Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peiling voor Shooting Week: Noorwegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Peiling voor Shooting Week: Noorwegen

    Klinkt wel leuk,

    Ik zou hier (zoals velen) wel een geraamd kostenplaatje willen zien verschijnen.

    vb periode X, tuusen x€ en y€
    Sony alpha 200 met glas en flitser...

    Comment


    • #17
      Re: Peiling voor Shooting Week: Noorwegen

      Dit lijkt me zeer interessant, interesse is hier zeker wel.
      Maar waarom de trip niet met het vliegtuig doen en daarna huurwagens nemen? Met de wagen naar Noorwegen zie ik niet echt zitten....

      Ik heb even opgezocht, met Brussels Airlines kun je voor € 167 een retourticket boeken naar Oslo.
      Periode die ik even heb aangeduid: 15 - 22 maart.
      De uren zijn wel niet zo ideaal, vertrek 's avonds en retour reeds 's morgens vroeg. Maar dan heb je nog steeds 6 dagen ter plaatse om foto's te gaan maken.

      Kosten van een huurwagen weet ik niet, maar als iedereen ook deze kost deelt dan moet het toch wel meevallen?
      www.facebook.com/LaforcePhotography

      Comment


      • #18
        Re: Peiling voor Shooting Week: Noorwegen

        Onverwachte wendingen in mijn leven (werkdruk + noodzakelijke verbouwingen) hebben ervoor gezorgd dat ik mij de laatste maanden niet echt met BD heb kunnen bezighouden.
        Ook mijn voorziene Shooting Week heb ik hierdoor moeten stil leggen.

        Ik hoop hier kortelings terug mee aan de slag te kunnen gaan om zodoende deze uitdaging verder uit te werken.
        Aan al die hoopten sneller iets te vernemen .. Alvast mijn excuses.

        Denk hierbij echter liever even aan: Uitstel is zeker geen afstel

        Trouwens aan allen alvast nog een prachtig 2009 gewenst.
        .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
        ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

        Comment


        • #19
          Re: Peiling voor Shooting Week: Noorwegen

          Bij ANWB Nederland kun je een 13-daagse autorondreis NoorwegenTrollen en Elanden boeken .
          Een voorbeeld van prijs is de periode van 6 september tot 13 september voor een bungalow met een bezetting van 5 personen aan de prijs van 229 euro p.p.
          Hierin is de overtocht met Stena Line voor 1 auto en max. 5 inzittenden op de route Kiel-Göteborg inbegrepen en het verblijf aan boord in een 2- en/of 4-persoonsbinnenhut . Maaltijden aan boord van het schip zijn niet inbegrepen .
          Al de andere overnachtingen in vakantiewoningen of bungalows zitten ook in die prijs .
          Last edited by noliko; 15 april 2009, 15:48. Reden: Fout

          Comment

          Working...
          X