Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Intresse peiling shoot DEN HAAG NL

Ik heb hiervoor ook wel interesse
    www.photo-rudi.be

Comment

Ook hier een aandachtig meelezer
      | Mijn nieuwe website met foto's |

Comment

Is een bezoek aan het westbroekpark niks ? Hier is een rosarium, maar daar is het misschien te vroeg in het jaar voor.

Comment

Voor hen die van architectuur houden, DEZE LINK is moderne gebouwen , bekijk hem even en geef aan wat je eventueel wil zien. dan kan ik kijken hoe ik het in de "tour "kan passen. En HIER de link naar monumentale gebouwen.
          Last edited by Wim1960; 10 december 2008, 02:10.
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Wim, er staat zoveel schone gebouwen op dat ik niet kan kiezen. Ik ben dan ook met de beslissing van de andere tevreden.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Ik ben met alles content, als ik maar met iemand mee geraak
              Neen hoor, laat de organizator maar eigenhandig beslissen. Het is niet omdat het op foto's leuk lijkt, dat het dan in werkelijkheid ook zo is. BV heb je niet gefotografeerde wegeniswerken, onverziene stellingen, onvoorziene podia en verlichting die eventueel roet in de ogen, eu lenzen strooien.
              Ik reken op de kunde van de inrichters. In ieder geval, ne dikke pluim.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Wim

Kies maar. Van de meeste dingen kan je mooie foto's maken. De rest is gewoon lekker. :-)

Patrick
                BD0694BE
                http://pdeco.fotopic.net

Comment

Ga dat hier ook verder in het oog houden ;-)
                  Groetjes,
                  FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                  * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Als de datum past ga ik mee.
                    gr,

Comment

Afgelopen donderdag (avond) door omstandigheden in Den Haag terecht gekomen en ... WOW ... sommige van die moderne gebouwen met het avondlicht heeft echt wel iets subliems.
                      Ik had niet echt tijd om rond te kuieren ('k had nog 250km te rijden voor ik terug thuis was) anders had ik dat zeker gedaan.
                      Het is misschien een idee om bepaalde POV's te volgen van waaruit je een prachtig overzicht hebt naar bepaalde van deze moderne gebouwen
                      .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                      ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                        Het is misschien een idee om bepaalde POV's te volgen van waaruit je een prachtig overzicht hebt naar bepaalde van deze moderne gebouwen
                        POV's ?
                        Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svengoeman Bekijk bericht
                          POV's ?
                          Piont Of View

[decapix]Ik weet niet of die werkelijk bekend zijn , maar ik zal eens bij de VVV gaan informeren. anders zullen we ze terplekke moeten gaan vinden. Een van de POV 's is bijvoorbeeld wel de ronde toren nabij het centraal station, deze heeft een chinees restaurant op de top met rondom view dacht ik, je zou daar 's avonds kunnen gaan eten.

Ben druk bezig, jullie horen binnenkort meer.
                          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                            Afgelopen donderdag (avond) door omstandigheden in Den Haag terecht gekomen en ... WOW ... sommige van die moderne gebouwen met het avondlicht heeft echt wel iets subliems.
                            Ben er ook al een paar keer gepasseerd, maar ook nog nooit de tijd gehad (genomen) om ze te fotograferen. 't is wel de moeite

'k Blijf in ieder geval geinteresseert, hopelijk past de datum me.
                            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                            "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                              Piont Of View
                              Weer wat wijzer, merci
                              Canon EOS 7D + EF-S 17-55 f2.8 IS USM + EF-S 55-250 f4-5.6 IS

Comment

'k Wacht op een datum want dit lijkt me een superidee om me eens te verplaatsen
                                The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Working...
                                X