Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mogen er tussen de profs hier onder ons ,ook mss mensen meegaan die dan nog maar net een paar maanden bezig zijn met hun hobby ???
En ja mag die dag dan ook de ganse familie mee of alleen de fotograaf zelf ???
Wanneer en hoeveel gaat deze dag kosten aub ,als je met het gezin meegaat ?
Met vriendelijke groeten ,
Ardesign
Hallo,
Met alle respect, maar ik vermoed dat de meeste(n) hier onder ons, net het gedachte huldigen, dat er zoweinig mogelijk anderen in het openluchtmuseum gaan rondlopen.........de eerste SD, gaat hoogst waarschijnlijk 'buiten' het seizoen zijn en dat wil zeggen een "gesloten" museum.
ALs ik de interesse hier op BD al zie, vermoed ik dat de opkomst hoog gaat zijn, daar de directie wil dat het opengesteld wordt naar iedereen die digitale fotografie be-oefent. Daar het museum in 4 delen is...Haspengauw, de Kempen, en de Vlaaanders en de Oude stad, gaat een opsplitsing misschien wel noodzakelijk zijn............
De mogelijkheid met het gezin samen is ook al ter sprake gekomen, en is best mogelijk in het "hoog"seizoen, met een speciale korting voor de fotograaf zelf.
Een soort wild-card zou kunnen dan om eventuele nieuwe fotografen aan te brengen.........
Het was maar een vraagje ,want ik verstaan ook wel dat het en oppertunitie is om eens bokrijk te zien ,al het gesloten is ,natuurlijk hoe minder extra volk buiten de fotograaf zelf is natuurlijk beter.
Maar toch blijft ik het draadje volgen ,en ga zeker proberen te komen ,en mss dan op een latere datum met het gezin naar daar gaan .
Met vriendelijke groeten ,
Ardesign
Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .
Dit lijkt mij - mits goed aangepakt - een bijzonder leuk initiatief!
Misschien ook een gelegenheid om hier en daar binnenopnamen te maken, in "strobist" stijl, met medewerking van de acteurs? Dat is dan alvast een sessie die minder van de weersomstandigheden afhankelijk is...
Comment