Vraagje,
Aan alle Canon en ook Nikon enz …
Wie heeft er een 50 1.8 en 50 1.4 en kan mij zeggen of hij er tevreden van is.
Maar gaat mij eigelijk maar om te weten naderhand van de reacties
Of ik er goed aangedaan heb om er zo eentje te kopen en of ik niet beter de 1.4 versie had gekocht.
Hebben al veel foto’s gezien hier en bevalt mij wel.
En er zijn nog veel mensen die dit lensje wel willen maar misschien schrik hebben van de aankoop.
Enne waar leren wij het meeste
Wel das een domme vraag van mij he maar ik leer het meeste van en goede conversatie en degelijke uitleg hier op den BD.
En een korte samenvatting is zeer waardevol als info.
En beschrijvingen als = join the club with that plastic fantastic... =
Bevalt mij wel en andere lezers die geïnteresseerd zijn ook wel denk ik
Kort beschrijf van voor en tegen over deze lens.
Graag ook niet uitlopen naar andere modellen zoals 85 enz.. of zoomlensjes enkel bij de 50.enz.. blijven , thks
Grts
Formatje
Ps, modjes als deze hier niet goed staat willen jullie dan zo vriendelijk zijn om deze op de juiste plaats te zetten, Thks
Aan alle Canon en ook Nikon enz …
Wie heeft er een 50 1.8 en 50 1.4 en kan mij zeggen of hij er tevreden van is.
Maar gaat mij eigelijk maar om te weten naderhand van de reacties
Of ik er goed aangedaan heb om er zo eentje te kopen en of ik niet beter de 1.4 versie had gekocht.
Hebben al veel foto’s gezien hier en bevalt mij wel.
En er zijn nog veel mensen die dit lensje wel willen maar misschien schrik hebben van de aankoop.
Enne waar leren wij het meeste

Wel das een domme vraag van mij he maar ik leer het meeste van en goede conversatie en degelijke uitleg hier op den BD.

En een korte samenvatting is zeer waardevol als info.

En beschrijvingen als = join the club with that plastic fantastic... =

Bevalt mij wel en andere lezers die geïnteresseerd zijn ook wel denk ik
Kort beschrijf van voor en tegen over deze lens.

Graag ook niet uitlopen naar andere modellen zoals 85 enz.. of zoomlensjes enkel bij de 50.enz.. blijven , thks
Grts
Formatje
Ps, modjes als deze hier niet goed staat willen jullie dan zo vriendelijk zijn om deze op de juiste plaats te zetten, Thks
Comment