Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

    Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
    Een man besluit in te treden in het strengste klooster dat er is: er mogen maar 2 woorden elke zeven jaar gesproken worden.
    Na de eerste zeven jaar komt de monnik voor de abt. De abt zegt: en wat heb je te zeggen ? Monnik : "Koude vloer". De abt knikt begrijpend en de monnik gaat terug naar zijn cel.
    Na de tweede zeven jaar komt de monnik terug voor de abt. De abt zegt: en wat heb je te zeggen ? Monnik : "Slecht eten". De abt knikt begrijpend en de monnik gaat terug naar zijn cel.
    Na het derde zeven, monnik terug voor de abt: abt en ? Monnik "Ben weg"
    Abt: dat geloof ik : Sinds dat ge ingetreden zijt hebt ge alleen maar van uw oren gemaakt !
    ik zal wel dom over komen, maar ik snap hem echt niet
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

      Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      16 woorden ineens!!
      Wat het volgende bewijst: zij die het voorbeeld zouden moeten geven, lappen vaak zelf de regels aan hun laars.
      nu we toch aan mieren... zijn
      in principe had hij (abt) de 2X vorige alleen geknikt...
      en de laatste maal had hij nog 2 woorden te goed....dus
      in het totaal is dat dus 16 - 6 = 10 woorden teveel....
      edit + 2 X 4 = 8
      totaal : 18
      Last edited by w00ha; 27 februari 2010, 08:03.

      Comment


      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

        Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        nu we toch aan mieren... zijn
        in principe had hij (abt) de 2X vorige alleen geknikt...
        en de laatste maal had hij nog 2 woorden te goed....dus
        in het totaal is dat dus 16 - 6 = 10 woorden teveel....
        dit zegt hij ook 2x:

        De abt zegt: en wat heb je te zeggen ?

        Trouwens, ik begrijp de mop nog steeds niet, kan iemand hem uitleggen of ben ik nie de enige
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment


        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

          Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
          dit zegt hij ook 2x:

          De abt zegt: en wat heb je te zeggen ?

          Trouwens, ik begrijp de mop nog steeds niet, kan iemand hem uitleggen of ben ik nie de enige
          doeme, je was me juist voor

          btw: snap j'm echt niet ? vrij simpel nochtans

          Comment


          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht

            btw: snap j'm echt niet ? vrij simpel nochtans
            Bee echt niet, ik denk dat er meer zijn maar het niiet durven toe te geven

            Deze zin slaat nergens op, in geen nederlandse zin:
            Abt: dat geloof ik : Sinds dat ge ingetreden zijt hebt ge alleen maar van uw oren gemaakt !
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

              Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
              Bee echt niet, ik denk dat er meer zijn maar het niiet durven toe te geven

              Deze zin slaat nergens op, in geen nederlandse zin:
              Abt: dat geloof ik : Sinds dat ge ingetreden zijt hebt ge alleen maar van uw oren gemaakt !
              "Abt: dat begrijp ik: Sinds je ingetreden bent heb je alleen maar geklaagd"

              veronderstel dat dit voor onze noorderburen wat duidelijker is?
              Niet geschoten is altijd mis!

              Comment


              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
                "Abt: dat begrijp ik: Sinds je ingetreden bent heb je alleen maar geklaagd"

                veronderstel dat dit voor onze noorderburen wat duidelijker is?
                ja, nu is hij heel simpel
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment


                • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                  Een dronken, fel naar alcohol geurende man zat in de metro naast een priester.
                  Zijn das zat vol vlekken, zijn wangen hingen vol lippenstift en een halflege fles Bacardi stak deels uit de zak van zijn verkreukte vest.

                  De man opende zijn krant en begon erin te lezen.

                  Na een vijftal minuten richtte hij zich tot de priester en vroeg : "Zeg Eerwaarde, wette gij d'oerzaak van artritis ?"

                  "Ja, mijn zoon," antwoordde de geestelijke, "dat komt door erg losbandig te leven, te veel alcohol te drinken, niet naar de mis te gaan, te slapen met prostituees, geen bad te nemen, enzovoort..."

                  "Awel merci !" mompelde de dronken man terwijl hij terug zijn krant indook.

                  De priester, nadenkend over wat hij gezegd had en een beetje nieuwsgierig, zei na een tijdje : "Neem me niet kwalijk, maar hoe lang heb je al artritis ?"

                  "Ikke ?", zei de man, "ik heb genen artritis, Eerwaarde, mor ik heb hier just gelezen dat de paus dat heeft..."
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                    Er komen 3 pastoors bij Petrus aan de Hemelpoort en willen naar binnen lopen, ze hebben tenslotte altijd zedig geleefd denken ze. Maar Petrus houdt ze tegen en vraagt aan pastoor nr 1: Heb je echt nooit iets fout gedaan in je leven??

                    Pastoor 1 zegt: "nou ja, ik heb de huishoudster 1 keer over de billen geaaid" Petrus zegt daarop;"Oke dat vergeven we je, ga maar naar binnen"

                    Ook aan nr 2 stelt hij de vraag of hij nooit iets fout gedaan heeft in zijn leven. antwoord van nr 2 "Ik heb mijn huishoudster een keer over de borsten geaaid"
                    Petrus zegt; "Oke dat vergeven we je, ga maar naar binnen"

                    Tenslotte komt nr 3 aan de beurt en wederom dezelfde vraag. Het antwoord van nr 3 is als volgt: "Ik liep een keer bij de ALDI en daar stond een verkoopster op een ladder en die heb ik onder de rokken gekeken" Nou zegt Petrus "jij mag ook..." "ho, ho" zegt nr 3 "ik was nog niet klaar, op het moment dat ik sta te kijken komt ze naar beneden en haar rokje schuift zo over mijn hoofd en ik heb haar een kusje in het kruis gegeven"
                    Petrus zegt daarop: "dat kunnen we je niet vergeven je komt hier niet binnen"
                    Nr 3 antwoordt "Dat dacht ik al want bij de ALDI mag ik ook al niet meer naar binnen"

                    Comment


                    • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                      Twee mannen zitten op de oever van een meer te vissen. Er vaart echter constant een boot langs met daarachter een waterskiër, die kort langs hen afscheert om hen te pesten. Op een gegeven moment roept één van de vissers: "Ik ben het beu! Ik wou dat die klojo in het water viel en verzoop!" Zijn woorden waren nog niet koud of de waterskiër valt en verdwijnt onder de golven. Het geweten van de visser begint te knagen en hij duikt erachter. Even later komt terug boven met de drenkeling en begint hem te reanimeren. Nog geen halve minuut later stopt hij: "Bah man, die kerel heeft een stinkende adem." Plichtsbewust doet hij echter verder met de mond-op-mondbeademing maar weer houdt hij het maar een halve minuut uit. "Die vent zijn adem is gewoon niet te harden!" "Ik weet het" zegt zijn vriend. "Onze waterskiër droeg skies en deze heeft schaatsen aan."
                      Fuji FinePix S100fs

                      Comment


                      • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                        Een man lag naakt te zonnebaden op het strand.
                        Maar hij had schrik om zijn edele delen te verbranden en hij legde zijn hoed er op.
                        Tot een dame voorbij komt wandelen en de hoed zag liggen.
                        " Moest u een gentleman zijn dan nam je uw hoed af" zei de vrouw spottend.
                        " Moest u zo lelijk niet zijn" antwoordde de man laconiek "dan zou de hoed er van zelf af gaan"
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                          Uit de categorie 'net erover':

                          2 pedofielen zitten op een bankje in 't park.
                          Er komt een mooi meisje van ongeveer 12 jaar voorbij.
                          Zegt de ene pedofiel tegen de andere: "Waauw, dat moet vroeger nogal een stoot geweest zijn"...
                          Fuji FinePix S100fs

                          Comment


                          • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                            Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
                            Uit de categorie 'net erover':

                            2 pedofielen zitten op een bankje in 't park.
                            Er komt een mooi meisje van ongeveer 12 jaar voorbij.
                            Zegt de ene pedofiel tegen de andere: "Waauw, dat moet vroeger nogal een stoot geweest zijn"...
                            Wat is het beste aan sex met zestienjarigen?
                            Dat ze met zes zijn

                            Comment


                            • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                              Dom blondje gebuisd op haar rijexamen verteld aan haar beste vriendin wie ook een blondeje is "Ik kom aan een rond punt en zie daar een bord met dertig op, ik doe dertig rondjes en ben gebuisd?????" Haar vriendin daarop "Hebt ge u mistelt dan??????"
                              Canon 5DII, 17-40 L F4, 70-200 F4, Sigma 50mm 1.4, 580EXII, Kenko 1.4x Flickr

                              Comment


                              • Re: Hoog tijd vr 'n nieuwe (aangebrande) MOPPENTHREAD!

                                Deze vond ik wel een goeie. Je moet hem vertellen met het accent natuurlijk

                                Paddy is planning to marry, he is, and asks his family doctor how he could tell if his bride-to-be is still a virgin.

                                His doctor says, "Aye, Paddy, all Irish use three things for what we call a Do-It-Yourself.... Virginity Test Kit.... a small can of red paint, a small can of blue paint and a shovel."

                                Paddy asks, "Aye, and what do I do with these things, doctor?"

                                The doctor replies, "Before ye climb into bed on your wedding night, you paint one of your balls red and the other ball blue. If she says, "That's the strangest pair of balls I ever did see...", you hit her with the shovel.'

                                Comment

                                Working...
                                X