik dat manneke effe zoeken tussen die honderden BD-ers in Leuven want het is al lang geleden dat ik de Cois heb gezien en dan gaan we ene trappist drinken.
28 mei is al gereserveerd.
Heb me, bij de 1° AV in St Truiden, lekker geamuseerd.
Hopelijk heeft nu het Algemeen Bestuur goed weer besteld.
Hebben toen mist genoeg gehad.
Comment