Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
dit topic gewoon even in de gaten houden franske, na de afsluitdatum (13 juli) weten we welke datum de voorkeur geniet voor de meeste mensen en kan er een en ander concreet afgesproken worden!
Ik heb zeker interesse, maar 27 juli heb ik een shoot gepland. 3 augustus zit ik misschien nog in NL voor het huwelijk van een vriendin en 24 augustus is de dag nadat ik een huwelijk moet fotograferen. Uit ervaring weet ik dat ik gene mens ben na zo'n huwelijk, hihi.
Dus voor mij kan het best 3 aug, dan 24 aug. 27 kan niet.
Nog 10 dagen voor afsluiting Poll maar het ziet er naar uit dat het de 3 augustus gaat worden. Van zodra de datum vastligt kunnen er afspraken over modellen gemaakt worden. De verdere organisatie ligt in handen van jvs.
Comment