Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Yarn Bombing
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Yarn Bombing
Fleurt de boel inderdaad mooi op in de stad, ik hoop dat men er nog een tijdje van mag genieten. ( voordat de boel vernield gaat worden )
Mooi in beeld gebracht ook Benny.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Heel mooi in beeld gebracht en verfrissend.
De muziek had ik een beetje sneller/levendige gewild omdat mijn aandacht verslapte tijdens de film. Soms iets te langdradig. IMHO
Waarom de grootte van de foto's niet gebruiken om een beetje te pannen in in/uit te zoomen? Dat maakt het veel levendiger.
Alhoewel je dat schijnbaar wel mooi opgelost hebt op 1:27 tot 1:31.
Maar van 1:31 tot 1:37 bvb. vind ik het iets te langdradig, één beeld had er uit gemogen.
Al bij al toch een heel mooie prestatie!!!" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Skitch, thanks voor de reactie. Ja, het had een stukje compacter gemogen. Ik heb mindere ervaring met teveel pannen/in-uitzoomen, maar het klopt dat er wel enkele tussen mogen zitten om het "film" effect er beter in te krijgenGroeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
Comment
Comment