Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    + 18

    Albert Einstein.

    Volgens Albert Einstein (niet de eerste beste dus) als je naakt aan ongeveer 87/Kmh rond een boom loopt, het mogelijk kan zijn dat je jezelf kan neuken.


    (Aan wat zat die mens eigenlijk te denken vraag ik mij af.)


    Grtz, RF
    Dan zat hij er toch +\- 50% naast.....
    Denk maar aan vrouwen...
    D90 - D70 - F80 + glas

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Een Belgisch glijmiddel?


      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
      Cybershot Photo Website!

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Een man raakt ernstig gewond bij een auto ongeluk.
        De hulpdiensten weten hem uit de wrakstukken te bevrijden en voeren hem af naar een ziekenhuis.
        Na 6 dagen in coma komt de man bij. De dokter aan zijn bed begint hem gerust te stellen: “Alles komt weer goed,
        over 6 maanden is het gips eraf en kunt u gaan revalideren.
        U zult weer helemaal herstellen! Er is maar een probleempje. Tijdens het uitzagen van uw lichaam uit de wrakstukken is,
        bij het doorknippen van de stuurkolom, per ongeluk, uw jongeheer mee afgeknipt.
        We hebben hem nergens meer kunnen vinden, maar de medische wetenschap is inmiddels zo ver gevorderd dat u probleemloos een nieuwe,
        op maat, kunt laten monteren. Als schadeloosstelling voor het foutje bij het uitzagen krijgt u € 25.000.
        Een nieuwe jongeheer kost € 1.000 per centimeter, dus u kunt de lengte zelf bepalen.
        Ik adviseer uw wel even met uw vrouw te overleggen, want als er al te veel verschil is met de oude situatie,
        dan weet je maar nooit hoe ze reageert!”
        Na twee dagen is de dokter terug aan het bed en vraagt “Heeft u het nog met uw vrouw besproken?”
        “Inderdaad” zegt de man, “zeer uitvoerig zelfs.” “En wat gaat het worden?” vraagt de dokter.
        De patiënt zucht diep en bromt “Een nieuwe keuken.”

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Een man raakt ernstig gewond bij een auto ongeluk.
          De hulpdiensten weten hem uit de wrakstukken te bevrijden en voeren hem af naar een ziekenhuis.
          Na 6 dagen in coma komt de man bij. De dokter aan zijn bed begint hem gerust te stellen: “Alles komt weer goed,
          over 6 maanden is het gips eraf en kunt u gaan revalideren.
          U zult weer helemaal herstellen! Er is maar een probleempje. Tijdens het uitzagen van uw lichaam uit de wrakstukken is,
          bij het doorknippen van de stuurkolom, per ongeluk, uw jongeheer mee afgeknipt.
          We hebben hem nergens meer kunnen vinden, maar de medische wetenschap is inmiddels zo ver gevorderd dat u probleemloos een nieuwe,
          op maat, kunt laten monteren. Als schadeloosstelling voor het foutje bij het uitzagen krijgt u € 25.000.
          Een nieuwe jongeheer kost € 1.000 per centimeter, dus u kunt de lengte zelf bepalen.
          Ik adviseer uw wel even met uw vrouw te overleggen, want als er al te veel verschil is met de oude situatie,
          dan weet je maar nooit hoe ze reageert!”
          Na twee dagen is de dokter terug aan het bed en vraagt “Heeft u het nog met uw vrouw besproken?”
          “Inderdaad” zegt de man, “zeer uitvoerig zelfs.” “En wat gaat het worden?” vraagt de dokter.
          De patiënt zucht diep en bromt “Een nieuwe keuken.”
          Is pas verteld : zie 1 april - nr 695.

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
            Is pas verteld : zie 1 april - nr 695.

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Piet vraagt aan Jan: "Hoe is het met jouw seksleven?"
              Jan antwoordt: "Zoals Coca-Cola.
              Eerst was het lekker, dan werd het light en nu is het zero."

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Een "deftige" mop

                Nadat de goeie ouwe Belgische frank ter ziele was gegaan verzamelden
                alle munten en biljetten zich voor de hemelpoort en vroegen om binnen te mogen.

                "Wat willen jullie?", vroeg Sint-Pieter.

                "Door de invoering van de euro zijn wij gestorven. Daarom willen wij in de hemel."
                Sint-Pieter opende zijn poort en liet de munten binnen.

                Ook het biljet van 50 frank raakte nog door de poort, maar dan sloot Sint-Pieter ze met een klap.
                De biljetten van 100, 200, 500, 1.000 frank en meer protesteerden luidkeels:

                "Waarom mogen de andere binnen en wij niet?"

                Daarop antwoordde Sint-Pieter:
                "Het spijt me, maar jullie heb ik in de kerk nooit gezien!"
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  mijn Thaïse vriending zie dat het in een liefdevolle relatie niet erg is als men een kleine penis heeft.

                  Toch zou ik willen dat ze die niet had.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                    mijn Thaïse vriending zie dat het in een liefdevolle relatie niet erg is als men een kleine penis heeft.

                    Toch zou ik willen dat ze die niet had.
                    Tja, ik geloof je..maar van hieruit kan ik niet zien welke genus je hebt.
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Twee zaadcellen zitten samen in de een of andere balzak.

                      Opeens begint alles te beven en te trillen.

                      Samen met hun soortgenoten haasten ze zich naar de startlijn en enkele tellen later worden ze losgeschoten.

                      Ze lopen zo snel ze kunnen in de richting van hun doel maar jammer genoeg stranden ze op enkele meters van het eindpunt.

                      Ontgoocheld druipen ze weer af naar de balzak.

                      Zegt de ene zaadcel tegen de andere: 'Dat is nu zeker al de vijfde keer vandaag en telkens ben ik niet snel genoeg.'

                      een paar uur later begint alles opnieuw te trillen en te beven en weer haasten beide zaadcellen zich naar de start om vervolgens na een uitputtende race weer nipt naast de hoofdprijs te grijpen.

                      'Dat is nu toch wel ongelooflijk, sakkert de ene zaadcel, 'al 6 keer vandaag en weeral kom ik ne stap te laat.'

                      Zegt de andere: 'Ik denk dat ik de oplossing heb voor jou.

                      Koop u een paar Nike sportschoenen en volgens mij zult ge daarmee veel sneller lopen.'

                      Zo gezegd, zo gedaan.

                      De onfortuinlijke zaadcel koopt zich een paar Nikes en staat reeds klaar aan de startlijn voor het volgende schot.

                      Plots is het opnieuw van dat.

                      De zaadcellen worden opnieuw weggeschoten en onze vriend vliegt als een pijl uit een boog richting einddoel.

                      Na amper een paar meter heeft hij reeds de leiding en laat hij iedereen ver achter zich.

                      Hij spurt als een gek totdat hij opeens, een paar meter van het einde, bruusk op zijn remmen gaat staan en enkele tellen later voorbijgestoken wordt door de eerste achtervolger.

                      Iedereen druipt weer af naar de start.

                      Vol ongeloof vraagt de ene zaadcel aan de andere:

                      'Hoe is het toch mogelijk, wat bezielt jou? Je had de leiding, niemand kon je volgen en plots stop je. Ben je niet goed wijs!'

                      'Zeg ventje,' antwoordt de andere,

                      'je denkt toch niet dat ik met mijn nieuw sloefkes in de ****** ga lopen zeker!!!'
                      perman
                      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        DIE BLONDE WESTVLAAMSE GRIET MINISTER CREVITS IS ZO DOM NOG NIET !
                        De regering heeft via de Minister van Wegenwerken Crevits
                        beslist dat alle overleden Marokkanen vanaf 01 Mei 2012 verplicht zullen gecremeerd worden. Hun assen zullen gerecupereerd worden en aan nieuwe asfalt toegevoegd worden.
                        Hierdoor wordt vermeden ……dat het asfalt begint te WERKEN.

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Blind en Blond!

                          Een blinde man gaat een vrouwenbar binnen. Hij loopt naar de bar en bestelt iets te drinken.
                          Nadat hij een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap:
                          'Hé, wil jij een blondjesmop horen?'

                          De hele bar wordt in een klap muisstil. Met een diepe, dreigende stem zegt de vrouw naast hem:
                          'Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:
                          Eén: De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
                          Twee: De uitsmijter is een blonde vrouw.
                          Drie: Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte band in karate..
                          Vier: De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professioneel gewichthefster.
                          Vijf: De vrouw aan jouw andere kant is een blonde vrouw en doet aan worstelen.

                          Ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wilt u die mop nog steeds vertellen?'
                          De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: 'Nee, niet als ik 'm vijf keer moet gaan uitleggen.'

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Een koppel heeft problemen met de sex.
                            De vrouw slaagt er namelijk nooit in om klaar te komen wanneer ze met haar man de liefde bedrijft.

                            Op een dag zegt ze hem :
                            'Schat, deze nacht heb ik een ongelooflijke droom gehad. We waren in volle actie en ondertussen zat er bovenop de klerenkast een neger die met een grote waaier voor afkoeling zorgde. Ik heb toen een ongelooflijk orgasme gehad.'
                            Dus besluit het koppel om haar droom te concretiseren.
                            In Antwerpen aan een verkeerslicht staat een kast van een neger. Ze stellen hem tegen betaling hun plan voor en hij aanvaardt om te 'ventileren', terwijl zij vrijen.

                            Thuis gekomen gaan ze direkt naar de slaapkamer.
                            Het paar begint te vrijen, terwijl de neger de waaier bedient.
                            Spijtig genoeg zonder resultaat. De vrouw komt nog steeds niet klaar.

                            Vervolgens stelt zij aan haar man voor om te ruilen met de neger. Ietwat verbaasd van dit voorstel, stemt haar man uiteindelijk toch
                            toe.
                            Aldus gebeurt en de man neemt plaats op de klerenkast met de waaier ter hand om te ventileren.

                            Korte tijd later begint de vrouw te huilen van genot en krijgt een
                            dijk van een orgasme, terwijl haar man nog steeds verrukt met die waaier tekeer gaat.

                            Als ze beide klaar zijn, komt de man terug van op zijn klerenkast, gaat naar de neger en zegt :

                            'Heb je nu gezien HOE je moet waaien??? Stomme neger!!!'

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Gevat antwoord:


                              Een werknemer komt voor de zoveelste keer te laat op het werk.
                              Zijn bazin schiet in een franse coleire en roept:

                              "Als je nu nog één maal te laat komt, al was het maar één minuut, dan trek ik je onmiddellijk een kwartier af!"

                              Antwoord die gast zonder verpinken,
                              "OK, als je maar geen koude handen hebt."


                              Grtz, RF
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Scheiden is erg :
                                Uw vrouw verlaat u en neemt de helft mee van wat ge uw hele leven spaarde.

                                De crisis is erger :
                                Ge verliest de helft van het gespaarde en uw vrouw is er nog...!

                                Comment

                                Working...
                                X