Ben op zoek naar een fotowinkel die deze lens in stock heeft, of is dat een utopie? zo lijkt het wel, heb al verschillende winkels gecontacteerd zonder succes evenwel.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nikon 18-200VR lens
Collapse
X
-
-
Re: Nikon 18-200VR lens
Oorspronkelijk geplaatst door P.LatoBen op zoek naar een fotowinkel die deze lens in stock heeft, of is dat een utopie? zo lijkt het wel, heb al verschillende winkels gecontacteerd zonder succes evenwel.
http://www.topfoto.de/mvg
Krijn.
http://www.fotorandstad.nl
Canon EOS 300D+BG-E1 : EF-S 18-55mm F3.5-5.6 : EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM : Sigma 28-70 F2.8 EX ASP
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Krijn
AF-S 18-200/ 3.5-5.6 G IF-ED DX VR Zoom >> Lieferzeit unbekannt! << 747,00
Nikon 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR G IF-ED Nikkor inkl. Gegenlichtblende HB-35[NIKAF18200VR] 699,00 €inkl.16%USt.zzgl. Versand Bitte Lieferzeit erfragen
Toch bedankt hoor Krijn en Jazzaddict voor de reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.LatoHelaas !!!
AF-S 18-200/ 3.5-5.6 G IF-ED DX VR Zoom >> Lieferzeit unbekannt! << 747,00
Nikon 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR G IF-ED Nikkor inkl. Gegenlichtblende HB-35[NIKAF18200VR] 699,00 €inkl.16%USt.zzgl. Versand Bitte Lieferzeit erfragen
Toch bedankt hoor Krijn en Jazzaddict voor de reactie.
HubertHubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hub2805Je kan misschien een bij Foto Rembrandt proberen. Die krijgt er normaal wekelijks binnen, die waarschijnlijk wel reeds besteld zijn. De prijs was daar €635.
Hubert
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Otto KnapDeze lenzen zijn gewoon normaal leverbaar.
Ik kan je al een redelijk aantal adressen (B, NL en D) opnoemen waar ze die lens niet in stock hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Otto KnapDeze lenzen zijn gewoon normaal leverbaar.
Een paar weken terug heb ik me ook te pletter gezocht naar dit stukje glas...helaas... Er waren zelfs zaken die me niet meer durfden garanderen dat ze nog dit jaar binnen zouden komen!! Om dan te zeggen dat deze lenzen "gewoon" & "normaal" & "leverbaar" zijn...mag je beetje beetje verduidelijken.
Ik heb de hoop opgegeven en me een ander (tijdelijk tot de VR er terug is) lensje (Tamron 28-300) in tweedehands aangeschaft.
Veel suc6 met de zoektocht.
M
Comment
-
Ja, dit is nu typisch een reislensje. En iedereen gaat nu zowat op vakantie. In het najaar zal er wellicht weer een groter aanbod zijn. Ik heb er trouwens enkel eentje aangekocht om die reden. Ze is nu al weer verkocht. Een zeer goeie lens overigens maar om een gans jaar in de kast te blijven liggen vond ik het wel wat jammer, vandaar.
Groetjes,
Pol.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MVWKun je me, en de rest van dit forum, dan ook even vlug laten weten waar????
Een paar weken terug heb ik me ook te pletter gezocht naar dit stukje glas...helaas... Er waren zelfs zaken die me niet meer durfden garanderen dat ze nog dit jaar binnen zouden komen!! Om dan te zeggen dat deze lenzen "gewoon" & "normaal" & "leverbaar" zijn...mag je beetje beetje verduidelijken.
Ik heb de hoop opgegeven en me een ander (tijdelijk tot de VR er terug is) lensje (Tamron 28-300) in tweedehands aangeschaft.
Veel suc6 met de zoektocht.
M
www.geheugenkaart.be that is1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pol CallensJa, dit is nu typisch een reislensje. En iedereen gaat nu zowat op vakantie. In het najaar zal er wellicht weer een groter aanbod zijn. Ik heb er trouwens enkel eentje aangekocht om die reden. Ze is nu al weer verkocht. Een zeer goeie lens overigens maar om een gans jaar in de kast te blijven liggen vond ik het wel wat jammer, vandaar.
Groetjes,
Pol.
dus na de vakantieperiode komen die ook op de tweedehandsmarkt?Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pol CallensJa, dit is nu typisch een reislensje. En iedereen gaat nu zowat op vakantie. In het najaar zal er wellicht weer een groter aanbod zijn. Ik heb er trouwens enkel eentje aangekocht om die reden. Ze is nu al weer verkocht. Een zeer goeie lens overigens maar om een gans jaar in de kast te blijven liggen vond ik het wel wat jammer, vandaar.
Groetjes,
Pol.
HubertLast edited by hub2805; 12 juli 2006, 15:20.Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Comment
-
is deze eigenlijk een alternatief?
Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC Nikon
of is dat rommel?
en de Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Nikon ?
hebben allebei wel geen VR... maar die interesseert me niet.Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Landieis deze eigenlijk een alternatief?
Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC Nikon
of is dat rommel?
en de Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Nikon ?
hebben allebei wel geen VR... maar die interesseert me niet.
Ik heb zelf de Tamron, omdat ik vind dat die scherpere beelden aflevert dan het Sigma-equivalent. Qua bouwkwaliteit zijn de Tamron en de Sigma gelijk.
Gr's, WimFujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
Fujifilm X100V
Comment
Comment