toch nog eentje van deze prachtige ervaring ,het zicht naar buiten toe ,de ingangdank om te kijken
![]()
![]()
toch nog eentje van deze prachtige ervaring ,het zicht naar buiten toe ,de ingangdank om te kijken
![]()
![]()
|
Heel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?
grts
Sieg
Voor meer foto's ; www.sieg.be
Heel mooie details, en scherp van voor tot achter. Knap.![]()
Zo veel te ontdekken op deze prachtige foto, hier blijf ik lang naar kijken!
Terug een prachtig winterzicht van IJsland! Ik ben er tweemaal in de zomer geweest maar nooit in de winter.
|
Geeft me het gevoel dat ikzelf in die grot zit en het tafereel voor me zie...heel speciaal.
Groetjes
Freddy
Jullie hebben verrek veel geluk gehad met het moment Patrick. Ik kreeg zojuist een paniekbericht doorgestuurd : de hele toeristische sector zit moervast, ze verwachten geen nieuwe opstart voor het einde van het jaar....
Dit zijn uiteraard speciale beelden die wij met verwondering bekijken. Er zijn wel 'hulpjes' te zien dus de mens "helpt de natuur" zogezegd een beetje![]()
![]()
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Elk seizoen heeft zijn charme hoewel ik de zomer verkies : 24 h daglicht, binnenland open...
Ook het invallen van de herfst is heel mooi in termen van kleuren.
IJsland is een passie, ik ben er in totaal al voor meer dan 7 maanden geweest en ik heb het gevoel dat ik het nog niet gezien heb...
|
wederom een prachtige Bopatje!!
nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS 6D, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4
Mooi om zien hoor !!!!![]()
Staat zeer knap in beeld met dakvenster en al, zoiets zag ik nog niet
Zijn dat daar achteraan trappen met relingen die naar dat paadje schijnen te lopen ?
De ijsberen die daar wonen hebben in elk geval een prachtig uitzicht dat je hier mooi in beeld bracht zo![]()
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Man, man ,wat mooi om daar te staan en zulke prachtige foto's te maken. Schitterend hoe de ijs-structuur in de grote versie te zien is.
Bij zo'n mooie foto durf ik bijna niet, maar ik weet dat je mijn eerlijke mening waardeert, een kleine opmerking : Het bij-gat leidt me elke keer van het hoofd-gat af.![]()
Laatst gewijzigd door Johan1956; 17 april 2020 om 16:16
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4Vriendelijke groeten, Johan
Mijn flickr albums
|
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4Vriendelijke groeten, Johan
Mijn flickr albums
Laatst gewijzigd door stevwout; 17 april 2020 om 23:31
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS 6D, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4
|
dank jullie wel voor de mooie commentaren![]()
Patrick. Je hebt er al betere gepost dus ik ga wijselijk mijn mond houden.
Ik word van deze foto niet rustig..
Er wringt mij vanalles....
Puur mijn gevoel.