Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

    Oorspronkelijk geplaatst door Tom
    Ahum, vraagje, hoeveel volk komt er eigenlijk al naar deze dag ?
    Want ik weet begot nie hoe groot die fitness club is .....
    Ik ga morgen avond een officiezue telling maken


    Verder MEER NIEUWS IN EERSTE POST van deze THREAD vergeet dus niet op blz. 1 terug te kijken, er staat daar al een en ander van info
    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

    Comment


    • #62
      Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

      Oorspronkelijk geplaatst door Nat
      Ik denk dat daar verschillende antwoorden op mogelijk zijn.
      Je kan de passelijke kledij aantrekken, dus een fitness outfit, en daarmee tussen de toestellen hangen en foto's trekken.
      Ook een mogelijkheid is totaal averechtse kledij aan te doen die helemaal niet past met fitnesstoestanden, en dan toch tussen de toestellen gaan hangen.
      Ten derde is er ook de niet-fitness gerelateerde shoot mogelijkheid, met kledij die je zelf invult. Een egale wand, een spiegel, een hoek in de gang, een kleedkamer, allemaal plekjes waar foto's kunnen getrokken worden die eigenlijk niks met fitness te maken hebben.
      Mijn creativiteit eindigt hier een beetje.... (ze is sowieso al niet te groot denk ik...)
      Inderdaad: keuze van kledij is vrij.

      Wie graag de sportieve toer op gaat, en een beetje glamour en sensualiteit ziet zitten zal zich kunnen uitleven in de mooie fitnesspakjes die de modellen vast en zeker graag zullen aantrekken.

      Het is er warm, dus het moet niet noodzakelijke en lange broek worden hé .

      Er is eveneens een baletzaaltje en er staan Spinningfietsen en een boxbal !

      Ik probeer nog enkele foto's te posten van de locatie. Egale muren, een kleine zithoek etc. zijn allemaal aanwezig. De kleedkamer en douches kunnen eveneens zeer leuk worden! enz.

      Lees zeker de eerste pag. van deze thread: daar verzamel ik zoveel mogelijk info
      een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

      Comment


      • #63
        Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

        Oorspronkelijk geplaatst door Nat
        Komt er iemand naar de SD met een Nikkor 70-200 F2.8 VR ? Zoja, zou ik deze even mogen "vasthouden" en een 15 minuten pics mee schieten ? Alvast merci !

        Hi, als je met deze lieveling van mijn héél voorzichtig bent (ze zijn overal in back-order )
        dan mag je die gerust es testen hoor !
        een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

        Comment


        • #64
          Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

          Dus er zijn daar fitnesspakjes als ik het goed begrijp?

          Comment


          • #65
            Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

            Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
            Dus er zijn daar fitnesspakjes als ik het goed begrijp?

            Neen, maar modellen hebben die toch als ze zelf gaan trainen?

            Er zijn dus géén pakjes aldaar hé. Zou kwasi niet mogelijk zijn denk ik.
            een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

            Comment


            • #66
              Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

              Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
              Neen, maar modellen hebben die toch als ze zelf gaan trainen?

              Er zijn dus géén pakjes aldaar hé. Zou kwasi niet mogelijk zijn denk ik.

              Lol ik loop 's avonds, maar doe comfortabele kledij aan, geen spannende niemendallekes...

              Comment


              • #67
                Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                Lol ik loop 's avonds, maar doe comfortabele kledij aan, geen spannende niemendallekes...
                Hi, je vindt vast wel iets dat leuk sportief is, T-shirtje en shortje of zo! Of bvb een 70-80's look met beenverwarmers, basketters enz, kort jeansbroeke etc....denk even aan de klassiekers met Tom Cruise!
                een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                Comment


                • #68
                  Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                  Hi, je vindt vast wel iets dat leuk sportief is, T-shirtje en shortje of zo! Of bvb een 70-80's look met beenverwarmers, basketters enz, kort jeansbroeke etc....denk even aan de klassiekers met Tom Cruise!

                  Sure als jij het in je kast liggen hebt mag je het altijd meenemen, maar ik heb al die dingen niet en ga ze ook niet aanschaffen...

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                    Hi, als je met deze lieveling van mijn héél voorzichtig bent (ze zijn overal in back-order )
                    dan mag je die gerust es testen hoor !
                    Dat is dan genoteerd ! Alvast bedankt op voorhand !
                    natwork.be

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                      Zou het misschien mogelijk zijn om de eventueel aanwezige modellen die ook op
                      de waterschei-shoot aanwezig waren het cd'ke van de daar genomen foto's te
                      overhandigen
                      Nancy heb ik in waterschei niet gehad
                      Djamilla ook niet
                      Jessy komt ook maar ik heb haar het cd'ke reeds rechtstreeks gestuurd

                      nog modellen die te waterschei aanwezig waren ?????
                      grtz

                      jp
                      D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                      Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                      en ewa flitsspeelgoed

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                        Fotografen zonder model moeten zeker niet laten van komen.
                        Ik heb ondertussen al 6 modellen gevonden die ter uwer beschikking staan.

                        Er staan 6 foto's van de modellen op mijn site bij " shootingday ".
                        Om u en idee te geven van de modellen die er zullen zijn he !!!
                        Last edited by lieven lens; 10 oktober 2005, 17:23.
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                          onder voorbehoud dit eens opgeschreven :

                          Peter Lampers
                          Nat
                          Lieven Lens + 6 mod
                          Fullator + 3 mod
                          Djamilla (mod)
                          nightowl + mod
                          Drummerstaf
                          bouvelo
                          Amberes + mod
                          JP
                          Monsi ???
                          bartekek + mod
                          thunderx + ??
                          faiser
                          bromista + mod
                          Nancyke + zus Sandra
                          mdb

                          dit zijn zowat de namen die ik hier teruggevonden heb, kwestie van een klein overzichtje te krijgen hé

                          groetjes

                          Alex
                          Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                            alex, nancy en zus sandra zullen inbegrepen zitten bij de drie modellen van fullator denk ik

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • #74
                              Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Peter Lampens
                              Er wordt liefst enkel gefotografeerd met een klein contractje waarbij het model de toestemming geeft aan de fotograaf om de foto's te mogen gebruiken voor non-commerciële toestemmingen.
                              Zou het niet handig zijn dat jij (of iemand anders) een contractje als download ter beschikking stelt ? Ik heb iets dergelijks niet direct in mijn schuif liggen....
                              natwork.be

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD in Fitnessclub >> hij komt er! 16 oktober aanstaande!

                                Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                                alex, nancy en zus sandra zullen inbegrepen zitten bij de drie modellen van fullator denk ik
                                Klopt, Fullator komt met Nancy Sandra en Rebbeca. Ik heb ook nog mijne slave mee. (Die draagt altijd mijn lenzen en mijn flits )
                                Ik heb ook nog voor een model gezorgd (Lesley). Ze komt wel pas tegen 14u00.
                                natwork.be

                                Comment

                                Working...
                                X