Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling SD Roofvogelshoot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Interessepeiling SD Roofvogelshoot

De meesten vinden 75€ veel. Maar vergeet niet dat je hiervoor een ganse dag de nodige les (tips, direct hulp bij instellingen, .....) krijgt om roofvogels te fotograferen (ook in de natuurlijke omgeving terwijl ze vliegen) en er een middagmaal voorzien is. Dit allemaal in een prachtige omgeving.

Niet alles kan gratis zijn.

Persoonlijk vind ik die 75€ niet teveel voor zo een dag.

Patric

Oorspronkelijk geplaatst door geof Bekijk bericht
    ik weet nogniet of ik zal komen

omdat ik zelf roofvogels heb en niets anders doe dan roofvogels fotograferen is het wel interesant

maarja het is natuurlijk veel geld dan € 75 ( voor iemand die zelf roofvogels bij zijn thuis elke dag klan fotograferen , ik kan altijd welk wat tips gebruiken maar zal ik emn instellingen dan wel goed gaan kunnen isntellen want dist is het grote probleem bij mij ik sgoot altijd op automatich

MVG Geof
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
      De meesten vinden 75€ veel. Maar vergeet niet dat je hiervoor een ganse dag de nodige les (tips, direct hulp bij instellingen, .....) krijgt om roofvogels te fotograferen (ook in de natuurlijke omgeving terwijl ze vliegen) en er een middagmaal voorzien is. Dit allemaal in een prachtige omgeving.
      B*llsh*t. Ze blijven in gevangenschap.
      Roofvogels dienen vrij te leven in de natuur en niet geketend of is het geriemd en van een blindmasker voorzien ...
      Maar ik weet het, dit is gevoelige materie.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
        Ze blijven in gevangenschap.
        Roofvogels dienen vrij te leven in de natuur en niet geketend of is het geriemd en van een blindmasker voorzien ...
        Maar ik weet het, dit is gevoelige materie.
        [MOD]
        Ik respecteer je mening hierin, maar het topic gaat over een interessepeiling/ een poll ivm een eventuele Roofvogelshoot onder de gestelde voorwaarden (locatie, datum, prijs en programma).
        Ofwel ben je geinteresseerd of niet en antwoord je dus op deze vraag via de stemknop of stel je een aantal bijkomende vragen. Maar start hier aub geen discussie over het maatschappelijk aspect van roofvogels in gevangenschap, want dat is absoluut niet de bedoeling van dit topic / deze poll en hoort hier ook niet thuis, noch op de rest van het forum.
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

spijtig genoeg kan ik er niet bij gaan zijn

mijn lief verjaard die dag

normaal ging ik er wel bij zijn

ik had er graag bij ge weest maar de vrouwen he

voor iedereen die gaat , veel plezier want roofvogels het is het prachtigste wat er is in het leven

MVG Geof
          www.netlog.com/falconry_geof // canon 40d / 17-85 / 70-300 / Speedlite 580EX II / extreem III 2 en 4 GB

Comment

Helaas zijn er te weinig deelnemers om aan de huidige voorwaarden deze SD te kunnen laten doorgaan.

We trachten alsnog een roofvogel SD in te richten op een later tijdstip (ergens in 2010), we zullen jullie tijdig berichten via het forum.

Comment

Jammer

Comment

Laat gerust iets weten als dat doorgaat. Heb interesse om deel te nemen.

groetjes
                Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

Comment

Working...
                X