Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shootingday te Ronse in " De Leie " ( update "route ")

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

    Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
    Ik probeer er te zijn. Heb je ook een route of verwijzing op internet?
    Nog niet !!
    Komt vast wel.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #17
      Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

      Is er visagie?

      Als een fotograaf een model meeneemt, is dat dan uitsluitend voor die fotograaf?

      Als er toch gerateerd wordt, hoeveel keer dan en hoelang duurt de shoot?

      Is er tijd voor de modellen om hun make-up bij te schaven en te veranderen van kledij zonder zich in het zweet te lopen?

      Greetz
      Dj

      Comment


      • #18
        Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

        Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
        Als er toch gerateerd wordt, hoeveel keer dan en hoelang duurt de shoot?
        Ik hoop dat er niet te veel gerAteerd wordt rOteren is misschien handiger maar niet noodzakelijk.
        natwork.be

        Comment


        • #19
          Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

          Oorspronkelijk geplaatst door Nat
          Ik hoop dat er niet te veel gerAteerd wordt rOteren is misschien handiger maar niet noodzakelijk.

          Hmm in die andere topic stond er duidelijk rateren, dus bonne. In eigen taal: Wordt er omgewisseld van groepkes of modellen of weet ik veel wat?

          Greetz
          Dj

          Comment


          • #20
            Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

            Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
            Hmm in die andere topic stond er duidelijk rateren, dus bonne. In eigen taal: Wordt er omgewisseld van groepkes of modellen of weet ik veel wat?

            Greetz
            Dj
            Klopt, ook daar verkeerd volgens mij. Ik denk niet dat er hier een (verplichte) rotering gebeurd. Zo heb ik het althans niet begrepen...
            natwork.be

            Comment


            • #21
              Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

              Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
              Nog niet !!
              Komt vast wel.
              Hierbij bevestiging: als het doorgaat kom ik met minstens drie modellen.
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

              Comment


              • #22
                Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                Domme, de 18de kan ik onmogelijk wegens allerlei...

                Kan dat geen week uitgesteld worden ?????

                Zo ja, dan doe ik mee, maar kan helaas geen model meebrengen, wel mijn materiaal en nieuwe ideeën. Als dat voldoende is ?

                Comment


                • #23
                  Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                  Oorspronkelijk geplaatst door Traveler
                  Domme, de 18de kan ik onmogelijk wegens allerlei...

                  Kan dat geen week uitgesteld worden ?????

                  Zo ja, dan doe ik mee, maar kan helaas geen model meebrengen, wel mijn materiaal en nieuwe ideeën. Als dat voldoende is ?
                  De aanvraag tot het bekomen van de sleutel moest via burgemeester en schepencollege. En op deze aanvraag stond de 18e
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                    Nog maals:

                    Het is een "trek je plan" ( letterlijk opnemen ) shootingday.
                    dwz : Als er mensen zijn die willen rateren, roteren, pivoteren, asembleren, of koeieneren dan moeten ze dat doen !!!

                    Wil je een visagiste ? Dan zal je daar zelf moeten voor zorgen.
                    Wie zou deze betalen als er geen inschrijvingsgeld moet betaald worden?

                    Kom je als model ? dan moet je zelf voor een fotograaf zorgen. Alhoewel er fotografen genoeg zullen rondlopen ( hoop ik ).

                    Heb je geen interesse in modellen en wil je enkele gebruik maken van het lege gebouw ? dan ben je ook welkom !!!

                    Dus !!! Alles zelf meebrengen.
                    Ik zorg enkel voor de sleutels van het gebouw en de reclame rond deze shootingday !!! ( en misschien voor een Mustang )
                    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                      Dus met andere woorden Lieven : Jij zegt gewoon dat jij daar gaan fotograferen die dag, geen SD, jij bent er zker niet op een bepaald uur enz ......

                      De 18de, mmmm, effe kijken, maar ik dacht dat deze al ingepland was .......

                      Comment


                      • #26
                        Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                        Dus met andere woorden Lieven : Jij zegt gewoon dat jij daar gaan fotograferen die dag, geen SD, jij bent er zker niet op een bepaald uur enz ......

                        De 18de, mmmm, effe kijken, maar ik dacht dat deze al ingepland was .......
                        Ja en neen !! Tom.
                        Doordat het een zeer moeilijke locatie is om binnen te geraken en ik met veel moeite de sleutel kan krijgen wil ik iedereen in de mogelijkheid stellen om daar " ZIJN " ding te komen doen.
                        Bekijk het als een shootingday waar je gewoon uw ding kunt doen met het model die jij gekozen hebt.

                        Je kan toch moeilijk van mij verlangen dat ik daar uit eigen zak een visagiste betaal voor een ander model waar ik geen land van heb he !!
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                          Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
                          Je kan toch moeilijk van mij verlangen dat ik daar uit eigen zak een visagiste betaal voor een ander model waar ik geen land van heb he !!
                          Neen, uiteraard niet, ik betaal zelfs nooit de visagiste, enkel wanneer de makeup op mijn vraag iets speciaals moet zijn, of een body paint oid ......

                          Was ook maar als grapje bedoelt Lieven

                          Maar begrijp ik het nu goed, iedereen brengt zijn eigen model(len) mee en legt alleen deze vast de op de gevoelige plaat, juist ? Of is er de mogelijkheid om toch meerdere modellen te doen ?

                          Tis maar een vraagje hoor, ik moet eerst een basketball wedstrijd gaan doen, maar zou eventueel laten met een model nog naar ginds komen .....

                          Comment


                          • #28
                            Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                            Neen, uiteraard niet, ik betaal zelfs nooit de visagiste, enkel wanneer de makeup op mijn vraag iets speciaals moet zijn, of een body paint oid ......

                            Was ook maar als grapje bedoelt Lieven

                            Maar begrijp ik het nu goed, iedereen brengt zijn eigen model(len) mee en legt alleen deze vast de op de gevoelige plaat, juist ? Of is er de mogelijkheid om toch meerdere modellen te doen ?

                            Tis maar een vraagje hoor, ik moet eerst een basketball wedstrijd gaan doen, maar zou eventueel laten met een model nog naar ginds komen .....

                            Ik denk dat indien het model en de fotograaf die bij elkaar horen ermee instemmen dat er geruild wordt dat het dan mogelijk is...


                            Is er een mogelijkheid om ergens om te kleden Lieven?
                            Want jij kent de omgeving al, dus....

                            Het is natuurlijk niet echt aangenaam als je daar moet omkleden terwijl er misschien wel 20 man op staat te kijken...

                            Greetz
                            Dj

                            Comment


                            • #29
                              Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                              Juist!! Als je een fotograaf/model vindt of afspreekt om te ruilen van model, dan doe je dat maar.

                              Alles mag en kan !!! Niks moet !!!

                              En er zijn genoeg hokjes/hoekjes/kotjes om u om te kleden.
                              Je kan daar gerust met 30a40 fotografen werken zonder dat je elkaar in de weg loopt
                              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Shootingday te Ronse in " De Leie "

                                Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
                                Juist!! Als je een fotograaf/model vindt of afspreekt om te ruilen van model, dan doe je dat maar.

                                Alles mag en kan !!! Niks moet !!!

                                En er zijn genoeg hokjes/hoekjes/kotjes om u om te kleden.
                                Je kan daar gerust met 30a40 fotografen werken zonder dat je elkaar in de weg loopt
                                Geen enkel probleem om te ruilen. Mijn modellen willen voor iedereen poseren.
                                Maar een afgeschermde kleedruimte zou prettig zijn.
                                Nancy, Sandra, Rebecca komen al zeker. Misschien nog een vierde of vijfde.
                                Fullator
                                Fotostudio Candela Zone
                                website: http://www.chronax.be
                                website: http://www.marquisemodels.eu

                                Comment

                                Working...
                                X