Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Safaripark Beekse Bergen (Hilvarenbeek, Nederland)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Safaripark Beekse Bergen (Hilvarenbeek, Nederland)

    Rob, het lijkt dat zaterdag 20 juni de datum wordt, kan jij dat binnenkort definitief bevestigen?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #32
      Re: SD Safaripark Beekse Bergen (Hilvarenbeek, Nederland)

      Ik heb Ludo gemaild i.v.m. de instemming van BD, misschien is het een idee om de 20e de shootingday te organiseren en de week erna een "uitloopdag"?
      Sony en Olympus
      Fotoseries

      Comment


      • #33
        Re: SD Safaripark Beekse Bergen (Hilvarenbeek, Nederland)

        Rob,

        Je kan beter James71 een bericht sturen, hij houdt zich nu bezig met de Shooting days.


        PS : wat bedoel je met een uitloopdag?
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #34
          Re: SD Safaripark Beekse Bergen (Hilvarenbeek, Nederland)

          Voor de 27e hebben zich een aantal zeer gewaardeerde bd-ers gemeld die de 20e niet kunnen. Met "uitloopdag" bedoel ik dan het "dunnetjes"over doen.
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #35
            Re: SD Safaripark Beekse Bergen (Hilvarenbeek, Nederland)

            Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
            Ik heb Ludo gemaild i.v.m. de instemming van BD, misschien is het een idee om de 20e de shootingday te organiseren en de week erna een "uitloopdag"?
            Rob,
            Ik bezorgde je de procedure voor een erkenning.
            In afwachting daarvan kan je - indien gewenst - al een topic starten en de inschrijvingen aanvangen. De eventuele erkenning voegen we nadien gewoon toe.
            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Rob,

            Je kan beter James71 een bericht sturen, hij houdt zich nu bezig met de Shooting days.
            Het komt wel terecht hoor

            Comment


            • #36
              Re: SD Safaripark Beekse Bergen (Hilvarenbeek, Nederland)

              Rechtzetting

              Ik bezorgde Rob de nodige informatie voor een erkenningsaanvraag, echter ik had niet gecontrolleerd of hij vzw-lid was.
              Enkel vzw-leden kunnen een erkende SD organiseren.
              Deze SD kan dus bijgevolg niet in aanmerking komen voor een erkenning.


              Uiteraard kan je er een 'gewone' SD van maken, veel plezier alvast in de bergen.

              Comment

              Working...
              X