Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe D70S nog te vinden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: nieuwe D70S nog te vinden?

    Net een half pallet van de D70s en zien liggen bij media markt breda
    Ze waren in de aanbieding (prijs weet ik niet meer)

    Comment


    • #62
      Re: nieuwe D70S nog te vinden?

      In het Shopping Center te Wijnegem, zowel bij Fnac als bij Photo Hall zijn nog D70 te vinden (bij de laatste ook nog D50). Zag er niet echt voordelig uit (daarom waarschijnlijk dat ze ze nog hebben).

      Groetjes, Wim
      Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
      Fujifilm X100V - Sony RX100M3

      Comment


      • #63
        Re: nieuwe D70S nog te vinden?

        Een maand geleden één gekocht bij Makro in Eke, €699 (body + lens 18-70).

        Comment


        • #64
          Re: nieuwe D70S nog te vinden?

          Zouden jullie een body kopen in een keten zoals bij MediaMarkt? Of Fnac?

          Ben vandaag bij een officiele Nikon dealer geweest en hun leuze was "Je koopt maar 1 keer bij Mediamarkt".

          Wat is jullie idee hierover?
          NIKON D80 | Nikkor AF-S DX 18 - 135 F/3.5-5.6G | Nikkor AF 50 F/1.8D | Lowepro Slingshot AW200

          ...De wereld van de digitale fotografie aan het ontdekken...

          Comment


          • #65
            nederlandse handleiding kodak Fujifilm FinePix S9600

            halo
            ik ben een nieuw lid ik heb een fotto toestsel gekocht Fujifilm FinePix S9600
            maar heb jammer geen nederlandse handeiding bij kan er mij iemand een tip geven waar ik het kan verkrijgen engels kan ik niet en het is de eerste maal dat ik zo een toestel heb zo kan er jamer niet mee werken zoal het moet
            groeten van pierke en prettige eindejaar feesten

            Comment


            • #66
              Re: nieuwe D70S nog te vinden?

              Contacteer een fotozaak en deze kunnen dan eentje bestellen voor jou, meestal niet zo duur (+/- €10).

              Spijtig dat je vraag in een oud topic is geplaatst waar de nieuwe vraag niet relevant is aan het topic.

              Comment


              • #67
                Re: nieuwe D70S nog te vinden?

                Vandaag de laatste D70s gekocht bij Michiels Selexion in Diest: 399€.
                Dit vanwege ongelofelijk zotte kuren van mijn 4 jaar oude D70. Goed nieuw toestel, kan weer een paar jaar verder!! ( en achter 4 jaar of zo koop ik me een d300 voor 399 )

                Comment


                • #68
                  Re: nieuwe D70S nog te vinden?

                  blijkbaar is deze discussie al lang ten einde, en nu komt er toch nog iets bij?
                  Last edited by trammeke; 10 januari 2008, 14:46.

                  Comment

                  Working...
                  X