Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Dendermonde. edit 15/11/2004

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD-Dendermonde. edit 15/11/2004

We eten 's avonds allebei mee... 's middags zorgen we zelf voor picknick...

Loat mor wete oeveel ut kost eij
    [Nikon D5100 & Nikon D70]
    [Yves en Liesbeths blog Resort]

Comment

Hallo,
      SD-Dendermonde is geannuleerd.
      Last edited by Wim.Vanmaele; 27 februari 2005, 11:11.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Dag Purlut, hoewel ik heel graag zou meegaan (ben afkomstig van Zele) had ik reeds in de topic gemeld dat 20 maart voor mij niet past, aangezien ik op familieweekend ben in de Ardennen. Een volgende keer?
        http://katrijn.fotopic.net
        Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Hoi Purlut,

We (met 5) blijven niet mee-eten 's avonds.
          grt. Chiel
          lidnummer: BD0033NL

Comment

@yammee
            Ik vandaag je betaling (21,5 Euro) terug gestort.

Comment

beste Purlut,
              eerst en vooral moet ik je bedanken voor al het werk dat je gedaan hebt, spijtig genoeg nutteloos, maar is dit werkelijk niet terug te schroeven ?

Aan de negatieve postings betreffende deze SD heeft niemand van de goed menende SD'ers wat en je moet beter weten iets organiseren is steeds ondankbaar.

Maar dat je tot op heden geen inzicht had is sorry toch ook een klein beetje aan jezelf te wijten : ik citeer " vanaf 16 maart worden geen inschrijvingen meer aanvaard !!!' dus zullen wel enkele zoals steeds gewacht hebben ..
              In elk geval zullen er mensen spijt van hebben o.a. ikzelf en dolly daar wij met deze SD rekening hadden gehouden om ons vrij te houden, ikzelf mijn wachtdienst verandert en een dagje verlof nadien aangevraagd. Wij nemen je het in elk geval zeker niet kwalijk hoor, sterkte en moest het nog veranderen mag je zeker op ons rekenen.
              groetjes roland & dolly.

Comment

1) Op 15 november gestart met aangifte. Contact opgenomen met stadsbesuur en natuurgidsen en alternatieven (brouwerijen, ...)
                2) Op eind december werd de datum vastgelegd.
                3) in december en januari gezwoegd, afgesproken, bekenen en vooral, informatie vergaard met stadsgidsen.
                4) Ondertussen veel mensen toegezegd, dat juist, en ik heb daarvoor zelfs een poll gedaan. Dus, iedereen weet, wist heel goed wanneer, waar en hoe.
                5) Ik moet een zaal reserveren voor het eten. Het is winter en in Dendermonde zijn veel, allee, enkele restaurants die een kleine groep van 2à à 30 mensen kunnen huisvesten, dit in het centrum. Kwestie van 's avonds nog iets tofs te hebben.
                Spijtig, er is slechts één zaal vrij, in de andere wordt immers verbouwd en verwerkt. Ik kan moeilijk een zaal bespreken als er dan uiteindelijk 5 man komen. Hetzelfde verhaal aan de gidsen toe. Iedere gids is gemotiveerd en staat uit te kijken naar wie wel of niet komt.
                6) Ik stuur iedereen een persoonlijke mail met de vraag asap te antwoorden met de nodige redenen
                Direkt krijg ik antwoord dat, ooh, ze merken plots dat het op 20 maart is en alles is bezet ?
                Ik krijg ook direkt op meer annulaties dan geschat. Ik zit nu reeds aan 20% annulaties en het moet nog starten.
                Naar het werk dat het stadsbestuur hierin wil steken en steekt en alleen al voor het willen openstellen van gesloten deuren, dacht ik toch aan zo'n 30 mensen. Misschien iets te hoog gegrepen ?
                Ik had wel gerekend dat iedereen toch iets van hem zou laten horen, mits die enkele uitzonderingen, geen.
                Als men nu al niet de moeite neemt om te antwoorden, alleen maar van ok, mededeling goed ontvangen en ... dan houd ik mijn hart vast wanneer ik van eenieder een album (foto's) moet krijgen om die dan op een globale DVD of CD te zetten.
                Ik verlies liever nu mijn gezicht dan dat ik het op enkele dagen op voorhand moet doen, of de dag zelf. Sorry.
                Ik verschillende malen om een iets medewerking gevraagd, maar ja, mede werken is voor velen een werkwoord... Eén iemand heeft zijn medewerking toegezegd, spijtig woont ie te ver.
                Inderdaad, iets organizeren is steeds iets waar je meer kopzorgen mee hebt dan wat anders, maar krijg ik hier nu een keuze ? Ik heb er al een aardige duid in gestoken en ik vind dat dit nu wel de limiet is. Een zaal bespreken, betekent ook dat je eventueel een waarborg geeft, wil je inderdaad daar 's avonds kunnen eten... Twee, drie, vier mensen mobiliseren betekent ook dat die het best dan ook iets kunnen presteren. Ook zij werken niet gratis.
                Nu, genoeg gezaag en gezanik. Indien men nu echt wil dat dit doorgaat, geef het dan op, zo snel mogelijk en speel geen pingpong-spelletje, of een welles-niets. Of we s' avonds kunnen eten ? Ik weet het niet. Ik heb gisteren met beschaamde kaken de zaal vrij gegeven.
                Een SD is geen systeem zoals een last-minit-reservatie, ik moet plannen ... al was het maar om voldoende documentatie per persoon te hebben.

Comment

Spijtig dit te horen Wim...

Hoewel ik je best kan begrijpen, het organiseren van zo een event is idd. niet simpel.

Je bent er maanden mee bezig, je droomt er zelf van, ligt er zelfs wakker van..

Je moet afspraken maken, mensen bellen en optrommelen, een draaiboek opstellen hoe die dag a-la-minuut moet worden, inschrijvingen ovolgen, enz...

Ook ik pas dit jaar om er nog eentje te organiseren, nieuw bloed, nieuwe SD's.

Spijtig,...

Comment

Spijtig dat het niet doorgaat. Ik had nochtans wel direct geantwoord persoonlijk op je mailtje dat ik zou komen.
                    Ik versta wel dat het veel werk met zich meebrengt en dat je voor een paar mensen het allemaal niet kan regelen.
                    Toch een beetje spijt.
                    Ik zal dan zelf wel eens gaan naar Dendermonde en de gebouwen van buiten fotograferen.
                    Toch nog bedankt voor de moeite Purlut.
                    freyake

Comment

miljaar wilde dat morgen allemaal gaan regelen,dacht dat ik nog wat tijd hadspijtig van heel dat werk
                      bedankt purlut
                      gr, eb

Comment

Purlut,

Is dit niet een beetje te vroeg afgeblazen...?
                        Heb bij de aanvang gemeld dat het voor mij in orde was had het ook al genoteerd en nu lees ik pas dat het niet doorgaat... (was de laatste tijd héél druk)
                        'k Weet wel dat de organisatie héél wat tijd in beslag neemt. De practische kant van de zaak zoals het regelen van bezoeken, instaan voor een eetgelegenheid ed hebben je misschien de das omgedaan?
                        Voor mij komt het er op de eerste plaats op aan dat we als BD-ers elkaar eens ontmoeten en kennis maken met de persoon achter de nick-name!

Ik denk dat toekomstige organisatoren daar vooral gaan rekening moeten mee houden, het moet een "soepele" bedoening blijven, niet te formeel...
                        Eten en drinken vind je in heel België voldoende dus dat is bijzaak.
                        Een goede locatie en dan nog even de weergoden mee hebben is meer dan voldoende...
                        Toch bedankt voor uw inzet...had er graag bij geweest...

PS:"Voor wie het niet laten kan, kan nu zijn gal spuwen, maar, dit opvolgen doe ik lekker niet meer. Ga me bezig houden met dingen die me nauwer aan het hart liggen."Dit begrijp ik echt niet goed...BD moet je toch nauw aan het hart liggen anders was je met deze SD toch nooit gestart...???
                        Last edited by Aquarius; 3 maart 2005, 22:28.
                        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                        BD0290BE

Comment

Heel erg jammer, inderdaad.
                          Had van bij het begin al ingeschreven, en ook met de poll meegedaan dus ik begrijp deze heisa niet zo goed.
                          In elk geval purlut: dank voor alle werk en moeite die je erin hebt gestopt.
                          En laat het toch niet zo aan je hart komen jongen!
                          hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                          member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                          visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

Comment

Spijtig. Ik weet sinds deze morgen dat ik vrij ben op 20/03, dus direct naar deze thread... Enfin, Bedankt voor het vele werk dat je erin gestoken hebt. Hopelijk zal dit andere kandidaat organisatoren niet ontmoedigen.

Groetejes,
                            Walter
                            https://waltertalboom.be-
                            Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Working...
                            X