Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
    na ipad , iphone.. het nieuwe woord van apple
    who paid?
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Ne gast komt bij de KBC binnen en gaat naar het eerste loket.
      "Ik wil een ***rekening openen bij dees ***baank..."
      "Pardon?" zegt de dame.
      "Zeddegij doewf of wa, ik wil een ***rekening openen bij aa ***baank."
      "Maar allez, Meneer, beleefd blijven alstublieft..."
      ... ... ... ... "Miljaaaar, trut, wilde gij wa toekken op aa bakkes?"
      "Luister mijnheer, ik ga de directeur erbij halen."
      "Awel ja doe da, lilijk foorwijf, roept da ***directeurke der mor bij."
      Even later komt de directeur van het kantoor erbij.
      "Is er een probleem mijnheer?"
      "Kweitnie, ik wil gewoen een ***rekening openen bij aa ***baank, want kem
      just een ***aarfenis ontvangen van een fokking één miljaard!"
      Waarop de directeur verbaasd antwoordt: "En dees teef doe moeilijk, of waLees verder
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
        Ne gast komt bij de KBC binnen en gaat naar het eerste loket.
        "Ik wil een ***rekening openen bij dees ***baank..."
        "Pardon?" zegt de dame.
        "Zeddegij doewf of wa, ik wil een ***rekening openen bij aa ***baank."
        "Maar allez, Meneer, beleefd blijven alstublieft..."
        ... ... ... ... "Miljaaaar, trut, wilde gij wa toekken op aa bakkes?"
        "Luister mijnheer, ik ga de directeur erbij halen."
        "Awel ja doe da, lilijk foorwijf, roept da ***directeurke der mor bij."
        Even later komt de directeur van het kantoor erbij.
        "Is er een probleem mijnheer?"
        "Kweitnie, ik wil gewoen een ***rekening openen bij aa ***baank, want kem
        just een ***aarfenis ontvangen van een fokking één miljaard!"
        Waarop de directeur verbaasd antwoordt: "En dees teef doe moeilijk, of waLees verder
        ?????
        Iets hoger staat het al: "Dit is een MOPPENthread"

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Het sterke geslacht

          Een gehuwde man heeft juist een nieuw boek uitgelezen met de titel : ''Je kunt de baas in huis zijn''.

          Hij stormt de keuken in en zegt tegen zijn vrouw:
          'Je moet weten, dat vanaf nu IK de baas in huis ben en dat mijn woord wet is.
          Je gaat me nu een 5-gangenmenu bereiden en als ik dat op heb ga je met me mee naar de slaapkamer.
          We zullen sex hebben, enkel op de manier die ik wil.
          Daarna ga je me een bad laten vollopen en zul je mijn rug en haar wassen.
          Na het bad droog jij me af, masseert mijn voeten en handen.
          Morgenvroeg mag jij eens raden wie er me gaat aankleden en wie er mijn haar gaat kammen ?

          Waarop de vrouw kalm antwoordt: '

          'Ik denk de begrafenisondernemer?'

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Mijn vrouw en ik waren op een samenkomst van oud leerlingen van haar school.
            Een van de aanwezige mannen was kompleet dronken en nam het ene glas na het
            andere. Ik vroeg mijn vrouw of ze hem kende.
            "Zeker wel", zei ze zuchtend, "wij zijn lang een koppel geweest en toen we
            uit elkaar gingen is hij begonnen met drinken en is nooit meer gestopt."
            Ik zei:
            "Wie had ooit gedacht dat hij dat nu nog aan het vieren zou zijn."
            Toen is de ruzie begonnen...
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Ge zijt blijven plakken en ge komt midden in de nacht thuis
              ge moogt nog zo stil zijn als ge wilt, maar nog voor dat uw hoofd uw kussen raakt, zit uw vrouw al recht in bed en zaagt :
              "is dat nu nog een uur om thuis te komen? Waar hebt ge gezeten?

              TIP: kom al fluitend en zingend thuis, smijt met de deuren, stamp de slaapkamer open en roep : "Wie moet ik hier eens goed vogelen "

              wedden dat ze doet alsof ze slaapt ...

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Jantje mag met de klas naar het politiebureau voor een praktijk klas. Op een bord ziet hij foto’s van de 10 meest gezochte criminelen. Een van de kinderen stopt bij een bepaalde foto en vraagt of dat werkelijk de afbeelding was van de gezochte persoon. “Ja”, zegt een agent, “we zijn erg hard naar hem aan het zoeken”.

                Jantje vraagt: “Waarom hield je hem dan niet vast toen je de foto maakte?”

                ---------------------------------------------------------------------------------------------------------


                An American man and a Chinese man are having a conversation at a bar. After a while, they start talking about politics and the American asks: How about elections, do you already have elections in your country? The Chinese man says: yes, we have them evely molning.

                ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

                Wanneer meneer Peeters en zijn knappe secretaresse samen op zakenreis zijn, blijkt het hotel waar ze willen overnachten bijna vol te zijn en krijgen ze te horen dat ze op één kamer zullen moeten slapen. Ze voelen zich nogal gegeneerd, maar uiteindelijk kruipen ze ieder in hun eigen bed.
                'Meneer Peeters' klinkt de stem van de secretaresse niet veel later vanuit het donker, 'ik heb het zo koud. Zou u nog een deken voor me willen halen?' 'Ik heb een beter idee', antwoordt meneer Peeters. 'Laten we voor deze ene keer eens doen alsof we getrouwd zijn.' 'o ja, dat zou ik erg leuk vinden' reageert de secretaresse verheugd; 'Mooi, zegt meneer Peeters. 'ga dat deken maar zelf halen'.
                Last edited by Freewillie; 3 november 2011, 17:20.
                "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                  Ge zijt blijven plakken en ge komt midden in de nacht thuis
                  ge moogt nog zo stil zijn als ge wilt, maar nog voor dat uw hoofd uw kussen raakt, zit uw vrouw al recht in bed en zaagt :
                  "is dat nu nog een uur om thuis te komen? Waar hebt ge gezeten?

                  TIP: kom al fluitend en zingend thuis, smijt met de deuren, stamp de slaapkamer open en roep : "Wie moet ik hier eens goed vogelen "

                  wedden dat ze doet alsof ze slaapt ...
                  ook van Ht?
                  "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht


                    An American man and a Chinese man are having a conversation at a bar. After a while, they start talking about politics and the American asks: How about elections, do you already have elections in your country? The Chinese man says: yes, we have them evely molning.

                    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

                    Wanneer meneer Peeters en zijn knappe secretaresse samen op zakenreis zijn, blijkt het hotel waar ze willen overnachten bijna vol te zijn en krijgen ze te horen dat ze op één kamer zullen moeten slapen. Ze voelen zich nogal gegeneerd, maar uiteindelijk kruipen ze ieder in hun eigen bed.
                    'Meneer Peeters' klinkt de stem van de secretaresse niet veel later vanuit het donker, 'ik heb het zo koud. Zou u nog een deken voor me willen halen?' 'Ik heb een beter idee', antwoordt meneer Peeters. 'Laten we voor deze ene keer eens doen alsof we getrouwd zijn.' 'o ja, dat zou ik erg leuk vinden' reageert de secretaresse verheugd; 'Mooi, zegt meneer Peeters. 'ga dat deken maar zelf halen'.

                    Hilarisch
                    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                    Mijn bird foto's en urbex foto's

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      De leraar Engels vraagt in het Engels: “Can anyone tell me the names of three great kings who have brought happiness and peace into people’s lives?” Zegt Jantje: “Drin-King, smo-King and fuc-King!”
                      "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Aan de hemelpoort

                        Toen iedereen op aarde dood was en voor de hemelpoort aan het wachten was,
                        verscheen God die zei:
                        "Ik wil dat de mannen twee rijen maken.

                        Eén rij voor de mannen die het ware hoofd van het gezin waren
                        en een andere rij voor de mannen die onder de sloef van hun vrouw lagen.

                        Alle vrouwen moeten zich melden bij Sint-Pieter."

                        Zodra de vrouwen weg waren bevonden er zich twee rijen mannen.

                        De rij met de mannen die onder de sloef lagen was kilometers lang
                        en in de rij met de mannen die het hoofd van het gezin waren
                        stond welgeteld één man.

                        God zei tegen die lange rij mannen dat ze zich moesten schamen,
                        dat hij hen had gemaakt om de leiding te nemen.


                        "Jullie waren niet gehoorzaam en voldoen niet aan mijn wens."

                        "Kijk...slechts één van jullie voldoet. Leer van hem!"

                        God richtte zich vervolgens naar die ene man en vroeg
                        hoe hij erin geslaagd was om als enige in deze rij te staan?

                        De man antwoordde:


                        "Ik moest hier gaan staan van mijn vrouw."

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Een hollander komt een kledingwinkel binnen en zegt tegen de winkeljuffrouw:
                          'Ik wil e broeke kope.'
                          Winkeljuffrouw: 'Strakke pijpen?'
                          Hollander: 'Ja maarre, eerste broeke kope.'
                          +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


                          Een Hollander komt een café binnen in Antwerpen en vraagt: Waar is het toilet?'
                          De eigenaar antwoordt: 'Die is verstopt.'
                          En de Hollander zegt: 'Wat grappig, dan zoek ik 't wel.'

                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

                          Een Hollander maakt zijn eerste zeereis.
                          Na enkele dagen vraagt de kapitein hem of alles naar wens is.
                          'Fantastisch!' zegt hij. 'En reuze handig, die wasmachines in de
                          muur.
                          Wat daar niet allemaal in gaat...'
                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

                          De Hollanders gaan hun eerste raket lanceren.
                          En,' vraagt een verslaggever, 'waar gaat de reis naartoe?'
                          'Nou,' zegt een Nederlandse astronaut, 'wij gaan naar de zon.'
                          'Naar de zon?' vraagt de reporter. 'Maar daar is het toch veel te
                          heet?
                          Bent u niet bang dat de raket zal smelten?'
                          'Nou nee,' lacht de Nederlander, 'wij zijn niet gek, hoor. We gaan
                          natuurlijk 's nachts!'

                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

                          Nadat hij in Parijs zeer uitgebreid heeft gegeten vraagt een Nederlander naar
                          de rekening.
                          De kelner presenteert hem het briefje waarop de eindsom van 19,99 Euro
                          genoteerd staat.
                          De Nederlander legt twee briefjes van tien neer en wacht ostentatief op het
                          wisselgeld.
                          De kelner overhandigt hem die ene cent tezamen met een pakje condooms.
                          'En waaraan dank ik deze attentie?', vraagt de Nederlander.
                          'Ach', zucht de kelner, 'ik wil voorkomen dat gasten zoals u zich
                          voortplanten.'
                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++

                          De ene blondine zegt tegen de ander: 'Dit jaar valt Kerstmis op een
                          vrijdag'...Zegt de ander: 'Oh! hopelijk niet op de 13de!!'
                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++

                          Gesprek tussen twee blondjes:
                          'Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan'...Zegt de ene.
                          De andere vraagt verwonderd: 'En waren de vragen moeilijk?'
                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++++++

                          Een blondje krijgt een tweeling en huilt ononderbroken.
                          De verpleegster vraagt: 'Waarom huil je eigenlijk? Je hebt twee prachtige
                          baby’s!'
                          'Ja, maar ik weet niet van wie die tweede is!!'
                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++

                          Hij: 'Heb jij met een andere man geslapen?'
                          Zij: 'Ik heb alleen geslapen met jou schat, bij die andere was ik
                          wakker'............
                          ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++

                          Vraagt het ene blondje aan de andere: 'Wat denk jij is dichterbij? De maan
                          of Parijs?'
                          zegt de andere: 'De maan natuurlijk! Of kan jij Parijs van hier zien
                          misschien !?!!'

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            7 tips tegen verveling tijdens het winkelen


                            7 tips om jezelf aangenaam bezig te houden terwijl je vriendin of vrouw druk bezig is met shoppen in een warenhuis of IKEA.

                            1. Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van andere klanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren bij de kassa.

                            2. Stel de wekkers van de klokkenafdeling zo af dat ze om de 10 minuten aflopen.

                            3. Ga naar de keukenafdeling pak het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

                            4. Ga in een pashokje zitten en roep dat het Wc-papier op is.

                            5. Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: ” Neem mij! Neem mij!”

                            6. Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

                            7. Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: “Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer !!!”
                            ---------------------------------------------------------------------------------------------
                            Plat Gents

                            Moeder es in de keuken aan ʻt wirke, oas ze de kleine in de living huurt spelen mee zijn treintses. Zʼ huurt den trein stoppen en zʼ huurt de kleine zegge:“Al de kluutzakke die neu willen afstappe moete godverdomme moake dan ze meeulder stomme kluute van den trein zijn want dat es hier de loaste halte! En al dedwoazekluute die neu willen opstappe moeten hulder hoaste dan ze mee ulder leegekonte op de banke zitte, want we rijie sebiet vuurt.

                            ”Moeder krijgt hoast een appelflèwte, schiet heur de living in en zegt: “Manneke, azuueen toalke zijme wij hier nie geweune. Schiet eu ziere noar eu koamer veur een uurʼ oftwieë en ik wille van eu azuu gien woorde ne mier huure, gʼ hèt mij goe verstoan,hein!”

                            Twie uure loater komt de kleine noar beneen en speel vuurt mee zijn treintses: “Berichtaan de passagiers: vergeet oastemblieft ulder bagage nie mee te pakke. Ge zijtallemoal wrie bedankt en wʼ hope daddʼ een aangenoame reize gʼhad hèt en we kijkender noar uit veur ulder weere tʼ ontmoete.”

                            Op de moment dat er ne glimlach op ma heure mond komt, huurt ze de kleine zegge:“En veur al degene dien ʻt schijt gekregen hèn van die twie uure vertroaginge: doarveuremoede mee eu reclamoases bij die kalle in de keuke zijn!...”
                            -------------------------------------------------------------------------------
                            Lijkschouwer


                            Een lijkschouwer was ‘s avonds nog laat aan het werk in het mortuarium. Het is zijn taak om de doden vóór ze worden begraven of gecremeerd, te onderzoeken. Toen hij het lichaam van meneer Schwartz onderzocht, deed hij een verbazingwekkende ontdekking. Schwartz had het grootste geslachtsdeel, dat hij ooit gezien had. “Het spijt me, meneer Schwartz”, zei hij “maar zo’n lichaamsdeel moet voor het nageslacht bewaard worden.” Hij pakte zijn ontleedmes en ontdeed de man van zijn ontzagwekkende leuning. Hij stopte het in zijn koffer en nam het mee naar huis. De eerste aan wie hij het liet zien was zijn vrouw. “Ik moet je iets ongelooflijks laten zien”, zei hij en opende zijn koffer. “Oh, mijn God!” riep zijn vrouw uit “Schwartz is dood!”
                            "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              OP een dag komt een 15 jarige zoon thuis en vraagt zijn vader
                              "awel jongen wat heb je zoal gedaan vandaag"

                              de jongen zegt awel papa ik vandaag de eerste keer de liefde bedreven!

                              vader dolgelukkig en zegt "kom jongen daar gaan we een goede op drinken"
                              gaan ze samen naar de keuken en nemen hun elke een goede trappist

                              vader zet hem aan tafel en zegt vertel eens mijn zoon ...
                              maar zet u eerst even neer voor een vader zoon moment
                              antwoord de jongen , zal niet gaan papa mijn kont doet te zeer...
                              Heb geen ervaring maar al doende leert men

                              https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Een vader koopt een leugendetector robot die mensen slaat als ze liegen .hy besluit om de robot te testen bij het avond eten
                                Vader vraagt ; waar was je vandaag ? .
                                De zoon zegt ; school
                                en plotseling krijgt de zoon een klap van de robot
                                De zoon zegt ; oke oke, ik was een film aant kijken bij vrienden
                                Vader zegt ; welke dvd?
                                De zoon zegt. toy story
                                En de zoon krijgt weer een klap
                                De zoon roept ; OK HET WAS PORNO.
                                Vader zei ; wat? toen ik zo oud was als jij wist ik niet eens wat porno was.
                                De robot slaat de vader..
                                Moeder begint te lachen en zegt ; haha zo zie je maar weer dat hij echt een zoon van jou is !
                                En de robot slaat de moeder
                                #hahahaaha
                                Heb geen ervaring maar al doende leert men

                                https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X