Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jantje de fret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jantje de fret

    Deze jongen was hier 6 maanden op bezoek.

    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

  • #2
    Re: Jantje de fret

    "Jantje de fret heeft een konijn opgezet", zou een mooi liedje zijn zo ook de foto - daar zit muziek in. Vind hem heel goed geslaagd, ook vanwege de actie van Jantje
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Jantje de fret

      vind de belichting wat ongelukkig uitgevallen.
      vooral het buikje van Jantje is te donker.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Jantje de fret

        Buikje verdwijnt ook hier wat in het zwart (geen gekalibreerde monitor)
        Wel een prachtige momentopname hoor

        Grtz,
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: Jantje de fret

          Bedankt voor de reeds gegeven commentaar.
          Het licht kan waarschijnlijk beter, ik heb met natuurlijk licht gewerkt.
          Jantje zijn buikje is niet zwart maar licht van kleur, hoe kan dit dan toelopen op het zwart De pootjes van Jantje daarentegen wel zijn gitzwart en daar had ik net schrik voor. Zet ik er hier een andere foto bij om te kunnen vergelijken?
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Jantje de fret

            Dan heb ik verkeerd gekeken. Had de indruk dat er voor de lichte pels nog een zwart stuk was zoals op de halspartij en dat dit mee in de zwarte achtergrond overliep. Maar de fret is dus slanker dan gedacht

            Grtz,
            Kurt

            Comment


            • #7