Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
    Der is een poll waarin ik wat nieuwe data heb aangegeven.
    Wim,

    Op 06 juni is er al een (erkende) SD gepland. Maar op vraag van sommige leden van de RvB zal deze pas aangekondigd worden na de AV/SD van nu zaterdag.

    Is het mogelijk je datum van 06/06 te verwijderen.

    Twee SD's op dezelfde dag is wat veel. Liever twee verschillende datums.

    Patric(ske)
    Last edited by Patricske; 22 april 2009, 06:55.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #62
      Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

      Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
      Wim,

      Op 06 juni is er al een (erkende) SD gepland. Maar op vraag van de RvB zal deze pas aangekondigd worden na de AV/SD van nu zaterdag.

      Is het mogelijk je datum van 06/06 te verwijderen.

      Twee SD's op dezelfde dag is wat veel. Liever twee verschillende datums.

      Patric(ske)
      weet niet of dat nu zo erg is Patric, het zijn tenslotte 2 volledig verschillende locaties .... en de datum moet toch ook passen voor Wim
      Voor sommige mensen zal Den Haag beter bereikbaar zijn dan Brussel.

      Op 7 juni zal je hoogstwaarschijnlijk Nederlanders hebben Wim nu wij in België mogen gaan stemmen of het zou zijn dat we van de RvB een vrijstellingspapierke krijgen

      Comment


      • #63
        Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        weet niet of dat nu zo erg is Patric, het zijn tenslotte 2 volledig verschillende locaties .... en de datum moet toch ook passen voor Wim
        Voor sommige mensen zal Den Haag beter bereikbaar zijn dan Brussel.

        Op 7 juni zal je hoogstwaarschijnlijk Nederlanders hebben Wim nu wij in België mogen gaan stemmen of het zou zijn dat we van de RvB een vrijstellingspapierke krijgen
        Er zal inderdaad niemand aan dood gaan en dit moet inderdaad ook wel kunnen.
        Ik zal de volgende SD's plannen op een AV-dagen, hebben de niet-groene-BDers er ook iets aan, zal ook wel kunnen.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #64
          Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

          Ik ga dolgraag mee als de datum oke is voor mij (2 dochtertjes van mij zijn eind mei en begin juni jarig, vandaar), maar vraag me af of er een programmaatje is of dat we wel zien waar we belanden in Den haag.

          Comment


          • #65
            Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

            Omdat 6 -7 juni voor mijn zuider buren geen optie is heb ik er twee data in Juli bij gezet.
            bijna vakantie tijd maar ook een optie. Het Bezoek aan de Japanse tuin is dan waarschijnlijk niet meer aan de orde omdat deze dan is uitgebloeid. Er zijn gelukkig nog wel wat alternatieven.
            Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
            Canon eos 7D Mijn site

            Comment


            • #66
              Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

              Wim kan je me een hotelletje aanraden want ik moet moet bijne 3 uur trein doen en dat 2 x op 1 dag is teveel

              Mochten er nog treinreizigers zijn kunnen we misschien een avondshoot doen de dag voordien??? Is maar een suggestie.

              groetjes linda

              Comment


              • #67
                Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                Is een prima idee . zeker het verlichte Binnenhof is erg mooi s 'avonds. Ik zal eens even informeren naar een goed en betaalbaar hotelletje.
                Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                Canon eos 7D Mijn site

                Comment


                • #68
                  Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                  Hier staat onder elk stipje een hotel (even uit zoomen), het openbaar vervoer in Den Haag is goed en rijdt vaak en op tijd. Voor verdere vragen kun u een pm sturen.
                  Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                  Canon eos 7D Mijn site

                  Comment


                  • #69
                    Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                    Ik heb goede ervaringen met deze site, je kan er de reviews nakijken van de vorige gasten.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                      23 mei gaat hem worden, misschien niet helemaal zoals ik wilde , maar het wordt wel een ga leuke dag

                      Ik ga hem nu in shooting days zetten
                      Last edited by Wim1960; 15 mei 2009, 22:40. Reden: datum was hier niet goed :(
                      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                      Canon eos 7D Mijn site

                      Comment


                      • #71
                        Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

                        Je bedoelt vast 23 mei
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment

                        Working...
                        X