Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Re: ? Datum SD "Tieners in Fort II Wommelgem"
Zo, de poll zit er op.
Samen met Michael zijn stem is er geen discussie mogelijk, het wordt zaterdag de 23ste!
Ik maak asap een nieuwe post voor de inschrijvingen en praktische info.
De kerel waar ik dat lokaal aan kon vragen is pas zondag terug van vakantie maar das nog ruim tijd genoeg.
Goed weekend aan allen!
Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
Enjoy your whiiiiiiikend.
Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Zal bij mij niet mankeren, jullie ook goed WE gewenst!
Vanavond nog wat photoshop en vroeg doedoe.
Morgen speelt de zoon 6 ijshockeywedstrijden in Leuven (play-off's U18).
Vertrek Antwerpen rond 7u45.
Zondag de locatie Fort II gaan bekijken voor de SD per fiets met Lisa (ik moet ze nog ne milkshake voor haar goe rapport...) en 'savond met haar mij nieuwe flitsers en triggers testen aan het Sint Jans kapelleke te Wommelgem.
Moest er iemand in de buurt zijn, Leuven of Wommelgem... 0476405863.
Zaterdag geen foto's, ik heb er al veel teveel, even rust.
Grtz,
BE-Wommelgem
ik zou zeker ook willen komen moest ik er geraken (nog geen auto)
moest er dus iemand gaan die gent moet passeren laat gerust iets weten! (kan altijd wel financieel iets geregeld worden)
nog niet echt portretten gedaan dus zou enorm leerrijk zijn voor me
Waar zit mijne maat van Gent/Mariakerke die als eerste met mij en Wim is blijven staan aan de vijver met chey en Tim?
Ik kan heb niet linken aan een naam in het forum!
Grtz
BE-Wommelgem
Comment