Pagina 2 van 22 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 12 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 546

Discussie: Aandelen

Standaard Re: Aandelen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Thrombogenics is me een raadsel. Of toch niet: smerige shorters kelderen dat aandeel niettegenstaande onophoudelijk goed nieuws.
    Cruciale halfjaarcijfers op 29 aug.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Vandaag dus weer alles rood op de Bel20, dan weet je dat er een verkoopgolf aan de gang is. De KBC's die ik vorige week verkocht na de goeie halfjaarcijfers zijn alweer naar normale waarden gezakt. Dat zie je wel eens meer na goeie cijfers. De neiging bestaat om terug te kopen, maar ik heb de indruk, als ik de beurzen bekijk dat het alweer niet al te goed zit.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Vandaag dus weer alles rood op de Bel20, dan weet je dat er een verkoopgolf aan de gang is. De KBC's die ik vorige week verkocht na de goeie halfjaarcijfers zijn alweer naar normale waarden gezakt. Dat zie je wel eens meer na goeie cijfers. De neiging bestaat om terug te kopen, maar ik heb de indruk, als ik de beurzen bekijk dat het alweer niet al te goed zit.
    Ach, niet wanhopen, morgen laat er ene hier of daar eentje vliegen en hop, de beurzen stijgen.
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Cruciale halfjaarcijfers op 29 aug.
    Ik heb ze gekocht, maar door de duik van vandaag staan ze in het rood....
    Ik heb er ook nog een call bij geschreven, waardoor mijn aankoopprijs eigenlijk zakt met 1,7€ per aandeel. Wel zal ik moeten verkopen als ze in Oktober boven de 34€ staan.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

Vandaag weer slechte beursgang voor ThromboGenics. Voorsspeld niet veel goeds. In de gaten houden...
    Leeft en LAAT LEVEN !

Ja, morgen resultaten.
    Ik ben benieuwd..., en denk dat er al wat slecht nieuws in de koers verwerkt zit.
    Anders zouden ze niet van 45 naar 30 gezakt zijn.

De beweging van vandaag steek ik vooral op 'nervositeit'.
    Tommie
    Een machientje van Sony, een oud bierblikje, iets breed van Tamron, en een Minolta macroscoopje. En een dikke Jonagold om alles in te bewaren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht

De beweging van vandaag steek ik vooral op 'nervositeit'.
    Zou kunnen.. ben ook benieuwd wat het wordt.
    Resultaten zouden maar voor donderdag zijn.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Ze staan voor morgen op de kalender.
    Tommie

Ze staan voor morgen op de kalender.
    En het gaat jammer van kwaad tot erger. Zijn er nu al halfjaarresultaten gepulbliceerd bij Thrombogenics ?
    Wie een tijd geleden Picanol heeft aangekocht, zoals ik eerder al meldde, doet vandaag een goeie zaak.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Er stond een foutje op de kalender van De Tijd. Het is voor donderdag.
    Tommie

Er stond een foutje op de kalender van De Tijd. Het is voor donderdag.
    Had ik toch ergens gelezen.
    Leeft en LAAT LEVEN !

En vandaag zijn er weer koopopportuniteiten...
    Alles in het rood...

Maar ja, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
    Tommie

En vandaag zijn er weer koopopportuniteiten...
    Alles in het rood...

Maar ja, if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
    Ik verdraag momenteel de hitte niet zo. Syrië speelt hier mee. Een Bel20 die meer dan 2% moet prijsgeven is niet normaal. De goudprijs is ondertussen aan het stijgen boven de 1%. Dit bewijst dat er onrust is.
    En de olieprijzen zullen gaan stijgen, let maar op.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Triestig dat een gasaanval op honderden onschuldigen niet genoeg is om internationaal de druk op te voeren, maar dat het waarschijnlijk wel gebeurt als de petrol omhoog gaat...

Ik beleg op lange termijn, en dan wordt het me nog niet te heet.
    Laat ons hopen dat het snel terug vrede wordt in Syrië.
    Tommie

Triestig dat een gasaanval op honderden onschuldigen niet genoeg is om internationaal de druk op te voeren, maar dat het waarschijnlijk wel gebeurt als de petrol omhoog gaat...

Ik beleg op lange termijn, en dan wordt het me nog niet te heet.
    Laat ons hopen dat het snel terug vrede wordt in Syrië.
    Dit wijst er alleen maar op dat de beurs momenteel een weerspiegeling is van wat er op politiek vlak gebeurd in de wereld ipv hoe de economie en de bedrijven het doen. Wij horen toch optimistische geluiden wat dat betreft.
    Ivm de gasaanval ben ik akkoord dat de internationale druk zeer traag op gang komt. Maar..., wie zich in dergelijjk wespennest zal wagen, weet waarschijnlijk niet goed waar dat zal eindigen... Maar goed laat het ons hier over "Aandelen" hebben.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Dit wijst er alleen maar op dat de beurs momenteel een weerspiegeling is van wat er op politiek vlak gebeurd in de wereld
    Concreet wil dit zeggen dat we nu aandelen van wapenfabrikanten moeten kopen, met de vreselijk dreigende situatie rond Syrië.

Echter, of dit "ethisch" beleggen is, is een andere discussie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Concreet wil dit zeggen dat we nu aandelen van wapenfabrikanten moeten kopen, met de vreselijk dreigende situatie rond Syrië.

Echter, of dit "ethisch" beleggen is, is een andere discussie.
    Ja, weet je, beleggen in wapenfabrikanten is altijd al een goeie zaak geweest. Maar je moet het natuurlijk kunnen rijmen met je geweten. Mij zegt het in elk geval niks.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Consumentengoederen wereldwijd, daarentegen, stijgen ook vrij constant.
    De bevolking groeit wereldwijd vrijwel constant aan, en dus moeten er consumentengoederen blijven aangroeien.
    Zoals voeding o.a.

En in een fonds dat vrij ruim gespreid is onder aandelen, is het minder risicovol.
    Het brengt mooi op, en ik vind dit een goeie tip.

"Deere & Co" op de NYSE is er zo eentje om in de gaten te houden. Eén van de grootste landbouwmachinebouwers van de wereld. De wereld zal inderdaad nog voedsel van doen hebben.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Leeft en LAAT LEVEN !

No risk, no fun....

Dat zijn dingen waar ik rekening mee hou als ik zo'n aandeel koop.
    Blijkbaar is de nervositeit echt enorm op de markt.
    Tommie

Amaai, resultaten Thrombogenics iets minder dan verwacht en het aandeel wordt zo ongeveer levend gevild...
    BD0473BE / www.nete.be
    1" Lumix FZ1000 + CP en ND filter
    MFT Lumix GM5 met 12-32 mm

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Amaai, resultaten Thrombogenics iets minder dan verwacht en het aandeel wordt zo ongeveer levend gevild...
    Wijst erop dat de shorters toch gelijk gekregen hebben. Misschien overwegen om nu te gaan instappen ? Is er een overname in de maak ?
    Leeft en LAAT LEVEN !

Doet trouwens terugdenken aan L&H.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Jep, dikke uppercut vandaag.

In plaats van 14-15 m$ omzet maar 12,5m$ in de US... In elk geval verkopen ze, maar gaat het trager dan verwacht.

Het is een tegenslag, maar ik blijf er in geloven.
    Het grote verschil met L&H is dat ze echt omzet draaien, en ook al winst maken. Alleen niet genoeg winst om die beurskoers te verantwoorden.

Nu instappen of bijkopen zou ik niet doen. Laat de storm maar eerst eens gaan liggen, pas als er nieuwe info komt zou ik handelen.
    Tommie

Pagina 2 van 22 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 12 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Als je aandelen te veel hebt..
    Door Hasseltenaar in forum Chit Chat
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 24 mei 2012, 22:00
  2. Aandelen
    Door Mimo in forum Chit Chat
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 24 juli 2010, 14:26

Labels voor deze discussie

Regels voor berichten