Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

    Oorspronkelijk geplaatst door Nat
    Zou het niet handig zijn dat jij (of iemand anders) een contractje als download ter beschikking stelt ? Ik heb iets dergelijks niet direct in mijn schuif liggen....
    Fullator heeft er eens eentje gemaakt...
    Even searchen op zijn naam, en je vindt het direct!

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #77
      Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
      Fullator heeft er eens eentje gemaakt...
      Even searchen op zijn naam, en je vindt het direct!
      I know...
      Maar misschien eentje specifiek voor deze SD...
      natwork.be

      Comment


      • #78
        Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

        Drummerstaf zou ook komen met 1 of 2 modellen
        Jessy en vriendin komen ook (modellen)

        grtz

        jp
        D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
        Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
        en ewa flitsspeelgoed

        Comment


        • #79
          Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

          ai ai ik kan er deze keer niet bijzijn...shoot in kledingszaak, lag al tijdje vast..

          ****, net nu "fotograaf jacobs" er mogelijk was
          Chrisly... [B]www.christvilez.be

          Comment


          • #80
            Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

            kerkuil en thunderx bevestigen onze deelname,
            kijken er naar uit
            nikon d70 + nikkor 18-70mm + nikkor 70-300mm +Sigma APO MACRO 150mm+ Sigma Apo 70-200 EX + SB 600
            www.thunderx.be

            Comment


            • #81
              Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

              Oorspronkelijk geplaatst door Nat
              Zou het niet handig zijn dat jij (of iemand anders) een contractje als download ter beschikking stelt ? Ik heb iets dergelijks niet direct in mijn schuif liggen....

              Er zal een contractje ter beschikking zijn (ik maak een stapel kopiën) en ook lijstjes om bij te houden waarop je de naam en identiteitsgegevens van de modellen kan noteren. Ik doe hetzelfde voor de modellen zodat zij later ook de fotografen kunnen contacteren.

              Geen zorgen, dit komt allemaal wel in orde, morgen! (ben nog ziek en moet vééél rusten )

              Thx aan Bromista om al een lijstje te maken met deelnemers en modellen !

              Thx aan Lieven voor al het werk dat hij er hier ook al in gestoken heeft!

              Nogmaals! Iedereen welkom ! Visagistes nog géén bevestiging, dus wie iemand kent die graag wil komen oefenen tegen eventuele vergoeding van producten? Welcome!
              een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

              Comment


              • #82
                Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                Mag er eventueel een vriendin mee? Weliswaar zonder ervaring.... Maar 'k doe binnenkort een duoshoot met haar en dacht dat het wel even tof zou kunnen zijn voor haar om al keer voor de lens te kunnen staan en de sfeer op te snuiven....

                Ow en ik heb zelf ook nog een conceptje die ik aan het uitwerken ben (kleedkamer + douche, geen naakt of topless!!!!!) en daarvoor zoek ik nog een beetje ervaren fotograaf.... Of fotografen....

                'k Zou het liefst die dag beetje met afspraken werken, zodat het geen heisa wordt en ik dan ongeveer weet wat er me te doen staat en wat ik allemaal moet meenemen zonder dat ik een halve ton kledij teveel meeneem...

                Dus wie geïnteresseerd is om die dag mij te helpen... PM me! Denk eraan! Eerst heb ik afspraak met faiser voor zijn conceptjes!!!! Dus zal het later in de middag/avond zijn!

                Tijd tot 20h zie ik, dus tijd zat!

                Greetz
                Dj

                Comment


                • #83
                  Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                  hey
                  het is om te zegge dat ik niet kom want ik heb iets goed te maken met mijn vriendt dus ik kom ni
                  groetjes en de mensen die wel gaan komen maak daar het beste van he

                  Comment


                  • #84
                    Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                    Oorspronkelijk geplaatst door NaNcyke
                    hey
                    het is om te zegge dat ik niet kom want ik heb iets goed te maken met mijn vriendt dus ik kom ni
                    groetjes en de mensen die wel gaan komen maak daar het beste van he
                    Het ligt ineens inderdaad wat moeilijk. Dus Nancy, Sandra, Rebecca en ik zelf zullen ditmaal niet van de partij zijn. Voor alle anderen, véél succes en veel foto's op het forum!
                    Fullator
                    Fotostudio Candela Zone
                    website: http://www.chronax.be
                    website: http://www.marquisemodels.eu

                    Comment


                    • #85
                      Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                      Nog een klein vraagje: Kan er mij iemand van het station in Oudenaarde komen oppikken? Vriendin zal ook meezijn normaal, dus twee plaatsjes....

                      Greetz
                      Dj

                      Comment


                      • #86
                        Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                        Nog een klein vraagje: Kan er mij iemand van het station in Oudenaarde komen oppikken? Vriendin zal ook meezijn normaal, dus twee plaatsjes....

                        Greetz
                        Dj
                        wij kunnen daar eventueel wel voor zorgen hoor. Station is niet zo heel ver, maar toch een eind stappen. Wanneer komen jullie ongeveer aan?
                        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                        Comment


                        • #87
                          Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                          Het ligt ineens inderdaad wat moeilijk. Dus Nancy, Sandra, Rebecca en ik zelf zullen ditmaal niet van de partij zijn. Voor alle anderen, véél succes en veel foto's op het forum!
                          ik hoop maar dat dit de enige reden is
                          spijtig dat je er niet bij zal zijn

                          grtz

                          jp
                          D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                          Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                          en ewa flitsspeelgoed

                          Comment


                          • #88
                            Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                            wij kunnen daar eventueel wel voor zorgen hoor. Station is niet zo heel ver, maar toch een eind stappen. Wanneer komen jullie ongeveer aan?
                            Kop 12h30 aan het station....

                            Comment


                            • #89
                              Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                              Voor de geïnteresseerden zullen er al zeker 3 mannelijke spierbundels aanwezig zijn.

                              Comment


                              • #90
                                Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                                @Fullator, Nancy, Sandra, Rebecca
                                Spijtig dat jullie er niet bij kunnen zijn...

                                @allen
                                Het exacte adres van die fitnessclub (voor de GPS-ers onder ons) :
                                EINDRIESKAAI 20, 9700 OUDENAARDE
                                een url
                                natwork.be

                                Comment

                                Working...
                                X