Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route ")

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

    Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
    @Nat => ben je nu zonder startkabels weggeraakt of hebben ze moeten duwen ?

    Een volgende fotoshoot vraag ik gewoon of Nat komt, indien ja kunnen we alles thuis laten, Nat heeft toch ALLES mee

    PS aangename kennismaking met JP en bartdepooter ,Nat en zijne "slave" en nog vele andere
    Yups, zonder problemen weg geraakt.
    Enne thuisgekomen eens het aantal pics geteld : 919
    Last edited by Nat; 18 september 2005, 19:35.
    natwork.be

    Comment


    • #92
      Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

      Great day of shooting, thanks Lieven.
      I tried to find you to say thanks and "bye" but the place was so big we gave up looking

      I'd like to go back there just for the architecture.

      Regards, Trebs.

      Comment


      • #93
        Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

        Ook juist terug uit Ronse, een vermoeiende dag maar heb echt mijn hart opgehaald
        Lieven, Bedankt dat je ons de gelegenheid hebt gegeven om van een mooie lokatie gebruik te mogen maken, bedankt alle modellen, en ook aan alle BD'ers ter plaatse, fijn kennis gemaakt te hebben,

        Dromer
        Last edited by dromer; 20 september 2005, 06:04.

        Comment


        • #94
          Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

          Oorspronkelijk geplaatst door trebs
          Great day of shooting, thanks Lieven.
          I tried to find you to say thanks and "bye" but the place was so big we gave up looking

          I'd like to go back there just for the architecture.

          Regards, Trebs.
          Deal. You take bianca with you, I keep her busy, you do the architecture.
          natwork.be

          Comment


          • #95
            Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

            Vandaag is het me eindelijk gelukt, om eens aan een aangekondigde shoot op BD deel te nemen.
            Ik heb er van genoten, was blij verrast dat anderen ook practische typs gaven aan de minder vertrouwden met het fotograferen van modellen, portret ...
            Aan Lieven, de meisjes en de collega aanwezigen van harte dank. En natuurlijk ook de 'weergoden' of had Lieven
            die ook besteld?
            Nu de volgende dagen op PC nazien hoe 'ze' eruit gekomen
            zijn.
            Groetjes en wanneer is er een volgende shoot?
            Alfoto

            Comment


            • #96
              Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

              Ook van hier hartelijk dank aan Lieven en Marijke dat wij op deze pracht locatie mochten zijn.
              En aan iedereen waar ik mee gewerkt heb, het was fijn om jullie leren te kennen en samen te werken.
              Ik hoop dat er zo nog meer dagen gaan komen.

              Groetjes Staf.

              Comment


              • #97
                Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                Voilla se !!
                Ben ook thuis

                Marijke, Ries, Michelle ( nederlands model ), Gert ( Mustang ), Sophie ( vriendin Gert ), Angie en ik hebben de poort dichtgetrokken om 20.30u.
                ( ni plooie !!! )

                Bedankt aan iedereen om er een toffe aangename dag van te maken. Hopelijk staat " De Leie " er volgend jaar nog ( afbreken ) dan doen we het nog eens over he !!
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #98
                  Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                  Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
                  Voilla se !!
                  Ben ook thuis

                  Marijke, Ries, Michelle ( nederlands model ), Gert ( Mustang ), Sophie ( vriendin Gert ), Angie en ik hebben de poort dichtgetrokken om 20.30u.
                  ( ni plooie !!! )

                  Bedankt aan iedereen om er een toffe aangename dag van te maken. Hopelijk staat " De Leie " er volgend jaar nog ( afbreken ) dan doen we het nog eens over he !!
                  Genoeg nafte gehad ?
                  Even praktisch : hoe krijgen de modellen de foto's ? Sturen we rechtstreeks, of verzamel jij alles ?
                  natwork.be

                  Comment


                  • #99
                    Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                    Weer moest er roet in het eten gegooid worden en moest ik een SD missen

                    Lieven, mijn excuses dat ik er niet was, en nog meer omdat ik U niet tijdig heb verwittigd.

                    Maar we hadden hier een kleine spruit van 12 weken die niet wist waar kruipen van krampjes en pijn.... En ik wou m'n vriendin echt niet alleen laten, ze was ten einde raad. Een nacht aan een stuk elk uur wakker is afmattend...

                    Hopelijk komt er een volgende gelegenheid!
                    Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

                    Comment


                    • Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                      Hi
                      Ik heb er danig van genoten, dat ik best wel eens wil kijken om zelf (met eventuele hulp) es iets in elkaar te steken, maar dan specifiek om met de modellen te kunnen werken.

                      Mijn eerste gedacht: een fitnessclub???

                      Wie interesse. Ken er hier eentje heel goed in Oudenaarde (Vlaamse Ardennen en 13 km voor Ronse komende van Gent), en wil dat best eens vragen.

                      Ik denk wel dat we dan even moeten kijken hoeveel er tegelijk aan het werk kunnen.
                      Graag een korte reactie, en dan open ik misschien een nieuwe thread.

                      P.S.: alsdan kan TVOudenaarde es komen filmen...
                      een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                      Comment


                      • Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                        Hallo jongens en maskes,
                        fijne dag met schitterend weder
                        bedankt aan de meiskes om voor de lens te willen staan
                        marijke (merci; k'ben wreed content)
                        prettig om met de collega's samen te werken
                        hopelijk tot binnenkort
                        en voor Leon, de groetjes, en alles toch OK met de meiskes
                        grtz
                        jp
                        D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                        Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                        en ewa flitsspeelgoed

                        Comment


                        • Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                          Ook van hieruit een dikke voor Lieven voor deze geweldige dag.
                          Ik wil je bij deze bedanken voor het mogen "meelopen" en het gebruiken van je flits. Er staat dus weer iets bij op mijn verlanglijstje.
                          Eveneens wil ik iedereen bedanken voor de gezelligheid.
                          Aan iedereen wiens model ik heb mogen shooten MERCI.
                          Hopelijk kan ik iets bijdragen aan hun portofolio.
                          Ik heb weer veel bijgeleerd vandaag.

                          hesy.be
                          BD0319BE

                          Comment


                          • Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                            Genoeg nafte gehad ?
                            Even praktisch : hoe krijgen de modellen de foto's ? Sturen we rechtstreeks, of verzamel jij alles ?
                            Wel !!
                            Ik heb de indruk dat de comunicatie tussen fotograaf en model een beetje mank liep.
                            Ook waren er veel modellen die ik niet ken ( nog bij naam, nog van zien ).
                            Ik zou voorstellen dat je de foto's zelf opstuurd naar de modellen van wie je zelf het e-mail of gewoon adres van hebt gekregen.

                            De modellen waarvan je geen e-mail of gewoon adres hebt bezorg je aan mij.
                            ( mail mij voor mijn adres ) Ik zorg er wel voor dat ze op bestemming landen.
                            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                            Comment


                            • Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                              Ik vond het heel fijn.
                              Heb mijn foto's al online gezet op http://www.dvcgraphics.be/fotografie/
                              en moesten er meisjes zijn die hun naam willen zien op mijn site dan moeten ze dat maar zeggen via een bericht hier op de forum of via mail.

                              De frietjes waren ook wel lekker en kheb me geen minuut verveelt.

                              @ Angie, als je wil afspreken voor die fotoshoot in de duinen, laat maar iets weten hé.

                              Didier
                              http://www.busimatch.com

                              Comment


                              • Re: Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route &quot

                                DVCGraphics,

                                Mischien ook eens een shoot organiseren aan de zee ? Jij kent de plekjes.
                                www.bartdeweer.be

                                Comment

                                Working...
                                X