Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heb dat eigenlijk wel nog nooit gedaan maar het moet eens de eerste keer zijn hé
Dus ik zal ook van de party zijn,zo leer ik ook Antwerpen kennen
Wat houd eigenlijk SD in,is misschiens een domme vraag maar er zullen er nog zijn misschiens die dit niet weten
Een SD is een Shooting Day: een groepje forumleden die samen op pad trekken om foto's te schieten. Ik ben ervan overtuigd dat de organisator (Tigra-boy) de details (parkours, bezienswaardigheden...) zal bekendmaken zodra hij z'n plannen rond heeft.
Een SD is een Shooting Day: een groepje forumleden die samen op pad trekken om foto's te schieten. Ik ben ervan overtuigd dat de organisator (Tigra-boy) de details (parkours, bezienswaardigheden...) zal bekendmaken zodra hij z'n plannen rond heeft.
8 en 9 augustus komt wel dichtbij. Wanneer wordt de knoop hier doorgehakt?
Kwestie van tijd vrij te houden...
.....en toen was het stil
ben ook nog steeds aan het wachten
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
joehoe Tigra-boy
en nog steeds is het zéééééééééééér stil hier ben toch wel aan het wachten op welke dag het nu doorgaat
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik ben ook sterk aan het overwegen om af te haken. Ik had tot nu 9 augustus (volgens de poll) gereserveerd, maar ik heb ondertussen een alternatief, dus ik begin sterk te twijfelen...
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Me dunkt is er toch voldoende interesse om een walk te organiseren?
Indien de organisator het niet ziet zitten om één of andere reden, gelieve dit dan mee te delen en deze topic af te sluiten, zo weet iedereen waar we aan toe zijn.
Comment