Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aandelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Aandelen

    En vandaag de zoveelste "zwarte" dag voor Thrombogenics: -8.65 %

    Moeten we daar stilaan aan een faillisement of zo gaan denken ?
    Last edited by nete; 25 september 2013, 16:32.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #92
      Re: Aandelen

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      En vandaag de zoveelste "zwarte" dag voor Thrombogenics: -8.65 %

      Moeten we daar stilaan aan een faillisement of zo gaan denken ?
      Niet te begrijpen, alle voorspellingen zitten goed. Heb onlangs de CEO nog horen spreken en die was zeer optimistisch; Maar ja, optimistisch hé.. , waar hebben wij dat nog gehoord. Lippens was dat in 2008 ook bij BNP Fortis...
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #93
        Re: Aandelen

        Het zal allemaal een beetje trager gaan, maar er is toch geen sprake van compleet overinvesteren en creatief boekhouden.

        Het managment is aan het kopen, blijkbaar zijn het de beleggingsfondsen die verkopen, en dat zijn grote paketten hé.
        Ik blijf nog wat (uit)zitten, maar bijkopen doe ik toch niet.

        'Never catch a falling knife'.

        Comment


        • #94
          Re: Aandelen

          Wat te doen met de aandelen van Punch International ( € 7 )? Een consortium rond het Nederlandse Bencis wil het stuk dat moederholding Punch International aanhoudt in Xeikon immers overnemen en het daarna van de beurs halen tegen € 5.85 per aandeel .

          Comment


          • #95
            Re: Aandelen

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Het zal allemaal een beetje trager gaan, maar er is toch geen sprake van compleet overinvesteren en creatief boekhouden.

            Het managment is aan het kopen, blijkbaar zijn het de beleggingsfondsen die verkopen, en dat zijn grote paketten hé.
            Ik blijf nog wat (uit)zitten, maar bijkopen doe ik toch niet.

            'Never catch a falling knife'.
            Ik zie ook dat er nogal wat aankopen in september gebeurd zijn door het management rond de 22 à 23€. Vandaag blijkbaar toch weeral een slechte dag.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #96
              Re: Aandelen

              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Vandaag blijkbaar toch weeral een slechte dag.
              Eerder een "goeie" dag: slechts een dikke 5% in min...
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #97
                Re: Aandelen

                Thrombogenics doet het als enige goed vandaag in de Bel20. (+5%). Misschien stap ik in.. Maar nog eens kijken wat het geeft na 16u.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #98
                  Re: Aandelen

                  Ge kunt die van mij kopen voor 30€ per stuk.

                  Comment


                  • #99
                    Re: Aandelen

                    Ze zijn al een paar dagen met rasse schreden aan het klimmen Tommie.
                    Onlangs een gesprek gehad met een geneesheer die de zaken over Thrombogenics ook een beetje volgt. Een van de problemem zou zijn dat ook de oogchirurgen hier een deel van hun inkomsten zien verloren gaan door de toepassing van Jetra in zijn huidige vorm. Er is nog een ander onderzoek aan de gang ivm het genezen van een andere aandoening die zeer veel voorkomt (ik denk van het netvlies of retina, maar ben niet zeker) met Jetra en als dat positief wordt zal het aandeel dan pas een serieuze boost krijgen.
                    Last edited by enero; 21 oktober 2013, 09:39.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • Re: Aandelen

                      Shorters hebben hun positie op Thrombogenics met 11,5% opgetrokken de laatste week. Het aandeel zit weer in een dieptepunt. De verspreiding van Jetrea vindt blijkbaar niettegenstaande de pogingen om de oogchirurgen te gaan opvoeden voor het gebruik van het medicament in de States nog niet zijn verhoopte resultaat.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • Re: Aandelen

                        Ik zit inderdaad met een serieus gat bij Thrombo, maar heb wel een pakketje Tigenix gekocht aan 0,29.
                        Staan vandaag 0,5...

                        Compenseert maar een stukje van het verlies, maar doet wel deugd.

                        Ondertussen ook een dikke drop bij Tessenderlo...

                        Comment


                        • Re: Aandelen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Ik zit inderdaad met een serieus gat bij Thrombo, maar heb wel een pakketje Tigenix gekocht aan 0,29.
                          Staan vandaag 0,5...

                          Compenseert maar een stukje van het verlies, maar doet wel deugd.

                          Ondertussen ook een dikke drop bij Tessenderlo...
                          Dat is zo, het ene moet een beetje het andere compenseren. Iets wegdoen in paniek heeft zeker geen zin. Als je op de beurs gaat moet je soms de kalmte bewaren en ver vooruit zien. En toch is er iets met de beurs gaandemijn gedacht. Ik zit nog met een pak Ancora's waar ik na de crash van 2008 een serieuze opdoffer heb gekregen, maar nu stillaan weer boven water aan het komen ben. Gistere'n bvb. meer dan 2% lager, vandaag weer meer dan 2% hoger. Yoyo als je het mij vraagt, maar toch is de beweging over het algemeen gezien opwaarts.
                          En ook bizar dat men de financials aan niemand aanpraat. Ik heb ook KBC's gehad en er goed aan verdiend, nu nog mijn Ancora's wat laten aanzwellen en mij hoor je niet klagen. Het niet aanbevelen heeft volgens mij nog alles te maken met de heel negatieve houding tov de banken. En misschien met recht, want we weten allemaal hoeveel mensen daar hun broek aan gescheurd hebben.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • Re: Aandelen

                            Sedert de verdere loskoppeling van KBC Ankora aan KBC is het aandeel als een raket naar omhoog aan het schieten. Momenteel 70% winst sedert de aankoop (nu 27€ rov 16€ bij de aankoop). Op naar een D4 dus..
                            Last edited by enero; 27 november 2013, 11:36.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • Re: Aandelen

                              Vandaag een kooporder voor NYR geplaatst, met een limiet van 1.99€ GTC. (Good till Cancelled).
                              Het is een beetje gokken en een beetje hopen.
                              Ze staan nu aan 2.10
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment


                              • Re: Aandelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                                Vandaag een kooporder voor NYR geplaatst, met een limiet van 1.99€ GTC. (Good till Cancelled).
                                Het is een beetje gokken en een beetje hopen.
                                Ze staan nu aan 2.10
                                De informatie die Nyrstar geeft is jammer genoeg niet altijd duidelijk voor de aandeelhouders. Er is een zeer zware financiële kater met een mijn in Finland. Hoe ze dat te boven zullen komen is nog maar een raadsel. Volgens de ceo van Nyrstar zou er geen probleem zijn. De meeste commentatoren zien dat anders. Er is ook sprake van een kapitaalronde. Persoonlijk heb ik er nog obligaties van die vervallen in 2015. Hopelijk is de zaak tegen dan al wat uitgeklaard. Ze hebben mij niettegenstaande toch al enkele jaren een degelijke intrest verschaft, maar de nominale waarde is momenteel toch meer dan 10% gezakt.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X