Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ook mijn stem aan... iemand moeten geven, behoorlijk moeilijk!
Als dit plaatjes zijn van die jongeren ahwel nen dikken proficiat
Staan zéker niet meer in hun "kinderschoenen"
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Re: Wie is de jongerenfotograaf SD-Dendermonde: afsluitdatum:
Jammer dat we geen twee keer kunnen stemmen.
Die jonge gasten hebben wel kwaliteit te bieden.
Nog één dag om je stem uit te brengen............
Groetjes
Skitch
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Re: Wie is de jongerenfotograaf SD-Dendermonde: afsluitdatum:
Oops, juist terug van een lang WE Belgische kust en dan al direct dit. Kan het niet wat gemakkelijker
Voila, mijn plicht toch weeral gedaan, blijkbaar in overeenstemming met toch nog een deel anderen, maar, zoals ook reeds meermaals aangehaald, het niveau ligt zeer kort bij elkaar hoor.
Ik denk dat Newton (of wie was dat ook weer ) met zijn appels en zijn boom ook weer gelijk heeft gekregen
@Ajuin,
Deelnemen is veel belangrijker dan winnen.
Wat die mensen hebben gewonnen, zal je hen zelf moeten vragen !
We still do all this things for fun, just fun
Houden zo.
Hi all, I'll pass the mic to Callum..
---------------
Eerst wil ik iedereen bedanken die op mij heeft gestemd. Ik vond de andere twee fotos ook heel goed.
Het was een leuke dag.
Ik ben blij dat jullie mijn fotos mooi vinden en ik kijk er al naar uit voor de volgende Shooting Day.
Groetjes, Callum.
---------------
There you go.. one happy man.
Well done to the other guys too. 3 great photos, all worthy of being included.
Comment