Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

    Even een korte conclusie n.a.v. mijn laaste voorbereidende wandeling van gisteren vrijdag:


    Aangezien een zeer groot deel v.d wandeling in volle zon of halfschaduw is, is bescherming tegen die zon geen overbodige luxe.

    Het is erg heet in de polder, het is daarom aangewezen om drinken voor onderweg mee te brengen.

    Zo goed als alle modderige plaatsen zijn nu droog, je kan dus eventueel lichter schoeisel aandoen (lange broek blijft aangeraden!).

    Er zijn nu veel libellen en juffers aanwezig, indien gewenst kan er daarvoor zeker wat tijd uitgetrokken worden.

    Dat we onze SD afsluiten bij een fris drankje in 'De Schorren' lijkt ook vanzelfsprekend hé.

    Groeten,
    Serge
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #47
      Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

      dat wordt dus zweten

      Comment


      • #48
        Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        dat wordt dus zweten

        Jep, zeker weten... tenzij Bouk een partij wolkjes naar 't Antwerpse stuurt morgen :
        Grtz, Tigra-Boy
        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

        Comment


        • #49
          Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

          helaas kan ik er morgen niet bij zijn
          andere verplichtingen
          volgende keer
          succes morgen allen
          mvg rohnny
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #50
            Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

            Aan allen die er door omstandigheden niet kunnen bij zijn, heel erg jammer, maar ik hoop jullie zeker bij een volgende gelegenheid te ontmoeten...

            Wij zullen er alvast proberen een toffe SD van te maken...
            Grtz, Tigra-Boy
            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

            Comment


            • #51
              Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

              Als ik kan, kom ik ook nog af ...
              Zit voorlopig in Brussel op het werk, maar ik zie licht
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #52
                Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                Als je er nog op tijd geraakt, je bent hartelijk welkom...

                Maar nu ben ik echt weg... Tot zo dadelijk op SD...
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                Comment


                • #53
                  Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                  Togra-Boy en Bachus bedankt voor het mooie stukje natuur dat je ons getoond hebt.
                  Tussen het thuiskomen en alweer vertrekken naar een 'verplichte' barbecue even gegoogled : die druppels van de kevers is gewoon een gevolg van hun airco.

                  De foto's volgen binnen enkele dagen.

                  Tot een volgende keer.
                  Patrick
                  BD0694BE
                  http://pdeco.fotopic.net

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                    thx,
                    mijn dag kon/kan niet meer stuk ...
                    heb er een specialleke gevonden ...
                    Kijk in foto-topic
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                      Bedankt voor de organisatie en het stukje natuur aan de rand van 't stad dat je ons toonde. Wel een apart gebied, al was er door de warmte misschien minder te zien dan verwacht.
                      Die airco van de kevers zorgde voor een eerder verontrustende douche . Ook dat hebben we weeral bijgeleerd.
                      't Was een gezellige SD. Weeral wat gezichten om te herinneren en om terug te zien.

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                        Zo, mijn eerste SD zit erop. En ik moet zeggen, dat smaakt naar meer....
                        Ik heb een toffe namiddag gehad, en een leuke (en welverdiende) afsluiter op het terras.
                        Ik heb zeker geen spijt dat ik hiervoor vroeger uit de Ardennen ben teruggekomen.
                        Tot ziens op 25 mei .
                        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                          Aan de organiserenden Tigra-Boy en Bachus bedankt voor de organisatie. En aan de rest bedankt voor het toffe gezelschap.
                          Vriendelijke groeten,Raf

                          www.rafvandenbogaert.be

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                            bedankt iedereen voor het aangename gezelschap, was voor mij even ontstressen ... zelfs de treinvertragingen op de terugkeer nam ik er graag bij
                            de warmte viel goed mee waarschijnlijk door de airco van die kevers
                            pluim voor tigra-boy en bachus
                            tot later eens

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                              Aan Tigra-Boy en Bachus bedankt voor de mooie en goede organisatie. Het was mijn eerste SD en het is meer dan meegevallen, je hebt er een lid bij. Ik was al blij dat er in die warmte af en toe eens kevers aan ons dachten om voor een verfrissing te zorgen. Dit was wel gekomen.
                              Het was een goed, plezierig en leerzaam gezelschap. Ik zie al uit naar een volgende SD waaraan in kan deelnemen.
                              http://www.photo-patricske.be
                              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Natuurwandeling Hobokense Polder 12 mei

                                Ik ben blij dat jullie tevreden zijn

                                De sfeer in de groep was inderdaad heel goed.
                                Het was voor mij ook een allereerste SD, en was erg benieuwd hoe het zou lopen en of het jullie zou bevallen...

                                Het weer was erg goed, misschien zelfs een beetje te goed om optimale fotografeeromstandigheden te creëren.

                                Ik moet wel toegeven dat dit natuurgebied op enkele weken tijd een metamorfose had ondergaan, en dat was voor ons fotografen niet altijd ten goede...


                                Verkenning 11 april --------- Shooting Day 12 mei

                                Sommige mooie plekjes waren nu overwoekerd door (on)kruid en ruigtegewas zoals het razendsnel groeiende Japanse duizendknoop (zie foto hierboven), dat op vele plaatsen metershoog was opgeschoten.

                                Gelukkig hebben we op diverse plaatsen dan weer vele libellen, juffers en andere kleine beestjes gespot, en ook aan bloemetjes geen gebrek...

                                De "regen" die we onderweg regelmatig voelden was afkomstig van de 'schuimcicade' (syn. schuimbeestje, koekoeksspog of spuugbeestje), die heel graag in wilgen vertoeft.

                                Verder wil ik graag iedereen bedanken voor de deelname en de fijne namiddag... en tot een volgende keer...
                                Last edited by Tigra-boy; 13 mei 2008, 14:17. Reden: typfoutje...
                                Grtz, Tigra-Boy
                                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                                Comment

                                Working...
                                X