Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23

Discussie: ijsgrotten

Standaard ijsgrotten

toch nog eentje van deze prachtige ervaring ,het zicht naar buiten toe ,de ingang
    dank om te kijken

Standaard Re: ijsgrotten

Heel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
    Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Heel mooie details, en scherp van voor tot achter. Knap.

Hele mooie! Perfect doorkijkje

Zo veel te ontdekken op deze prachtige foto, hier blijf ik lang naar kijken!

Terug een prachtig winterzicht van IJsland! Ik ben er tweemaal in de zomer geweest maar nooit in de winter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Heel mooi natuurlijk doorkijkje met prachtige details waarbij je de afwerking van de belichting goed onder controle hebt gehouden Patrick
    Hoeveel belichtingen heb je hiervoor gebruikt ?

grts
    Sieg
    5 belichtingen Sieg

Geeft me het gevoel dat ikzelf in die grot zit en het tafereel voor me zie...heel speciaal.

Groetjes
    Freddy

Jullie hebben verrek veel geluk gehad met het moment Patrick. Ik kreeg zojuist een paniekbericht doorgestuurd : de hele toeristische sector zit moervast, ze verwachten geen nieuwe opstart voor het einde van het jaar....

Dit zijn uiteraard speciale beelden die wij met verwondering bekijken. Er zijn wel 'hulpjes' te zien dus de mens "helpt de natuur" zogezegd een beetje
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
    Terug een prachtig winterzicht van IJsland! Ik ben er tweemaal in de zomer geweest maar nooit in de winter.
    Elk seizoen heeft zijn charme hoewel ik de zomer verkies : 24 h daglicht, binnenland open...
    Ook het invallen van de herfst is heel mooi in termen van kleuren.
    IJsland is een passie, ik ben er in totaal al voor meer dan 7 maanden geweest en ik heb het gevoel dat ik het nog niet gezien heb...

wederom een prachtige Bopatje!!
    nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...

Canon EOS 6D, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4

Mooi om zien hoor !!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
    wederom een prachtige Bopatje!!
    nog een technische vraagje: heb je ook met focus stacking gewerkt voor de scherpte van voor tot achter, of kan dit met 1 foto op bv f16 of f22?
    Neen, geen focus stacking bij breedhoek is de DOF heel groot en als je dan nog het maximum uit je diafragma haalt heb je gemakkelijk scherpte van voor tot achter

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Staat zeer knap in beeld met dakvenster en al, zoiets zag ik nog niet
    Zijn dat daar achteraan trappen met relingen die naar dat paadje schijnen te lopen ?
    De ijsberen die daar wonen hebben in elk geval een prachtig uitzicht dat je hier mooi in beeld bracht zo
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Man, man ,wat mooi om daar te staan en zulke prachtige foto's te maken. Schitterend hoe de ijs-structuur in de grote versie te zien is.
    Bij zo'n mooie foto durf ik bijna niet, maar ik weet dat je mijn eerlijke mening waardeert, een kleine opmerking : Het bij-gat leidt me elke keer van het hoofd-gat af.
    Laatst gewijzigd door Johan1956; 17 april 2020 om 16:16
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
    Vriendelijke groeten, Johan
    Mijn flickr albums

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
    Bij zo'n mooie foto durf ik bijna niet, maar ik weet dat je mijn eerlijke mening waardeert, een kleine opmerking : Het bij-gat leidt me elke keer van het hoofd-gat af.
    Ik had ook wat dat gevoel maar toch wou ik het erbij hebben omdat je zoiets niet zoveel ziet, en vond het door de portret stand nog juist kunnen, maar ik begrijp je mening

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    Ik had ook wat dat gevoel maar toch wou ik het erbij hebben omdat je zoiets niet zoveel ziet, en vond het door de portret stand nog juist kunnen, maar ik begrijp je mening

Bedankt voor de uitleg en begrip. Ik begrijp wat je bedoelt.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
    Vriendelijke groeten, Johan
    Mijn flickr albums

Prachtig schouwspel
    Voor mijn website klik Hier

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
    Bedankt voor de uitleg en begrip. Ik begrijp wat je bedoelt.
    als ik mijn met hand de bovenkant van de foto verberg, word ik inderdaad nog veel meer door de foto "gezogen", dus wat dat betreft kan ik het wel volgen... maar het gat heeft zeker ook zijn charme... hartverscheurende keuze
    Laatst gewijzigd door stevwout; 17 april 2020 om 23:31
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...

Canon EOS 6D, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
    5 belichtingen Sieg
    Bedankt Patrick, dacht al dat hier toch wel wat werk heeft ingezeten om alles zo mooi belicht te krijgen

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

dank jullie wel voor de mooie commentaren

Patrick. Je hebt er al betere gepost dus ik ga wijselijk mijn mond houden.
    Ik word van deze foto niet rustig..
    Er wringt mij vanalles....
    Puur mijn gevoel.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Regels voor berichten