Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Toch vreemd dat Canon USA geen melding geeft van deze lens. Betreft het hier geen typfout van geheugenkaart?
Nee het betreft hier de gebruikelijke idiote en laakbare manier van geheugenkaart om volk naar hun website te lokken door allerhande geruchten als bestaande modellen op hun website te zetten.
Dat geeft in mijn ogen al aan hoe onprofessioneel deze webshop wel is. Maar dat is eigenlijk ook al duidelijk als je gewoon naar de website kijkt.
Nee het betreft hier de gebruikelijke idiote en laakbare manier van geheugenkaart om volk naar hun website te lokken door allerhande geruchten als bestaande modellen op hun website te zetten.
Dat geeft in mijn ogen al aan hoe onprofessioneel deze webshop wel is. Maar dat is eigenlijk ook al duidelijk als je gewoon naar de website kijkt.
't Is idd toch wel een zéér bedenkelijke manier van zaken doen . En dat voor iemand die adverteert op BD .
Last edited by hvr_oosterzele; 20 februari 2007, 11:39.
Reden: "En" ipv "In"
Even een correctie hvr_oosterzele!
Heb je er al ooit iets gekocht?
Zo nee oordeel dan zomaar niet!
Neen, maar wél al spam van ontvangen van zodra ik iets gevraagd had in "Gezocht". Maar dat is eveneens - net als uw opmerking - naast de kwestie, het gaat erover dat die 2 lenzen gewoonweg (nog) niet bestaan!! Daarover oordeel ik en niet "zomaar".
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
't Is idd toch wel een zéér bedenkelijke manier van zaken doen . En dat voor iemand die adverteert op BD .
wel, ik heb ook m'n bedenkingen hierover
ik wou een lens verkopen die ik bij hem had gekocht, en mijn potentiele koper vermeld me doodleuk dat hij afhaakt want geheugenkaart meldt dat ze bij doorverkoop geen garantie meer geven op de lens.
ik hoop voor geheugenkaart dat ze die stap nooit zullen zetten, want dan krijgen ze een mooie brief van de advocaat...welke me ook zei dat dit gewoon frauduleuse praktijken zijn van deze "onderneming"
na een mail om te vragen waar ze zich steunen, krijg ik doodleuk geen antwoord.
resultaat: geheugenkaart is mij als klant kwijt, hier koop ik niets meer gewoon... terug naar corné
Comment