Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cashback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Cashback

    Ik heb afgelopen week een Canon EOS 300D aangeschaft bij Topfoto. Even Topfoto weer een goed woordje geven, vlotte bestelling, afhandeling en levering, doe zo verder.

    Nu heb ik een vraag over die cashback (die niet meer zolang duurt). Je moet via internet voor Belgie een document invullen en afprinten. Ze vragen dan om de factuur erbij te doen en de originele streepjescode op de doos. Nu plakken er alleen drie streepjescodes op mijn doos en geen van de drie krijg ik er vlot af. Welke van de drie willen ze hebben?

    En bijkomend, moet dat echt naar Ierland opgestuurd worden?

    Mvg Bart
    Canon EOS 300D & 40D - Canon 50 / 1.8 II, 60 / 2.8 macro, 100-400 / 4.5-5.6 - Canon 550EX - Canon ST-E2
    Sigma 10-20 / 4.0-5.6, 18-125 / 3.5-5.6, 180 / 3.5 macro - Vosonic VP6230 - Ikelite OWH 300D + 2x DS-125

  • #2
    Re: Canon Cashback

    Ik heb er twee streepjescodes bijgedaan.
    En ja, je moet dat echt naar Ierland opsturen, maar dat is toch niet zo erg?
    Bij mij stond het na drie weken op mijn rekening! Van service gesproken!

    Stevie
    Canon 300D
    'If you only run for cover, it's just a waste of time...'

    Comment


    • #3
      Re: Canon Cashback

      Enig idee hoeveel euro aan zegels erop moeten dan, want die postkantoren sluiten altijd vooralleer ik thuis ben
      Canon EOS 300D & 40D - Canon 50 / 1.8 II, 60 / 2.8 macro, 100-400 / 4.5-5.6 - Canon 550EX - Canon ST-E2
      Sigma 10-20 / 4.0-5.6, 18-125 / 3.5-5.6, 180 / 3.5 macro - Vosonic VP6230 - Ikelite OWH 300D + 2x DS-125

      Comment


      • #4
        Re: Canon Cashback

        Oorspronkelijk geplaatst door Stevie33
        Bij mij stond het na drie weken op mijn rekening! Van service gesproken!

        Stevie
        service?
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Canon Cashback

          Oorspronkelijk geplaatst door Bart Snyckers
          Enig idee hoeveel euro aan zegels erop moeten dan, want die postkantoren sluiten altijd vooralleer ik thuis ben

          0.55 €
          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Re: Canon Cashback

            Ik had maar één streepjescode op mijn doos. Heb ze uitgeknipt en opgestuurd (non-prior: 55cent, prior:60 cent). Het duurde wel ruim 5 weken voor ik via mail een bericht kreeg dat het geld op mijn rekening werd gestort. (de feestdagen zaten er wel tussen)
            Ik vond het ook een heel gedoe, maar uiteindelijk is het geld toch terecht.

            Een beetje gefoefel en daarna geduld dus...

            Comment


            • #7
              Re: Canon Cashback

              Streepjes code staat op de doos gedrukt. De anderen zijn stickers. En inderdaad moet je het naar ginder opsturen.
              Bij mij duurde het ook enkele weken, maar staat ondertussen € 100,00 bij op mijn rekening. Alles bij alles een kleine moeit voor behoorlijk wat geld.
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #8
                Re: Canon Cashback

                Oorspronkelijk geplaatst door jefken61
                Ik had maar één streepjescode op mijn doos. Heb ze uitgeknipt en opgestuurd (non-prior: 55cent, prior:60 cent). Het duurde wel ruim 5 weken voor ik via mail een bericht kreeg dat het geld op mijn rekening werd gestort. (de feestdagen zaten er wel tussen)
                Ik vond het ook een heel gedoe, maar uiteindelijk is het geld toch terecht.

                Een beetje gefoefel en daarna geduld dus...
                dat heb ik ook gedaan, bericht terug gekregen dat het wordt gestort.
                en ja het moet naar Ierland hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Canon Cashback

                  Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                  service?
                  Bwah ja, als ge gewoon voor een briefje opsturen drie weken later 100€ krijgt? Toch niet slecht
                  Ne prijs voor snelheid zal geen enkele firma krijgen als het om geld teruggeven gaat

                  Grtz,

                  Stevie
                  Canon 300D
                  'If you only run for cover, it's just a waste of time...'

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon Cashback

                    Oorspronkelijk geplaatst door stengil
                    Streepjes code staat op de doos gedrukt. De anderen zijn stickers. En inderdaad moet je het naar ginder opsturen.
                    Bij mij duurde het ook enkele weken, maar staat ondertussen € 100,00 bij op mijn rekening. Alles bij alles een kleine moeit voor behoorlijk wat geld.
                    Ik vind dus geen enkele streepjescode op de doos zelf, wel drie stikkertjes waarvan ik de onderste twee in de enveloppe geduwt heb. Hoop dat dat volstaat
                    Canon EOS 300D & 40D - Canon 50 / 1.8 II, 60 / 2.8 macro, 100-400 / 4.5-5.6 - Canon 550EX - Canon ST-E2
                    Sigma 10-20 / 4.0-5.6, 18-125 / 3.5-5.6, 180 / 3.5 macro - Vosonic VP6230 - Ikelite OWH 300D + 2x DS-125

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon Cashback

                      onderzijde van de doos !
                      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon Cashback

                        Straks eens zien, maar die moet ik dan over het hoofd gezien hebben, nochtans gekeken.
                        Canon EOS 300D & 40D - Canon 50 / 1.8 II, 60 / 2.8 macro, 100-400 / 4.5-5.6 - Canon 550EX - Canon ST-E2
                        Sigma 10-20 / 4.0-5.6, 18-125 / 3.5-5.6, 180 / 3.5 macro - Vosonic VP6230 - Ikelite OWH 300D + 2x DS-125

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon Cashback

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stevie33
                          Bwah ja, als ge gewoon voor een briefje opsturen drie weken later 100€ krijgt? Toch niet slecht
                          Ne prijs voor snelheid zal geen enkele firma krijgen als het om geld teruggeven gaat

                          Grtz,

                          Stevie
                          [mierenneukmodus]
                          Technisch gezien een winst van 99,45
                          [/mierenneukmodus]

                          Serieus nu :
                          duurde ongeveer 3 weken bij mij en ik was 100 eurootjes rijker. Je kan alles volgen op de website die je krijgt in je email als ze je brief ontvangen hebben.

                          goede service
                          Much to learn I still have!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon Cashback

                            Oorspronkelijk geplaatst door Blasphemy
                            [mierenneukmodus]
                            Technisch gezien een winst van 99,45
                            [/mierenneukmodus]



                            Stevie
                            Canon 300D
                            'If you only run for cover, it's just a waste of time...'

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon Cashback

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bart Snyckers
                              Straks eens zien, maar die moet ik dan over het hoofd gezien hebben, nochtans gekeken.
                              Op de onderkant vind ik dus nergens een streepjescode, maar soit brief is opgestuurd, we zien wel wat er van komt
                              Canon EOS 300D & 40D - Canon 50 / 1.8 II, 60 / 2.8 macro, 100-400 / 4.5-5.6 - Canon 550EX - Canon ST-E2
                              Sigma 10-20 / 4.0-5.6, 18-125 / 3.5-5.6, 180 / 3.5 macro - Vosonic VP6230 - Ikelite OWH 300D + 2x DS-125

                              Comment

                              Working...
                              X