Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
datum staat dus vast!!
nog even dit:
wie brengt er een model mee?? kan dit even kenbaar gemaakt worden , want alvast meer dan 20 fotografen is een hele hoop
aan de ingang van de heide bevind zich een taverne "de heihoeve" eveneens is er zeer ruime parkeergelegenheid ,
De taverne leent zich uitstekend voor achteraf nog een bakje koffie (lees pintje) te gaan pakken...
de middag lunch doet ieder mee wat ie zelf wil , ikzelf breng gewoon mijn bokes mee...
ik zelf dacht aan een uur of 9 aan de ingang bijeen te komen alwaar we dan groepjes kunnen vormen met de beschikbare modellen...
na de middag kunnen we dan desgewenst wat nieuwe groepjes samenstellen
enkele plannen van het gebied zullen door mij beschikbaar worden gesteld (kwestie van niet verloren te lopen....)
er zijn zandvlaktes , bossen, heide, meren....denk dat er wel voor ieder een leuke locatie bijzit!
misschien een leuke tip voor degene die goed gekend zijn op de gekende modellensite's ,er eens een oproep te plaatsen want...denk dat we met zoveel wel wat modellen kunnen gebruiken...
ik breng alvast mee:
2 x nikon sb600
1 x nikon sb800
parapluutje en de nodige statiefjes / reflectieschermen
en oeps bijna mijne kodak vergeten ...die breng ik dus ook mee!
zal ook proberen model mee te brengen maar er is nog niks definitief
er is goed weer besteld maar daar heb ik geen invloed op
ik hoop dat deze dag even succesvol is als de vorige strobist meeting in olen!!
ik mag denk ik gerust zeggen dat in ieder geval ik de vorige meeting heel wat bijgeleerd heb en met mij nog zeker andere ook, hoop dat dit nu ook het geval zal zijn!
ps: deze meeting is niet officieel dus zonder erkenning van BD
dwz ieder is zelf verantwoordelijk voor zijn materiaal / en zijn doen en laten!!
Comment