Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groene doorkijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Groene doorkijk

    Kan ook 'oversteek' genoemd worden. Ingespeeld op het licht.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Groene doorkijk

    In alle oprechtheid : hier vind ik persoonlijk niets aan. Sorry
    https://www.behance.net/Lynx1966

    Comment


    • #3
      Re: Groene doorkijk

      Verkeerde moment van de dag...

      Het 'oversteek' wordt geblokkeerd en met een hele grote sprong wordt je gevangen door een of ander hekwerkje wat in de zon staat te blinken. Verder komt mijn blik niet. Het komt er op neer dat ik wat mis in deze foto...

      Comment


      • #4
        Re: Groene doorkijk

        De compo op zich vind ik helemaal niet slecht, maar de bewerking (als het al een bewerking is ?) is niet mijn dada.
        Maar je zal al wel gemerkt hebben dat ik van vele soorten fotografie geen kaas gegeten heb, misschien is dit er ook wel eentje van.

        Comment


        • #5
          Re: Groene doorkijk

          De gedachte erachter begrijp ik wel, maar ik denk dat de uitvoering een beetje tegenwerkt.
          Ik denk door de hooglichten te verminderen er al een totaal ander beeld. Het rozige pad oogt oog niet lekker.
          Als ik jou was zou ik eens naar een andere foto-host kijken, want 47 kB is echt veel te weinig voor een dergelijke foto.
          Misschien dat ik je hiermee kan helpen ? http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-542388.html
          Photobucket is overigens niet meer gratis. (en het is zeker niet de beste)
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Groene doorkijk

            Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            De gedachte erachter begrijp ik wel, maar ik denk dat de uitvoering een beetje tegenwerkt.
            Ik denk door de hooglichten te verminderen er al een totaal ander beeld. Het rozige pad oogt oog niet lekker.
            Als ik jou was zou ik eens naar een andere foto-host kijken, want 47 kB is echt veel te weinig voor een dergelijke foto.
            Misschien dat ik je hiermee kan helpen ? http://forum.belgiumdigital.com/f14/...ts-542388.html
            Photobucket is overigens niet meer gratis. (en het is zeker niet de beste)
            Het enige waarop ik wil reageren is : Hoe en waar halen jullie die 47 kb terwijl dit bij mij nergens het geval is ? Aan sommige beelden betwijfel ik ook wel eens de scherpte daar ze origineel wel goed zijn en op de plaatsing minder. Jullie halen de foto's binnen en vergroten deze dan zelf om op zoek te gaan naar de technisch foutjes of tekortkomingen ? Tegenwoordig werk ik met Imgur, vroeger was het Photobucket. Heb zonet een nieuwe proef gedaan in de testcategorie.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Groene doorkijk

              Hier zie ik toch ook een bestandsgrootte van 339 kB

              Comment


              • #8
                Re: Groene doorkijk

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Kan ook 'oversteek' genoemd worden. Ingespeeld op het licht.

                Ik opteer voor oversteek. Een pad zoals je dat bij het wandelen door de velden tegenkomt. Met een hek dat doorgang verleent naar de volgende....

                Bestandsgrootte? Zie ....



                Zelf kies ik meestal voor 300ppi bij 1024px breedte.
                Last edited by olivetti; 5 augustus 2017, 17:10. Reden: typo
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Groene doorkijk

                  Voor mij is deze ook niet op het niveau van uw vorige bijdragen die ik laatst zag.
                  Het lijkt wat overscherp, een indruk die bij dergelijk tegenlicht sneller geschapen wordt maar vooral dat pad of wat het ook is dat je doorkijk kruist stoort mij eigenlijk
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Groene doorkijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                    Hier zie ik toch ook een bestandsgrootte van 339 kB
                    Dat klopt. Ik moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad. Sorry.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Groene doorkijk

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Dat klopt. Ik moet een vlaag van verstandsverbijstering hebben gehad. Sorry.
                      Zelfs de "besten" kunnen missen en ik ben alleen nog maar "goed" en mis ook met deze foto
                      Dank voor alle informatie en ga toch iets proberen, we wachten af.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment

                      Working...
                      X