Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Over de kwaliteit van mijn foto's zal ik niet spreken. De fandag was wel een topdag. Zeker voor herhaling vatbaar en bij deze stel ik mij n u al kandidaat voor volgend jaar. Bedankt aan allen voor het gezellig en leerrijk samenzijn. Tot zondag.
Véél volk, het weer viel mee en een massa volk. Een ervaring om niet te vergeten, 'k heb voor mezelf een selectie gemaakt van een 100 tal foto's. Dikke merci Pixelboy
Véél volk, het weer viel mee en een massa volk. Een ervaring om niet te vergeten, 'k heb voor mezelf een selectie gemaakt van een 100 tal foto's. Dikke merci Pixelboy
Graag gedaan,
Tot zondag en vergeet niet, geen kledij van Club Brugge dragen aub, een stoeltje meebrengen en fotograferen zonder flits.
Comment