Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon 18-200VR lens

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon 18-200VR lens

Ben op zoek naar een fotowinkel die deze lens in stock heeft, of is dat een utopie? zo lijkt het wel, heb al verschillende winkels gecontacteerd zonder succes evenwel.

Re: Nikon 18-200VR lens

Oorspronkelijk geplaatst door P.Lato
    Ben op zoek naar een fotowinkel die deze lens in stock heeft, of is dat een utopie? zo lijkt het wel, heb al verschillende winkels gecontacteerd zonder succes evenwel.
    http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php
    http://www.topfoto.de/
    mvg
    Krijn.
    http://www.fotorandstad.nl
    Canon EOS 300D+BG-E1 : EF-S 18-55mm F3.5-5.6 : EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM : Sigma 28-70 F2.8 EX ASP

Comment

is dat een utopie?
      Inderdaad.

Comment

Helaas !!!

AF-S 18-200/ 3.5-5.6 G IF-ED DX VR Zoom >> Lieferzeit unbekannt! << 747,00

Nikon 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR G IF-ED Nikkor inkl. Gegenlichtblende HB-35[NIKAF18200VR] 699,00 €inkl.16%USt.zzgl. Versand Bitte Lieferzeit erfragen

Toch bedankt hoor Krijn en Jazzaddict voor de reactie.

Comment

Helaas !!!

AF-S 18-200/ 3.5-5.6 G IF-ED DX VR Zoom >> Lieferzeit unbekannt! << 747,00

Nikon 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR G IF-ED Nikkor inkl. Gegenlichtblende HB-35[NIKAF18200VR] 699,00 €inkl.16%USt.zzgl. Versand Bitte Lieferzeit erfragen

Toch bedankt hoor Krijn en Jazzaddict voor de reactie.
          Je kan misschien een bij Foto Rembrandt proberen. Die krijgt er normaal wekelijks binnen, die waarschijnlijk wel reeds besteld zijn. De prijs was daar €635.

Hubert
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
            Je kan misschien een bij Foto Rembrandt proberen. Die krijgt er normaal wekelijks binnen, die waarschijnlijk wel reeds besteld zijn. De prijs was daar €635.

Hubert
            635 euro is allang verleden tijd.

Comment

Deze lenzen zijn gewoon normaal leverbaar.
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                Het groot probleem is, waar?

Ik kan je al een redelijk aantal adressen (B, NL en D) opnoemen waar ze die lens niet in stock hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                  Kun je me, en de rest van dit forum, dan ook even vlug laten weten waar????

Een paar weken terug heb ik me ook te pletter gezocht naar dit stukje glas...helaas... Er waren zelfs zaken die me niet meer durfden garanderen dat ze nog dit jaar binnen zouden komen!! Om dan te zeggen dat deze lenzen "gewoon" & "normaal" & "leverbaar" zijn...mag je beetje beetje verduidelijken.

Ik heb de hoop opgegeven en me een ander (tijdelijk tot de VR er terug is) lensje (Tamron 28-300) in tweedehands aangeschaft.

Veel suc6 met de zoektocht.

M

Comment

Ja, dit is nu typisch een reislensje. En iedereen gaat nu zowat op vakantie. In het najaar zal er wellicht weer een groter aanbod zijn. Ik heb er trouwens enkel eentje aangekocht om die reden. Ze is nu al weer verkocht. Een zeer goeie lens overigens maar om een gans jaar in de kast te blijven liggen vond ik het wel wat jammer, vandaar.

Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MVW
                      Kun je me, en de rest van dit forum, dan ook even vlug laten weten waar????

Een paar weken terug heb ik me ook te pletter gezocht naar dit stukje glas...helaas... Er waren zelfs zaken die me niet meer durfden garanderen dat ze nog dit jaar binnen zouden komen!! Om dan te zeggen dat deze lenzen "gewoon" & "normaal" & "leverbaar" zijn...mag je beetje beetje verduidelijken.

Ik heb de hoop opgegeven en me een ander (tijdelijk tot de VR er terug is) lensje (Tamron 28-300) in tweedehands aangeschaft.

Veel suc6 met de zoektocht.

M
                      volgens mij bedoelt hij dat ze bij hem in stock zijn

www.geheugenkaart.be that is
                      1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
                      EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                        Ja, dit is nu typisch een reislensje. En iedereen gaat nu zowat op vakantie. In het najaar zal er wellicht weer een groter aanbod zijn. Ik heb er trouwens enkel eentje aangekocht om die reden. Ze is nu al weer verkocht. Een zeer goeie lens overigens maar om een gans jaar in de kast te blijven liggen vond ik het wel wat jammer, vandaar.

Groetjes,
                        Pol.

dus na de vakantieperiode komen die ook op de tweedehandsmarkt?
                        Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens

Groetjes,
                          Pol.
                          Ik vind ze nochtans ook best leuk op een verjaardags- of ander feestje. Breed genoeg en toch goed voor enkele leuke candids. Het is een zeer goede allround lens en zeker waard om meer dan enkel voor op reis gebruikt te worden.

Hubert
                          Last edited by hub2805; 12 juli 2006, 15:20.
                          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

is deze eigenlijk een alternatief?
                            Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC Nikon
                            of is dat rommel?

en de Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Nikon ?

hebben allebei wel geen VR... maar die interesseert me niet.
                            Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Landie
                              is deze eigenlijk een alternatief?
                              Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC Nikon
                              of is dat rommel?

en de Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Nikon ?

hebben allebei wel geen VR... maar die interesseert me niet.
                              Dit is geen Nikon-kwaliteit, maar absoluut geen rommel. Deze lenzen vragen wel wat licht omdat ze niet lichtsterk zijn en geen VR hebben. Ideaal voor buiten, op reis, op wandeling, ...

Ik heb zelf de Tamron, omdat ik vind dat die scherpere beelden aflevert dan het Sigma-equivalent. Qua bouwkwaliteit zijn de Tamron en de Sigma gelijk.

Gr's, Wim
                              Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
                              Fujifilm X100V

Comment

Working...
                              X