Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nu volg ik dit forum al een tijdje maar had toch nooit verwacht dat er iemand het in zijn hoofd zou krijgen om een dag in Dendermonde te organiseren. Wie gaat daar intrappen??????
Wat ben ik blij dat mijn ouders er 10 jaar geleden zijn weggetrokken. Is een stad die op niks trekt en er wonen blijkbaar allemaal mensen die je eigenlijk liever niet zou ontmoeten, béh...........
Nu volg ik dit forum al een tijdje maar had toch nooit verwacht dat er iemand het in zijn hoofd zou krijgen om een dag in Dendermonde te organiseren. Wie gaat daar intrappen??????
Wat ben ik blij dat mijn ouders er 10 jaar geleden zijn weggetrokken. Is een stad die op niks trekt en er wonen blijkbaar allemaal mensen die je eigenlijk liever niet zou ontmoeten, béh...........
Nou, nou voor uw eerste post hier..
Ik ken purlut en dat zegt voor mij genoeg, het zal zeker tot in de puntjes geregeld EN boeiend zijn.
Ga toch mee, gegarandeerd dat je uw oude stad heel anders zal bekijken en ervaren, zeker weten!
Liesje als JIJ zit met een jeugdtrauma wil dat nog niet zeggen dat WIJ daar dan geen SD mogen organiseren. Purlut zal toch wel weten wat hij doet, hij krijgt van mij in ieder geval het vertrouwen dat alleen deze oproep al verdiend. We mogen toch blij zijn dat er nog mensen zijn die iets willen op poten zetten.
Zou toch maar eens goed nadenken over de tip van Teddy.
Beter nog: geef je op om mee te organiseren.
Ik wordt nu toch wel nieuwsgierig want de site van Dendermonde laat op het eerste gezicht niets aantrekkelijks zien! Toch lijkt het me wel wat, open deuren en zo...
Ja, die site van Dendermonde ...
Eens tussen regeltjes lezen, eens doorlinken en misschien ...
Ik heb hier een massa documentatie liggen, gevraagd via mail, post, persoonlijk kontakt en dat is stukken meer dan die site. Dit is een toegangsdeur tot info en niet door echte fotoliefhebbers opgesteld. Dit is dan ook deel van mijn, onze uitdaging.
Die site is ook wel een deel van het stadbestuur. Dus, slechts een toegang tot ...
Euh, voor de mannen van de vijandstad, den Ajuinefretters, Aalst. Ik heb daar ook reeds de nodige contacten gelegd voor een SD. Ook zij zijn daarin geïnteresseerd. Eind volgend jaar (als alles meezit)
Als de datum goed uitkomt gaat Kat ook mee! Ik ben van Zele afkomstig dus Dendermonde is voor mij zeker geen grote onbekende . Het is juist de kunst om iets dat oninteressant lijkt, interessant te maken! Dus Liesje 18 hierbij een uitdaging
Deze zomer nog was ik voor de eerste keer in Dendermonde.
Mijn eerste indrukken toen: klein, rustig, maar gezellig stadje. En voor de fotograaf is er zeker wat te beleven.
Comment