Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Voor mij zou vrijdag 2 januari, zaterdag 3 januari of zondag 4 januari passen. Daarna, enkel op zondag.
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Ik heb zeker ook interesse en neem ons Bordeaux dog teefje mee,
voor mij past het beter zondag maar kan mij misschien wel aanpassen als het op een zaterdag is
wel nog een vraagje over de honden,is het de bedoeling dat ze allemaal los lopen samen?
Had nooit verwacht dat er zoveel geïnteresseerden zouden zijn!
Nu nog iets organiseren en een datum prikken!
’t Ja, aan modellen geen gebrek.
Ze allen los laten kan idd voor problemen zorgen...
We kunnen ze wel met enkele tezamen loslaten en dan afwisselen hé.
’t Is geen zomer. Dus een uurtje in de wagen (of een buitenkennel van een HS) zullen ze wel overleven?
Ik ga zo snel mogelijk werk maken van een dagindeling (mogelijk voormiddag studio opstelling en namiddag outdoor), locatie en datum.
‘k zal er eens vakantie voor opnemen of zo want de vrije tijd staat onder druk…
Dit weekend sta ik al 2 dagen op de dierenhappening in Hasselt met een fotostudio op de stand van het dieren castingbureau Anubis Animal Star Maker.
Ik heb ook wel interesse en heb 2 golden retriever reuen. Ik kan tussen kerst en 4 januari en verder in het weekend. Zowel binnen (portret) als actie foto's lijken me interessant.
Met dank aan Vyruz komt er weer wat shot in de zaak.
We zijn welkom op de hondenschool van Heist-op-den-Berg. Onze SD moet wel buiten de lesuren van de hondenschool vallen. Het zal daardoor een zondagnamiddag worden.
De juitse datum wordt hier binnenkort bekend gemaakt.
Met dank aan Vyruz komt er weer wat shot in de zaak.
We zijn welkom op de hondenschool van Heist-op-den-Berg. Onze SD moet wel buiten de lesuren van de hondenschool vallen. Het zal daardoor een zondagnamiddag worden.
De juitse datum wordt hier binnenkort bekend gemaakt.
Niet vergeten dat dit een itressepeiling is.
Wanneer de SD definitief wordt (datum) dan kun je best een nieuw topic openen in Shootingdays.
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Comment