Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aandelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Aandelen

    ROOD is de kleur van je ... beurs LOL, het gaat lekker op rood vandaag na de beslissing van de ECB.
    conclusie: beleggers zijn zeer gevoelige mensen

    Comment


    • Re: Aandelen

      Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
      ROOD is de kleur van je ... beurs LOL, het gaat lekker op rood vandaag na de beslissing van de ECB.
      conclusie: beleggers zijn zeer gevoelige mensen
      En "Overacting" is hun leidmotief.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • Re: Aandelen

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Wij betalen op Cyprus elk jaar onze huurauto's cash.
        Maar wij huren nu al jaaaaaren steeds bij dezelfde kleine verhuurder.
        Die kent ons inmiddels, en hij vraagt zelfs cash nu.
        Griekse traditie zeker? Normaal gezien moeten ze een officieel ontvangstbewijs uit hun "blokaki" uitschrijven maar dat gebeurt nogal zelden.

        Comment


        • Re: Aandelen

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Even OT (het topic heet tenslotte "aandelen"):

          Fagron zakt steeds verder het moeras in, maar het zijn nu toch al maar eencijferige dalingspercentages (kleine 7%).
          Teveel overnames gedaan waarvoor teveel is betaald voor "goodwill" (merknamen, klantenrelaties) (lees overnamegeld dat boekwaarde overstijgt)
          of zoals de Tijd het omschrijft, boekhoudkundige versie van gebakken lucht.

          Comment


          • Re: Aandelen

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            ROOD is de kleur van je ... beurs LOL, het gaat lekker op rood vandaag na de beslissing van de ECB.
            conclusie: beleggers zijn zeer gevoelige mensen
            Raar: rentestijging verwacht voor de $, rentedaling voor de €... en de $ zakt tov de euro... !?

            Comment


            • Aandelen

              Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht
              Raar: rentestijging verwacht voor de $, rentedaling voor de €... en de $ zakt tov de euro... !?
              Beleggers hadden duidelijk meer verwacht van Draghi. Wel een uitzonderlijke beweging.
              Als anticipatie op de verwachting dat Draghi er wel een mot ging opgeven hadden de beleggers de euro naar beneden geduwd. Hierdoor kende de euro gisteren dus een goede beurt.
              Last edited by enero; 4 december 2015, 12:14.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • Re: Aandelen

                Behoorlijk stil hier de laatste maanden.
                Zou het hier mee te maken hebben of hebben jullie allemaal in de 'goeie' aandelen belegd ?



                En ik speel niet op de beurs en zou dus ook 1.000 euro verloren zijn, laat staan dat ik wél op de beurs speelde !?!?
                Last edited by Guest17; 16 januari 2016, 06:52.

                Comment


                • Re: Aandelen

                  Mijn portefeulle is veel meer gezakt dan 1000€.
                  Maar ja, dat is toch geld dat ik niet direct nodig heb.

                  Koopmomentje als je cash hebt.

                  Comment


                  • Re: Aandelen

                    Ook voor mij is het een koopmoment. Vooral in dividend-aandelen en ik wil de tip van ta voor de Canadese beurs ook wel eens uitproberen.

                    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

                    Comment


                    • Re: Aandelen

                      Hier is alles de deur uit gegaan, net voor het jaareinde. Met winst.
                      Behalve mijn Nyrstars, dat is te pijnlijk en rampzalig om ze weg te doen.........
                      Nu is het wachten op een koopmoment. Tegen het einde van de zomer ??
                      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                      Comment


                      • Re: Aandelen

                        Je bent visionair.
                        Ik denk dat je eerder terug kan instappen.

                        Comment


                        • Re: Aandelen

                          Even wachten (never catch a falling knife), maar dan toch geleidelijk aan instappen. Op een paar Belgische aandelen na (en 1 chinees), verkies ik momenteel toch trackers.


                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          Comment


                          • Re: Aandelen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Behoorlijk stil hier de laatste maanden.
                            Zou het hier mee te maken hebben of hebben jullie allemaal in de 'goeie' aandelen belegd ?



                            En ik speel niet op de beurs en zou dus ook 1.000 euro verloren zijn, laat staan dat ik wél op de beurs speelde !?!?
                            En ik ook niet, maar ik heb dan ook geen geld te veel. Mijn 1000 euro mag je verdelen onder de "verliezers".
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • Re: Aandelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Je bent visionair.
                              Ik denk dat je eerder terug kan instappen.
                              'k Ben even goed als de beursaap. ;-)
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment


                              • Re: Aandelen

                                En ik doe momenteel zelfs slechter....

                                Comment

                                Working...
                                X