De laatste weken kregen wij geregeld vragen over Noorwegen. Hierdoor kreeg ik vandaag het idee om voor volgend jaar eens een 'Shooting Week' in te richten naar Noorwegen.
Dat dit niet alledaags is, had ik uiteraard wel door
Dat we hiermee kosten kunnen besparen, is alvast een serieus voordeel...
Dat we hiermee onze kennis en ervaring ter beschikking kunnen stellen is ook een voordeel.
Dat we hierdoor geïntereseerden, een aangename week kunnen aanbieden onder soortgenoten, daar twijfel ik ook niet aan
De vraag is echter: Is hier interesse voor.
Bedoeling is om gebruik te maken van 1 van volgende vakantie periodes:
- Paasvakantie (Maart): einde winter en dus nog wel wat sneeuw te verwachten,
- zomer vakantie (vanaf 15augustus wordt het goedkoper)
- Allerheiligen (okt-nov): waar het weer nog doenbaar is MAAR even grillig als de natuur...
... Of voorstellen ...
Wij hebben vrienden in Hövet wonen die verhuur doen van hutten, waar we zeker wel een prijsje kunnen verkrijgen. (http://www.hallingskarvet.com/holestol/en/)
We kunnen gemakkelijk met 2 gezinnen (tot 6 personen) in een hut verblijven en zitten vrij centraal in het zuidelijke Noorwegen.
Via volgende link krijgen jullie alvast een beeld op de regio. Foto's zijn van vorig jaar November.
Een dergelijke Trip is niet goedkoop en je mag rekenen op 1 dag oprijden en 1dag terugweg.
We rijden met de auto tot Kiel (Duitsland) waar we de boot nemen naar Oslo. Van daar is het nog een 250km (zo'n 4uur) rijden tot Hövet.
Ik ben benieuwd.
Dat dit niet alledaags is, had ik uiteraard wel door
Dat we hiermee kosten kunnen besparen, is alvast een serieus voordeel...
Dat we hiermee onze kennis en ervaring ter beschikking kunnen stellen is ook een voordeel.
Dat we hierdoor geïntereseerden, een aangename week kunnen aanbieden onder soortgenoten, daar twijfel ik ook niet aan
De vraag is echter: Is hier interesse voor.
Bedoeling is om gebruik te maken van 1 van volgende vakantie periodes:
- Paasvakantie (Maart): einde winter en dus nog wel wat sneeuw te verwachten,
- zomer vakantie (vanaf 15augustus wordt het goedkoper)
- Allerheiligen (okt-nov): waar het weer nog doenbaar is MAAR even grillig als de natuur...
... Of voorstellen ...
Wij hebben vrienden in Hövet wonen die verhuur doen van hutten, waar we zeker wel een prijsje kunnen verkrijgen. (http://www.hallingskarvet.com/holestol/en/)
We kunnen gemakkelijk met 2 gezinnen (tot 6 personen) in een hut verblijven en zitten vrij centraal in het zuidelijke Noorwegen.
Via volgende link krijgen jullie alvast een beeld op de regio. Foto's zijn van vorig jaar November.
Een dergelijke Trip is niet goedkoop en je mag rekenen op 1 dag oprijden en 1dag terugweg.
We rijden met de auto tot Kiel (Duitsland) waar we de boot nemen naar Oslo. Van daar is het nog een 250km (zo'n 4uur) rijden tot Hövet.
Ik ben benieuwd.
Comment